Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_41_AZ- kvíz

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpracovala Iva Potáčková
Advertisements

Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Karolína Hadrbolcová Materiál: VY_52_INOVACE_PV14.31 Téma: Hustota látek.
VNITŘNÍ ENERGIE TĚLESA
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Autor: Mgr. Barbora Pivodová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslava Víchová Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Tlak.
Práce, výkon Energie Teplo Poznej fyzika
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _660 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
VY_32_INOVACE_11-20 Mechanika II. Kapaliny – test.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_11-02 Mechanika II. Kinetická energie.
Shrnutí učiva V Autor: Mgr. Barbora Pivodová Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
DiFy - P , Fyzika jako vyučovací předmět RVP a ŠVP Časová dotace pro fyziku na ZŠ Význam fyziky pro všeobecné vzdělání.
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
Základní škola Emila Zátopka Zlín, příspěvková organizace, Štefánikova 2701, Zlín EU PENÍZE ŠKOLÁM OP VK Zlepšení podmínek pro vzdělávání.
Vztlaková síla. Struktura prezentace otázky na úvod teorie příklad využití v praxi otázky k zopakování shrnutí.
Archimédův zákon Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření RočníkSedmý - sekunda.
Autor: Pavlína Čermáková Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Prvky a směsi Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_11_Kyslík Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení.
Tlak v kapalinách. Struktura prezentace otázky na úvod teorie příklad využití v praxi otázky k zopakování shrnutí.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 8 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Jaký druh energie předávají následující tělesa?
Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách VY_32_ INOVACE_52_Nerosty-sůl.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Hydrostatický tlak – výpočet (soustava SI) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Tlak – odvozená veličina SI Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 7. ročník základní.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_0 2 _05_úvod do fyziky Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
Fyzikální jevy Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_29_ Vývoj hvězd Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Milada Zetelová NÁZEV: VY_52_INOVACE_17_FYZIKÁLNÍ VELIČINY TEMA:
Převod skutečných velikostí do měřítka. Měřítka map a plánů- převod skutečných velikostí do měřítka Autor: Mgr. Ludmila Pecháčková VY_32_INOVACE_50_Meritka_map_a_planu_2.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Milada Zetelová NÁZEV: VY_52_INOVACE_26_FYZIKÁLNÍ VELIČINY TEMA:
Rozšiřování a zkracování postupného poměru. Postupný poměr – rozšiřování a krácení Autor: Mgr. Ludmila Pecháčková VY_32_INOVACE_53_Postupny_pomer_rozsirovani_kraceni.
Autor: Mgr. Věra Martincová
19. Vztlaková síla, Archimedův zákon
Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_60_Práce s grafem
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_16 Značky.
VY_32_INOVACE_
Čemu jste se ve fyzice naučili- Fyzikální veličiny
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_05_Práce
Autor: Mgr. M. Vejražková
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Datum: Název školy: Základní škola Městec Králové
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_45_Hraj
Fyzici a fyzikální jevy Autor: Mgr. M. Vejražková
Název materiálu: VY_52_INOVACE_F7.Vl.52_Hydrostaticky_tlak Datum:
TEPLO.
Fyzici a fyzikální jevy Autor: Mgr. M. Vejražková
Název materiálu: VY_52_INOVACE_F7.Vl.08_Tlak_v_kapalinách Datum:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
PRAVIDLA BINGO Fyzikální veličiny
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_02_Střídání dne a noci
Přeměna polohové energie v pohybovou a naopak
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_08_Měřítko mapy
JAK LZE VYSVĚTLIT ELEKTROVÁNÍ TĚLES
Autor: Mgr. Veronika Dočkalová VY_32_INOVACE_10_Hranol základní pojmy
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Měrná tepelná kapacita látky TÉMATICKÝ CELEK:
Fyzika 7.ročník ZŠ Pohybová a polohová energie tělesa Creation IP&RK.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_15 Jednotky.
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Převody jednotek – shrnutí, procvičení
VY_32_INOVACE_
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_49_Povrch krychle a kvádru
Pravoúhlá soustava souřadnic
Hydrostatický tlak Hydrostatický tlak je tlak v kapalině způsobený tíhovou silou Značíme jej ph Jednotkou je 1 Pa (Pascal), je to stejná jednotka, jako.
Autor: Mgr. M. Vejražková
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_49_Převody jednotek 9.roč
Pythagorova věta.
Transkript prezentace:

Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_41_AZ- kvíz Fyzikální hry a úlohy Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_41_AZ- kvíz Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.

Az- kvíz

A C B E D F I J G H L O K N P M S R U T V Z

A Základní jednotkou síly je b) metr c) kilonewton a) newton Hrací pole

B 0,2 kN je a) 2 000 N b) 100 N c) 200 N Hrací pole

C Mezi fyzikální veličiny nepatří : b) teplota c) světlo a) teplo Hrací pole

D Zvětšíme-li plochu na kterou daná síla působí, tlak se : a) zmenší b) zvětší c) nezmění Hrací pole

E b) pohybové c) tepelné Na rychlosti tělesa závisí velikost energie a) polohové b) pohybové c) tepelné Hrací pole

F Nakloněná rovina šetří : a) sílu b) energii c) práci Hrací pole

G Měrná tepelná kapacita má značku: a) c b) q c) ρ Hrací pole

H Druhý Newtonův zákon je zákon: b) síly c) setrvačnosti a) akce a rekce b) síly c) setrvačnosti Hrací pole

I Hydrostatický tlak v hloubce 1 m pod hladinou vody je : a) 1 kPa b) 10 kPa c) 0,1 MPa Hrací pole

J Vosk má větší hustotu než líh a proto v lihu : b) klesá ke dnu a) plave b) klesá ke dnu c) vznáší se uprostřed Hrací pole

K Základní jednotkou času je : b) hodina c) sekunda a) minuta Hrací pole

L Kolik metrů urazí chodec pohybující se rychlosti 1m/s za jednu hodinu a) 3,6 b) 60 c) 3 600 Hrací pole

M V jádru atomu nejsou : b) neutrony c) elektrony a) protony Hrací pole

N b) 2 500 N c) 750 N Tíha tělesa s hmotností ¼ tuny je: a) 400 N Hrací pole

O Zvedneme-li 1 kg do výšky 1m vykonáme práci: b) 1 J c) 2 J a) 10 J Hrací pole

P Příjme-li atom elektron stane se : b) molekulou c) anionem a) kationem b) molekulou c) anionem Hrací pole

R b) klesá c) zůstane stejný S nadmořskou výškou tlak : a) stoupá Hrací pole

S Základní jednotkou objemu je : a) litr b) m3 c) cm3 Hrací pole

T 5 m 3 vody váží : a) 5 kg b) 5 000 kg c) 500 kg Hrací pole

U Odevzdá-li atom elektron stane se : anionem b) molekulou c) kationem Hrací pole

Z Jaká síla zpomalí pád parašutisty: b) gravitační c) hydrostatická a) odpor vzduchu b) gravitační c) hydrostatická Hrací pole

V Zvětšíme-li sílu, kterou působíme na danou plochu, tlak se : a) zvětší b) zmenší c) nezmění Hrací pole

Zdroj obrázků – galerie Microsoft Vytvořeno jako DUM do předmětu fyzika na Základní škole 17.listopadu 1325, příspěvková organizace , Mladá Boleslav pro osmý a devátý ročník základní školy. Materiál slouží k zopakování a procvičení probraného učiva zábavnou formu. Při kliknutí na dané písmeno se zobrazí otázka a při kliknutí na možnost , obrázek oznamující správnost odpovědi. Materiál doporučuji prezentovat pomocí dataprojektoru. Materiál byl vytvořen a pilotován ve I. pololetí školního roku 2011/2012