ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – Výstupy z Dotazníkového ŠETŘENÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Česká republika KRAJE Klikni na správný kraj.
Advertisements

Regionální inovační infrastruktura v ČR JUDr. Vladimír Gašpar, předseda představenstva ČARA 4. prosinec 2007, Praha – Inovace 2007.
Česká republika: poloha, historický vývoj a obyvatelstvo a sídla
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
RUD – rozpočtové určení daní přílohy zákona č. 243/2000 Sb,
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ (KAP)
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
Název krajePodíl kraje v %Podíl obce v % Praha14,39,0 Jihočeský2,85,6 Jihomoravský5,713,5 Karlovarský4,25,1 Královéhradecký10,37,6 Liberecký11,59,3.
AKTUALITY O REALIZACI ROP SČ 13/08/2009 Příbram JUDr. Ing. Tomáš Novotný, Ph.D.
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV Zasedání Regionální stálé konference pro území Olomouckého kraje Olomouc,
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK. Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Jihočeském kraji CZ /0.0/0.0/15_002/
STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY LIBERECKÉHO KRAJE (projekt KAP LK) ÚVODNÍ KONFERENCE.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Aktuální informace o přípravě KAP 22. března
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Analýzy potřeb pro KAP Olomouc, RNDr. Bronislava Vláčilová Věcná manažerka KAP Krajský.
ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ.
AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ Návrh struktury. ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ „Analýza vývoje trhu práce a vzdělávacího systému Plzeňského kraje pro potřeby KAP“  Povinná.
1. SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP SO ORP KUTNÁ HORA 30. BŘEZNA 2016 DAČICKÉHO DŮM, KUTNÁ HORA.
Základní informace o KAP a MAP 10. března Přehled důležitých zkratek Evropské strukturální a investiční fondy (ESI fondy = ESIF) Krajské akční plány.
Projekt KAP LK. Dohoda o partnerství Základní změny pro nové programové období 2014 – 2020 od podpory všeho ke koncentraci na priority od plošné podpory.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Materiál byl vytvořen v rámci projektu P-KAP, který je podporován z fondu/Evropských strukturálních a investičních fondů. Řešitelem projektu je Národní.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
PLATFORMA PODPORY ŠAP a PA VE ŠKOLÁCH
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Individuální projekt OP VVV
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Plány aktivit/Školní akční plány
Podpora krajského akčního plánování
Práce s nadanými žáky ZŠ a SŠ ve výuce přírodovědných předmětů
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání AKTIVITY A VÝSTUPY PROJEKTU KAP
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Aktuální vývoj pracovní úrazovosti
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Základní informace k ŠAP a PA
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Společné setkání „minitýmů“
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
STRATEGII REGIONÁLNÍHO ROZVOJE ČR
IROP aktualizace Rámce pro podporu infrastruktury a investic
Plány aktivit/Školní akční plány
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
Konference „Krajský akční plán vzdělávání v Ústeckém kraji 1“
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE CZ /0
Výzvy v oblasti regionálního školství
Krajské akční plánování
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Analýza potřeb v území.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
4. zasedání PS Vzdělávání pro území Plzeňského kraje
Polytechnické vzdělávání v praxi
Aktuální informace o KAP
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Návrh KAP č.1
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
Datová opora pro nastavení cyklu kvality
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
ČERPÁNÍ DOTAČNÍCH PROSTŘEDKŮ Z OPERAČNÍCH PROGRAMŮ V ÚSTECKÉM KRAJI
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Výsledky analýzy potřeb VOŠ
Aktuality P-KAP. Aktuality P-KAP Dotazníkové šetření 2018 Ukončení šetření dotazník navazuje na dotazníkové šetření, které bylo realizováno.
Transkript prezentace:

ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – Výstupy z Dotazníkového ŠETŘENÍ

 CÍLE ŠETŘENÍ Zmapování aktuální situace škol a jejich potřeb v rámci oblastí vymezených OP VVV (Operační program výzkum, vývoj a vzdělávání) Zpětná vazba pro kraje a tvorbu regionální vzdělávací politiky Komunikace krajů se školami ohledně prioritizaci potřeb Zpětná vazba pro tvorbu šablon, k jejichž čerpání se může škola po absolvování šetření přihlásit

AKTUALITY – analýza a tvorba výstupů Ukončení dotazníkového šetření a sběru dat Evaluace sběru dat, monitoring návratnosti Příprava dat - čištění a logická kontrola, tvorba nástrojů pro zpracování dat Příprava tabulkových výstupů pro kraje Tvorba nástroje pro generování vyplněných dotazníků a jejich následná distribuce mezi školy Příprava regionálně specifických dat pro kraje Úplné reporty pro kraje – analytické výstupy pro jednotlivé kraje Příprava reportů za celou ČR a komparační analýza

Evaluace sběru dat – monitoring návratnosti Databáze kontaktů: 1377 škol „Očištěná“ databáze kontaktů: 1365 škol Počet kompletně vyplněných dotazníků: 1305 škol

Evaluace sběru dat – monitoring návratnosti

Evaluace sběru dat – monitoring návratnosti Start sběru dat: 25.11.2015 Ukončení sběru dat: 19.1.2016 Školám byly průběžně zasílány remindery a maily s dalšími informacemi týkajícími se realizovaného šetření. Zaslání reminderů

analýza potřeb – prioritizace povinných oblastí

analýza potřeb – prioritizace povinných oblastí Rozvoj infrastruktury školy je prioritou v Jihočeském, Libereckém a Pardubickém kraji. Také v Plzeňském kraji je tato oblast ve srovnání s ostatními kraji poměrně důležitá. Důležitost podpory odborného vzdělávání je deklarována především v Karlovarském, Zlínském kraji a na Vysočině. Důležitost je dále vysoká v Plzeňském kraji. Podpora kompetencí k podnikavosti je považována za vysoce důležitou zejména v Hlavním městě Praha, Moravskoslezském a Zlínském kraji.

analýza potřeb – nepovinné oblasti

analýza potřeb – čerpání finančních prostředků Zájem o čerpání z vyhrazených finančních prostředků má 78 % SŠ a VOŠ škol v ČR Škola, která má zájem o čerpání podala v průměru 6,5 projektových záměrů v rámci všech investičních oblastí

analýza potřeb – čerpání finančních prostředků

Spolupráce škol a zaměstnavatelů – překážky

Spolupráce škol a zaměstnavatelů – Opatření

DĚKUJI ZA POZORNOST Mgr. Martin Úlovec martin.ulovec@nuv.cz