Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI VY_32_INOVACE_16_1_5 NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/
Advertisements

Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
P RAKTICKÉ ČINNOSTI Pracovní smlouva Vypracoval: Lukáš Karlík.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
VZNIK PRACOVNÍHO POM Ě RU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Helena Baculáková Název: VY_32_INOVACE_01_B_08_VZNIK PRACOVNÍHO.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Bc. Klára Loudová Název materiálu:
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Pracovní právo.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Pracovní právo.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E21.02 Ročník2. ročník.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Přijímací řízení pro školní rok 2012/2013 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
Přijímací řízení ve školním roce 2016/2017
Střední rybářská škola a Vyšší odborná škola vodního hospodářství
Anotace Seznámit žáky s fungováním školství v ČR. Popsat jednotlivé stupně a možnosti přechodu z nižšího na vyšší stupeň. Výukový materiál.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Obchodní akademie Náchod
SOCIÁLNÍ A ZDRAVOTNÍ POJIŠTĚNÍ I.
Maturitní zkoušky 2014 ke dni
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
Plánování ve školní tělesné výchově
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Název vzdělávacího materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Tematický okruh, předmět: Matematika
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
Název vzdělávacího materiálu
Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady  15
Název vzdělávacího materiálu
WORD Číslování stránek
SOFTWARE OSOBNÍHO POČÍTAČE
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012
Ošetřování textilních výrobků
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Kde hledat informace o oborech a středních školách?
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Název: VY_32_INOVACE_EV_8A_5M Škola: Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor: Mgr. Jolana Lásková Ročník: 8. Tematický okruh,
VY_32_INOVACE_VVP_8A_7F Rozhodování - metody Název: Škola:
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Název: VY_32_INOVACE_VVP_9A_12F Škola:
Přijímací řízení na střední školy pro školní rok 2018/2019
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Naše škola Střední odborná škola Managementu a Práva s.r.o.
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
Název: VY_32_INOVACE_VDT_6B_5A Škola:
Přijímací řízení na střední školy pro školní rok 2018/2019
Přijímací řízení na střední školy 2016/2017
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Vyšší odborná škola ekonomická, sociální a zdravotnická, Obchodní akademie, Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Most, příspěvková.
Zobrazení tenkou čočkou
Kde hledat informace o oborech a středních školách?
Gymnázium Na Vítězné pláni, Praha 4
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Právo, Účetnictví, Webový design a grafika, Ekonomika a mezinárodní obchod, Reklamní a marketingová komunikace, Právo Evropské unie, Veřejné finance, Firemní.
Transkript prezentace:

Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola: Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor: Mgr. Helena Židová Ročník: 8.r. Tematický okruh, předmět: Využívání informační a komunikační technologie (PC, dataprojektor) Výchova k volbě povolání Téma: Možnosti absolventa základní školy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2336 Datum: 16.5.2013 Anotace: Žáci se seznámí s možnostmi své další studijní či profesní cesty. Zdroje: Volba – příručka pro učitele; Hněvín 2001

Možnosti absolventa ZŠ Jaké máš možnosti po ukončení 9.třídy ZŠ? a) Studium na SŠ – SOU učební obor b) Studium na SŠ – SOU učební + maturitní obor c) Studium na SŠ - SOŠ, G, K všeobecný či odborný maturitní obor d) Zaměstnání bez odborné přípravy e) Zůstat doma – nezaměstnaná/ý

jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky. Co znamená pojem „střední škola“ pro absolventy základní školy? (citace ze Zákona č. 333/2012 Sb. a zákona č. 370/2012 Sb.) Druhy škol jsou mateřská škola, základní škola, střední škola (gymnázium, střední odborná škola a střední odborné učiliště), konzervatoř, vyšší odborná škola, základní umělecká škola jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky. Ministerstvo stanoví prováděcím právním předpisem typy škol podle jejich zaměření pro účely jejich označování.

§ 57 Cíle středního vzdělávání Střední vzdělávání rozvíjí vědomosti, dovednosti, schopnosti, postoje a hodnoty získané v základním vzdělávání důležité pro osobní rozvoj jedince. Poskytuje žákům obsahově širší všeobecné vzdělání nebo odborné vzdělání spojené se všeobecným vzděláním a upevňuje jejich hodnotovou orientaci. Střední vzdělávání dále vytváří předpoklady pro plnoprávný osobní a občanský život, samostatné získávání informací a celoživotní učení, pokračování v navazujícím vzdělávání a přípravu pro výkon povolání nebo pracovní činnosti.

§ 58 Stupně středního vzdělání Úspěšným ukončením příslušného vzdělávacího programu středního vzdělávání se dosahuje těchto stupňů vzdělání: a) střední vzdělání b) střední vzdělání s výučním listem střední vzdělání s maturitní zkouškou (2) Střední vzdělání získá žák úspěšným ukončením vzdělávacího programu v délce 1 roku nebo 2 let denní formy vzdělávání. (3) Střední vzdělání s výučním listem získá žák úspěšným ukončením vzdělávacího programu v délce 2 nebo 3 let denní formy vzdělávání nebo vzdělávacího programu zkráceného studia pro získání středního vzdělání s výučním listem (4) Střední vzdělání s maturitní zkouškou získá žák úspěšným ukončením vzdělávacích programů šestiletého nebo osmiletého gymnázia, vzdělávacího programu v délce 4 let denní formy vzdělávání, vzdělávacího programu nástavbového studia (§ 83) v délce 2 let denní formy vzdělávání nebo vzdělávacího programu zkráceného studia pro získání středního vzdělání s maturitní zkouškou (§ 85).

a) Studium na SŠ – SOU učební obor Výhody Nevýhody

b) Studium na SŠ – SOU učební + maturitní obor Výhody Nevýhody

c) Studium na SŠ - SOŠ, G, K všeobecný či odborný maturitní obor Výhody Nevýhody

d) Zaměstnání bez odborné přípravy Výhody Nevýhody

e) Zůstat doma – nezaměstnaná/ý Výhody Nevýhody