Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

ÚVOD DO MARKETINGU.
managementu znalostí podle
Vize, Strategie, Cíle.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
EVENT MARKETING.
VZOR PREZENTACE – ÚVODNÍ JEDNÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY
PLÁNOVACÍ PROCESY, DRUHY PLÁNOVÁNÍ
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_PLÁNOVÁNÍ.
PLÁNOVÁNÍ Vrcholným úkolem podnikového řízení je určování konkrétních podnikových cílů, jejichž prostřednictvím má být dosažen konečný cíl, dlouhodobá.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Příručka jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
Marketingová komunikace
Strategie na různých trzích
úvod pojetí a obsah marketingu
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Plánovací proces a druhy plánování
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
POSTAVENÍ FIRMY - Rizika povolání FIRMA ORGANIZACE LIDSKÝ FAKTOR CÍLE Ekonomie Politika Ekologie Legislativa Trh Riziko v centrálně řízené ekonomice v.
Regionalistika 2 Strategické řízení a jeho využití ve veřejné správě v ČR.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
ÚVOD, MANAGEMENT, STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
8. Marketing.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Téma 13: Finanční plánování
KEM / PEPL2 Finanční plán Jan Cedl Finanční plánování Finanční plánování je „formalizované rozhodování o způsobu financování (získávání kapitálu),
Model struktury strategického managementu
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Strategie.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MARKETING Přednáška P
Strategie regionu, obce
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Marketing neziskových organizací
Ekonomika malých a středních podniků
Marketingový systém řízení
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Marketingová komunikace
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Ekonomika malých a středních podniků
Marketing Základy a postupy..
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Cenové strategie.
SEKCE OBRANNÉ POLITIKY A STRATEGIE MINISTERSTVA OBRANY
Transkript prezentace:

Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky Cílem je dosažení prodeje výrobku nebo služby Kroky: Segmentace zákazníků, jejich průzkum Kontakt Prezentace Řešení připomínek Uzavření prodeje Další kontakt

Event marketing Přechod od pasivního k aktivnímu marketingu Cesta od reklamního monologu k dialogu se zákazníkem Využití zážitků, emocionálních podnětů Konference, semináře, společenské akce,módní přehlídky, slavnostní otevření poboček, firemní párty

Virální marketing Všechny mkg. aktivity, jež k šíření reklamních ifo využívají samotné uživatele/cílové zákazníky (vzor: vtipy a další zprávy, které si lidé předávají mezi sebou) Neřízené šíření informací mezi lidmi Ideální internet, emaily… .Texty, odkazy na zdroje užitečných informací, doporučování produktů na sociálních sítích

Strategické plánování

Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ

Plánování Systematický proces Činnost zaměřená na budoucnost Stále probíhající proces Koordinační proces Shromažďování výhod

Typy plánování Časové hledisko krátkodobé 1-2 roky střednědobé 3-5 let dlouhodobé 5-10let Podle stylu plánování plánování shora dolů plánování zdola nahoru plánování smíšené

Podle typu rozhodování Strategické plánování Operativní plánování Podle úrovně Plánování produktu Plánování v rámci podniku Plánování v rámci oboru

Funkce plánu Prostředek komunikace Prostředek delegování pravomoci Prostředek koordinace Prostředek rozdělování

Marketingový plán externí analýza interní analýza výběr cílů a strategií detailní rozpracování plánu pro každý nástroj implementace, monitorování a úpravy

Externí analýza analýza trhu analýza zákazníka analýza konkurence analýza distribuce analýza makroprostředí

Interní analýza analýza tržní pozice analýza marketingové strategie finanční analýza Analýza silných a slabých stránek

Výběr cílů a strategie analýza SWOT: možnosti volby

Detailní rozpracování každého nástroje Politika produktu Cenová politika Distribuční politika Marketingová komunikace

Implementace, monitorování a úpravy požadovaný rozpočet na marketing očekávané finanční výsledky převedení plánu do konkrétního plánu akcí řízení a přizpůsobení procedur

Fáze plánování 1. Stanovit poslání a cíle podniku 2. Posoudit zdroje a vyhodnotit prostředí, stanovit předmět podnikání. 3. Stanovit priority dlouhodobých cílů organizace určit strategie. 4. Alokace zdrojů

3. Určení strategie 4. Alokace zdrojů