Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PODPORUJME DĚTI, ALE NEPŘEKÁŽEJME JIM V JEJICH UČENÍ

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PODPORUJME DĚTI, ALE NEPŘEKÁŽEJME JIM V JEJICH UČENÍ"— Transkript prezentace:

1 PODPORUJME DĚTI, ALE NEPŘEKÁŽEJME JIM V JEJICH UČENÍ
Petr Daniš

2

3 PROGRAMY

4 PROGRAMY

5 PROGRAMY

6 OTÁZKY JAK SE VLASTNĚ DĚTI UČÍ?

7 KNIHY

8 KNIHY

9 KNIHY

10 KNIHY

11 KNIHY

12 KNIHY

13 HRA JE NÁSTROJ, JAKÝM NÁS VYBAVILA PŘÍRODA PRO ROZVOJ MOZKU
TEZE 1

14 PODNĚTNÉ PROSTŘEDÍ MARIAN DIAMOND

15 KOMPLEXNĚJŠÍ STRUKTURA MOZKU
PODNĚTNÉ PROSTŘEDÍ KOMPLEXNĚJŠÍ STRUKTURA MOZKU MARIAN DIAMOND

16 KOMPLEXNĚJŠÍ STRUKTURA MOZKU
PODNĚTNÉ PROSTŘEDÍ KOMPLEXNĚJŠÍ STRUKTURA MOZKU VĚTŠÍ SCHOPNOST SE UČIT MARIAN DIAMOND

17 HRAČKY PODNĚTNÉ PROSTŘEDÍ

18 HRAČKY PODNĚTNÉ PROSTŘEDÍ KAMARÁDI

19 A TYTO DVA ZNAKY SE VYVINULY VE VZÁJEMNÉ ZÁVISLOSTI
NEJCHYTŘEJŠÍ ZVÍŘATA JSOU TA NEJHRAVĚJŠÍ A TYTO DVA ZNAKY SE VYVINULY VE VZÁJEMNÉ ZÁVISLOSTI MELVIL KONNER

20 MOHL POSKLÁDAT SÁM SEBE
HRA JE JEDNOU Z NEJPOKROČILEJŠÍCH METOD, JAKOU VYNALEZLA PŘÍRODA K TOMU, ABY KOMPLEXNÍ MOZEK MOHL POSKLÁDAT SÁM SEBE STUART BROWN

21 HRAČKY PODNĚTNÉ PROSTŘEDÍ

22 HRAČKY PODNĚTNÉ PROSTŘEDÍ KAMARÁDI

23 Rozvoj ruky a ROZVOJ MOZKU na sobě závisejí
TEZE 2

24 JET PROPULSION LABORATORY

25

26 FRANK WILSON

27 MANUÁLNÍ ZRUČNOST

28 Venku, v kontaktu s realitou se děti naučí víc a snadněji
TEZE 3

29 ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ V OKOLÍ ŠKOLY JAKO JEDNOTÍCÍ KONTEXT K UČENÍ
GERALD LIEBERMANN LINDA HOODY

30

31 ZÍSKEJTE INTERAKTIVNÍ UČEBNU PRO SVOU ŠKOLU
UČÍME SE VENKU ZÍSKEJTE INTERAKTIVNÍ UČEBNU PRO SVOU ŠKOLU

32 Naprostou většinu historie člověka se děti učily hrou, prozkoumáváním a napodobováním
TEZE 4

33 LOVCI A SBĚRAČI

34 LOVCI A SBĚRAČI: HRA

35 ZEMĚDĚLCI A PASTEVCI: PRÁCE

36 MODERNÍ DOBA: ŠKOLA

37 DĚTI SE UČÍ HROU

38 DĚTI JSOU MALÉ UČÍCÍ SE STROJE PETER GRAY

39 MOŽNOST VÍCE SI URČOVAT SVÉ TEMPO A SVŮJ ZPŮSOB UČENÍ
DEJME DĚTEM:

40 VÍCE PROSTORU PRO HRU A HRAVÉ UČENÍ V DISKUZI S KAMARÁDY
DEJME DĚTEM:

41 TY SPRÁVNÉ „HRAČKY“, KTERÉ STARTUJÍ JEJICH MOTIVACI A MYŠLENÍ
DEJME DĚTEM:

42 VÍCE VENKU, V KONTAKTU S REALITOU UČME SE:

43 PODPORUJME DĚTI, ALE NEPŘEKÁŽEJME JIM V JEJICH UČENÍ
terezanet.cz


Stáhnout ppt "PODPORUJME DĚTI, ALE NEPŘEKÁŽEJME JIM V JEJICH UČENÍ"

Podobné prezentace


Reklamy Google