Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Advertisements

NJ - konverzace Určování času.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_02
Autor:Mgr. Jakub Lukeš Předmět/vzdělávací oblast: Německý jazyk Tematická oblast:Gramatika Téma:Číslovky Ročník:1. – 4. Datum vytvoření:Duben 2014 Název:VY_32_INOVACE_ NEJ.
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
NJ - gramatika číslovky.
Určování času Mgr. Monika Vybíralová.
Čísla – die Nummer Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Nikola Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
P E X E S O 1 Čísla 1–15 4 hráči 2 hráči Popis hry:
3. LEKCE (3. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
DIE ZEITBESTIMMUNG - URČOVÁNÍ ČASU Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Katka Česalová Datum: Cílový ročník:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Streckerová Monika Název: VY_32_INOVACE_8AB_1_Zahlen Téma: 8AB_VNJ.roč.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy ZŠ. J. E. P urkyně a Základní umělecká škola Liobochovice Autor Mgr. Venuše Plášilová Název VY_32_INOVACE_22_NJ_ZAHLWÖRTER1-10 Téma ZAHLWÖRTER.
Název školy ZŠ. J. E. P urkyně a Základní umělecká škola Libochovice Autor Mgr. Venuše Plášilová Název VY_32_INOVACE_23_NJ_ZAHLWÖRTER11-20 Téma ZAHLWÖRTER.
Wie spät ist es? Název školy: ZŠ a MŠ Dobrá Voda u Českých Budějovic Autor: Mgr. Petra Miková Název: VY_22_INOVACE_ZNJ.7.21 Téma: Wie spät ist es? EU PENÍZE.
Číslovky základní VY_32_INOVACE_02-07 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
Němčina pro jazykové školy nově 1. Lektion 2: Die Stadt Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Geometrická posloupnost - součet
Geometrická posloupnost
Geometrická posloupnost - příklady
Kladná a záporná odpověď
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Sloveso sein v přítomném čase
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Přídavné jméno v přísudku
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Způsobové sloveso mögen
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
WIEDERHOLUNG Název školy
Kvadratické rovnice - kořeny rovnic
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Kvadratické rovnice - procvičování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Neúplné kvadratické rovnice
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vzdálenost bodu od přímky. Vzdálenost rovnoběžek.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Směrnicový tvar rovnice přímky
Němčina pro jazykové školy nově 1.
Číslovky eins zwei drei vier fünf sechs sieben
Aritmetická posloupnost - součet
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Goniometrické funkce v pravoúhlém trojúhelníku
Vzdálenost bodu od přímky
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Procvičování – analytická geometrie v rovině
Opakování na písemnou práci z lineárních nerovnic
Aritmetická posloupnost jednoduché příklady
Prezentace je určena k opakování německé gramatiky - číslovek,
Wie spät ist es? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Zahlen VY_22_INOVACE_07_123 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje.
Transkript prezentace:

Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR. Předmět: Německý jazyk Ročník: 1. učebních oborů Autor: Mgr. Hana Köszegiová Základní číslovky I. Anotace: Výklad učiva o tvoření číslovek základních 0 – 19 s následným procvičením při opětovném spuštění prezentace. Klíčová slova: Němčina, slovní zásoba, číslovky. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Köszegiová Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR. 1

Digitální učební pomůcka Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0086 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků na středních školách Sada: 45 Číslo materiálu: VY_22_INOVACE_NJKD1_23 2

Číslovky 0 - 19

píší se s malým písmenem

null

eins

zwei

drei

vier

fünf

sechs

sieben

acht

neun

zehn

elf

zwölf

tvoříme příponou - zehn Číslovky 13 - 19 tvoříme příponou - zehn

dreizehn

vierzehn

fünfzehn

Pozor: sechs ale sechzehn

sechzehn

Pozor: sieben ale siebzehn

siebzehn

achtzehn

neunzehn

Viel Glück beim Lernen!

Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR. Použité zdroje Vlastní zdroje Animovaný gif: http://bestpage.cz/gif/gif10.html [online]. [cit. 2012-10-28]. - snímek 28 Ilustrace www.office.microsoft.com Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Köszegiová Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR. 29