Plánování Marketingový plán
Struktura marketingového plánu Úvod: Výchozí situace Hlavní body plánu Marketingový audit, analýza SWOT Analýza konkurence / možné kooperace Analýza zákazníka (průzkum, segmentace) Návrh strategie – Cíle Marketingový mix Rozpočet Kontrola a vyhodnocení Závěr: Shrnutí hlavních bodů
Analýza SWOT S – Strengths; silné stránky W – Weaknesses; slabé stránky O – Opportunities; příležitosti T – Threats; ohrožení
Marketingový mix 4P a/nebo C ad II.5 Produkt Cena Distribuce Marketingová komunikace
Plán marketingové komunikace Reklama Publicita – PR – Sponzoring Podpora prodeje Direkt marketing Event marketing E-marketing Guerilla marketing
Reklamní plán Strategie Média Kreativní složka Produkce Rozpočet Testování Kontrola – Vyhodnocení
Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na http://info.sks.cz/users/jo/ Nebo www.sks.cz stránky zaměstnanců © Radka Johnová, 2011