Plánování Marketingový plán.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Advertisements

M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Strategický management
1. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany Nýřany
Marketing v knihovnách Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Management Motivace Personalistika. Motivace Výkon schopnosti a podmínky Lidský potenciál.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Management a marketing v knihovnách Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Analýzy a strategie Analýzy. SWOT Heuristika PEST a SLEPT.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Produkt Zavádění nového produktu na trh. Životní cyklus produktu Zavádění Růst Vrchol Pokles.
Spolupráce Vězeňské služby NGO na Slovensku / možnosti a zaměření v oblasti drogových služeb / Olga Škvařilová, Sdružení Podané ruce Brno, CZ TWINNING.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Žurnalisté Odborníci.
4 Marketingové prostředí Mikroprostředí Makroprostředí.
Akvizice Získání nového výrobku koupí patentu nebo celé firmy Analýza ABC Rozděluje výrobky do tří skupin, podle toho jak se podílejí na obratu firmy.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Analýzy a strategie Analýzy. Analýza SWOT S – Strengths; silné stránky W – Weaknesses; slabé stránky O – Opportunities; příležitosti T – Threats; ohrožení.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
ARTS MARKETING Marketing umění a kulturního dědictví Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Rozhodování. Podle typu rozhodovacího problému  za jistoty  za rizika (nejistoty)  za neurčitosti Kdo bude řešit  Skupina  Jednotlivec.
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Strategie.
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Média.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Zavádění nového produktu na trh
Zkušenosti s implementací vybraných požadavků ISO 9001:2015
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Marketingové nástroje
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Lokální strategie rozvoje základního vzdělávání ORP Otrokovice
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Marketingová komunikace
Marketing, reklama a sponzoring ve sportu
Téma 11: Finanční plánování
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Marketingové nástroje
CENA.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Řízení neziskových organizací Marketing neziskových organizací
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
MSŘ = marketingový systém řízení
Propagace.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Plošné testování v 5. a 9. ročníku:
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Metodologie měkkých systémů
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
MARKETING V CESTOVNÍM RUCHU
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Název projektu | Název společnosti | Jméno prezentujícího
Prodeji produktu nebo služby
Transkript prezentace:

Plánování Marketingový plán

Struktura marketingového plánu Úvod: Výchozí situace Hlavní body plánu Marketingový audit, analýza SWOT Analýza konkurence / možné kooperace Analýza zákazníka (průzkum, segmentace) Návrh strategie – Cíle Marketingový mix Rozpočet Kontrola a vyhodnocení Závěr: Shrnutí hlavních bodů

Analýza SWOT S – Strengths; silné stránky W – Weaknesses; slabé stránky O – Opportunities; příležitosti T – Threats; ohrožení

Marketingový mix 4P a/nebo C ad II.5 Produkt Cena Distribuce Marketingová komunikace

Plán marketingové komunikace Reklama Publicita – PR – Sponzoring Podpora prodeje Direkt marketing Event marketing E-marketing Guerilla marketing

Reklamní plán Strategie Média Kreativní složka Produkce Rozpočet Testování Kontrola – Vyhodnocení

Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na http://info.sks.cz/users/jo/ Nebo www.sks.cz stránky zaměstnanců © Radka Johnová, 2011