Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu"— Transkript prezentace:

1 ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM: VY_32_INOVACE_ IX _2_04_Kardinalzahlen Šablona číslo: IX Sada číslo: Pořadové číslo DUM: 04 Autor: Mgr. Radmila Sálová

2 Anotace: Žáci se seznámí se základními číslovkami a jejich tvořením
Očekávaný výstup: Rozumí číslovkám, umí je používat, zvládnou základní početní úkony Druh učebního materiálu: výklad a nácvik Typická věková skupina: 13 – 14 let Klíčová slova: Kardinalzahlen, plus, minus, mal, dividiert Pomůcky a materiál: interaktivní tabule nebo PC, sešit nebo papír Ověřeno dne: Ve třídě: 7.A

3 Metodické zhodnocení a popis práce s digitálním učebním materiálem:
Žáci se naučí základní číslovky 0 – a další tvary (do 1000) Seznámí se s nejčastěji používaným způsobem obohacování slovní zásoby Nj – se skládáním Dokážou spočítat jednoduché příklady a uvést své telefonní číslo

4 Kardinalzahlen von 0 bis 12
0 null sieben 1 eins acht 2 zwei neun 3 drei zehn 4 vier elf 5 fünf zwölf 6 sechs

5 Kardinalzahlen von 11 bis 30
11 elf einundzwanzig 12 zwölf zweiundzwanzig 13 dreizehn dreiundzwanzig 14 vierzehn vierundzwanzig 15 fünfzehn fünfundzwanzig 16 sechzehn sechsundzwanzig 17 siebzehn siebenundzwanzig 18 achtzehn achtundzwanzig 19 neunzehn neunundzwanzig 20 zwanzig dreißig

6 Kardinalzahlen von 31 bis 1000
31 einunddreißig 101 hunderteins 32 zweiunddreißig …….. ………. 200 zweihundert 40 vierzig ……. 50 fünfzig 315 dreihundertfünfzehn 60 sechzig 70 siebzig 600 sechshundert 80 achtzig 700 siebenhundert 90 neunzig …… 100 hundert 1000 tausend

7 Rechne: napiš pomocí čísel
acht minus fünf ist drei sechzehn plus vier ist zwanzig drei mal vier ist zwölf achtzehn durch neun ist zwei elf plus zwölf ist dreiundzwanzig vier plus neun ist dreizehn zwei mal fünf ist zehn neunzehn plus sechs ist fünfundzwanzig

8 Rechne: napiš slovy = = = = 20 6 x 6 = : 9 = = x 3 = 45

9 Was ist richtig ? lef wezi - chat revi - Omas neue Telefonnummer ist neunundzwanzig fünfundsechzig zweiundvierzig dreißig ODER: neunundzwanzig sechsundfünfzig zweiundvierzig dreißig


Stáhnout ppt "ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu"

Podobné prezentace


Reklamy Google