Současné pojetí školní TV, inovace ve vzdělávání

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Didaktika školní tělesné výchovy
Advertisements

POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
výchova k nekuřáctví pro I. stupeň ZŠ
Pojetí a obsah pedagogiky sportu u nás a v zahraničí
Etická výchova a Finanční gramotnost
VÝUKOVÁ METODA DEFINICE KRITÉRIA VOLBY
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
Pedagogické minimum – lektorské dovednosti
2012 / 2013 Exkurz Hra Metodica / 2013 Exkurz hra Co je to hra? Metodica.
Role školního koordinátora EVVO
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
UMĚNÍ UČIT SE Mgr. Michal Oblouk. UČENÍ  měli bychom: a)zjistit, jaký způsob učení nám nejvíce vyhovuje a používat ho b)uvědomit si, že je důležité procvičování.
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
Motivace ve výuce přírodopisu
Výchovné zaměstnání v období kojeneckém
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Projekt Pšov Evropský sociální fond Operační program rozvoje lidských zdrojů ZÁVĚREČNÁ KONFERENCE Most Tento projekt je spolufinancován Evropským.
OP3BK_PSPP Pedagogická psychologie
Strachy v období rané adolescence
SLAVNOSTNÍ UKONČENÍ PROJEKTU. MODERNIZACE VZDĚLÁVÁNÍ – ŠANCE LEPŠÍHO PRACOVNÍHO UPLATNĚNÍ CZ.1.07/1.2.33/
RVP ZV příloha Vzdělávací oblast Umění a kultura
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
259 Vybrané kapitoly z didaktiky 195 Vybrané kapitoly z didaktiky
VÝUKOVÉ METODY Přehled.
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
Západočeská univerzita v Plzni
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Výuka jako řízená socializace
Vyučovací metody Školní pedagogika 2013.
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Mgr. Katarína Nemčíková, VÚP Praha Změny v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání.
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
Střední pedagogická škola J.H.Pestalozziho Litoměřice Pedagogika a psychologie 2. ročník HRA JAKO PROSTŘEDEK VÝCHOVY Mgr.Irena Kudláčková.
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE TĚLESNÁ VÝCHOVA Cvičení na stanovištích Gymnázium Česká Lípa Vyučující: PhDr. Radek Častulík Expert: Mgr. Šárka Maleňáková.
Didaktika TV Efektivita vyučovací jednotky Libor Bouda.
Česká koncepce oboru ošetřovatelství.  Vychází z: - Koncepce ošetřovatelství České republiky z roku 1998, - respektuje doporučení: Organizace spojených.
Univerzita Karlova v Praze Fakulta tělesné výchovy a sportu Katedra gymnastiky Gymnastika II. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem,
TV jako součást výchovných systémů v historii  Antika – Atény vers. Sparta  Středověk – pokles zájmu o TK, především šlechta: 7 rytířských ctností –
Reforma školství, kurikula a systém kurikulárních dokumentů Lukáš Wodecki
Teorie a metodika výchovy Lekce 4: Pedagogika volného času a zážitková pedagogika Mgr. Katřina Lojdová
Markéta Stará  Cíle školní TV  Vzdělávací, výchovné, zdravotní, socializační  Cíle vzdělávací oblasti “Člověk a zdraví“  ZŠ, středoškolské.
Organizační formy práce v tělesné výchově
Tělesná výchova v rámcovém vzdělávacím programu Klára ročková
Didaktické zásady edukačního procesu
INTERAKCE KOMUNIKACE PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
Rozvoj týmové spolupráce prostřednictvím pohybových aktivit
TYPY VÝUKY výuka produkční výuka regulativní výuka heuristická
Organizační formy ve školní TV vyučovací jednotka
4. Pedagogika sportu v systému věd
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
1. Vymezení a rysy sportovní edukace
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ A/ B/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
Moderní metodické materiály a metody výuky angličtiny pro 1. a 2
MOTIVACE K UČENÍ Tereza Hammerová
Zážitková pedagogika ve výuce Etiky
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Bezpečnost práce zážitkovou pedagogikou
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
VY_32_INOVACE_48_Život ve škole – umění se učit
INTERAKCE KOMUNIKACE PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
Současné pojetí školní TV Zážitková pedagogika
Sociální dovednosti učitele
Pracovní výchova - dívky 9.tř. Prezentace č.19
Osobnosti zážitkové pedagogiky
HYGIENA sebeobsluha.
Bc. Miloslava Vavříková
Školní vzdělávací program
Jak vést třídnické hodiny Mgr. Lukáš Kohoutek
Transkript prezentace:

Současné pojetí školní TV, inovace ve vzdělávání Co slyším, to zapomenu. Co vidím, si pamatuji. Co vyzkouším, tomu rozumím. Kung Fu Tzu

Obsah Současné pojetí školní TV Zážitková pedagogika Interakční pohybové aktivity Aktivizační metody ve výuce

Současné pojetí školní TV Základní škola Výchova ke zdraví Tělesná výchova Střední škola

Zážitková pedagogika Současná situace ve výuce TV Směr a cíle výuky Kurt Hahn Výchova prožitkem Chlapci vs. Dívky Doporučení pro učitele Pravidla

Interakční pohybové aktivity Člověk a jeho okolí Rozlišení dle důrazu Očekávání Kooperativa učení Znaky kooperativního učení (dle Lokšové, Lokše) Charakteristika Základní pravidla při interakčních aktivitách

Aktivizační metody ve výuce Vyučovací metody Vývoj vyučovacích metod Nový přístup Efektivita Cíle a jak jich dosáhnout Motivace a motivační prvky

Základní aktivizační metody (dle Maňáka) Diskuzní metody Situační metody Inscenační metody Didaktické hry

Aktivizační metody ve výuce Zásady při zařazování do výuky Hodnocení žáků u metod aktivního učení (dle Sitné)

Děkuji za Vaši pozornost!