Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Části obličeje VY_52_INOVACE_01 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Advertisements

Ukládání potravin VY_32_INOVACE_2C_04 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Práce v domácnosti MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Dagmar Šaflová Název:VY_32_INOVACE_PR Téma:Hygiena a čistota Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Nakupování VY_32_INOVACE_3A_18 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
POČASÍ VY_32_INOVACE_5A_05 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny.
TEN, TA, TO VY_32_INOVACE_2B_04 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 2 Jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
OSOBNÍ HYGIENA VY_32_INOVACE_5A_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Zvířata a jejich přínos pro člověka VY_32_INOVACE_1C_04 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Vilkusová Anna Název: VY_32_INOVACE_15_Hygiena Číslo a název klíčové aktivity: III/2 Inovace.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Číslo v digitálním archivu školy
VY_32_INOVACE_
Číslo v digitálním archivu školy
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Práce s textem VY_32_INOVACE_1B_20
STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková
ZDRAVÉ ZUBY Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Dopravní značení pro chodce VY_32_INOVACE_5A_13
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
Zvířata v zimě VY_52_INOVACE_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Počasí VY_52_INOVACE_21 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
České Budějovice VY_32_INOVACE_1C_16 Číslo projektu: CZ /1. 5
Obličej VY_32_INOVACE_2B_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Číslo v digitálním archivu školy
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
VY_52_INOVACE_25_01_soustava kožní - hygiena
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Květiny VY_52_INOVACE_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Slabiky II. VY_32_INOVACE_1B_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_13
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
VY_32_INOVACE_11_ZDRAVÍ_ zdraví, nemoc, zdravá strava
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
Věcné učení Ochrana přírody
ORIENTACE V ČASE VY_32_INOVACE_1C_08 Číslo projektu: CZ /1. 5
Sada 2 Jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 2 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Hláska K VY_32_INOVACE_3B_13 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 2 Jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Ovocné stromy a jejich plody VY_32_INOVACE_1C_18 Číslo projektu: CZ. 1
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_TRIDENI_OVOCE Název materiálu:
WORD Vkládání obrázků a klipartů
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
EXCEL 2010 Úvod k funkcím 1. část.
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Lidské tělo VY_32_INOVACE_2B_16 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Temperament VY_32_INOVACE_1B_16 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Práce v domácnosti MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Základní druhy zeleniny VY_52_INOVACE_34
Co si vezmu na….
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ADAPTACE NA ŽIVOT VE ŠKOLE
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_Člověk a jeho zdraví TÉMA:
Zdravá svačina VY_52_INOVACE_27
Rok - Listopad VY_32_INOVACE_4A_11
Č. DUMu VY_32_INOVACE_03_02_Člověk a zdraví
Transkript prezentace:

Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny Osobní hygiena VY_32_INOVACE_2C_16 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.1056 Sada 3 Práce v domácnosti Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny

Anotace Žáci se v tomto učebním materiálu seznámí s pojmem hygiena a jejím základním členěním (ranní, celodenní a večerní). Dále budou seznámeni s hygienickými návyky, které je potřeba ráno, během dne a večer dodržovat. První úkol je interaktivní, kde žáci musí vybrat správné obrázky a přiřadit je správně do tabulky. Na dalším snímku musí žáci vybrat z množiny slov ty, které věci potřebné k hygieně. V dalším úkolu musí žáci doplnit do vět správná slova z výběru. Na závěr musí žáci tužkou podtrhnou správné věty týkající se hygieny. Autor Období vytvoření materiálu Bc. Luboš Mrázek Leden 2014 Speciální vzdělávací potřeby PAS, MP, kombinované postižení (MP v kombinaci se zdravotním znevýhodněním, MP v kombinaci s PAS, vícečetné postižení) Vzdělávací oblast Vyučovací předmět Práce v domácnosti Druh učebního materiálu Interaktivní DUM Inovace Rukopisné poznámky v rámci nového softwaru Microsoft Cílová skupina  Žák ( PAS, MP, kombinované postižení, MP v kombinaci se zdravotním znevýhodněním, MP v kombinaci s PAS, vícečetné postižení) Stupeň a typ vzdělávání Praktická škola jednoletá

Osobní hygiena Hygiena = dodržování zásad pro uchování zdraví člověka Rozlišujeme hygienu: Ranní Odpolední Večerní

Ranní hygiena Každé ráno po probuzení musíme dodržovat tyto hygienické návyky: Umýt si ruce a celý obličej Důkladně si vyčistit zuby Učesat se a upravit se před odchodem do školy / práce

Hygiena během dne Před každým jídlem si musíme umýt ruce mýdlem Po použití WC spláchneme a musíme si opět pečlivě umýt ruce mýdlem

Večerní hygiena Každý večer se musí dodržet tyto hygienické návyky: Osprchovat se / vykoupat se / umýt si vlasy Učesat se Po večeři je důležité si pečlivě vyčistit zuby

Roztřiď předměty podle toho, k čemu je potřebuješ. Klikni na obrázek.

Zakroužkuj hygienické potřeby ZUBNÍ KARTÁČEK HŘEBEN NA VLASY MÍČ TELEFON TOALETNÍ PAPÍR RUČNÍK FÉN NA VLASY KLOBOUK LOĎ MÝDLO

Doplň do vět správná slova Každé ráno a večer si vlasy češeme ………………………….. . Zuby si čistíme zubním ……………………….. a zubní ………………………………. . Ruce si myjeme …………………………………… . Každý večer se koupeme ve …………………… . hřebenem pastou vaně kartáčkem mýdlem

Podtrhni věty, které jsou správné a pravdivé. Po použití toalety si vždy myjeme ruce vodou a mýdlem. Před každým jídlem si myjeme ruce. Koupeme se jednou za týden. Každé ráno a večer si důkladně čistíme zuby kartáčkem a zubní pastou. Každé ráno si oblékáme čisté spodní prádlo. Vlasy není potřeba si česat ani stříhat. Je důležité si pravidelně stříhat nehty a čistit uši.

Použité zdroje Microsoft Office – Klipart