Nová závěrečná zkouška – návrat prestiže učňovského školství

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Porovnání učebních plánů SŠ % 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% GymnáziaTechnické lyceum SPŠSOU Výběrové/Disponibilní.
Advertisements

„Rovnoměrná struktura zrna + tvrdost po celém
Projekt empirického výzkumu
Průvarové bodové svařování
Integrovaná střední škola, Slaný
Digitální učební materiál
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Úspornými žárovkami a vzděláváním k nižší energetické náročnosti OA Ostrava Ing. Jan Nevima, Ph.D. Závěrečná konference projektu 25. listopadu 2009.
Druhý – učebního oboru „Karosář“
STROJÍRENSTVÍ Strojírenská technologie Svařování ST29_005
Tato prezentace byla vytvořena
Digitální učební materiál
NOVÁ ZÁVĚREČNÁ ZKOUŠKA PRO VŠECHNY ŽÁKY UČEBNÍCH OBORŮ Závěrečná konference,
Strojírenství Technologie Svařování (ST29)
Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková, MŠMT Pardubice, 2.dubna 2004 Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková,
Tato prezentace byla vytvořena
Strojírenství Technologie Svařování (ST29) Vady svarových spojů
Spolupráce střední školy se sociálními partnery Ing. Jiří DLAPAL.
TDS HYDROIZOLACE PLOCHÝCH STŘECH – FÓLIOVÉ SYSTÉMY
Opravář zemědělských strojů
Tato prezentace byla vytvořena
SOS a SOU, Kladno, U Hvězdy 2279 představuje Otázky demografických změn a poptávky trhu práce - vzdělávání dospělých.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.10/ Číslo prioritní osy: 7.1 Celková výše finanční podpory: ,92 Kč Částka ESF: ,93 Kč Křížové financování:
Střešní folie DEKPLAN Barbora Doležalová.
Druhý – učebního oboru „Karosář“
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Tato prezentace byla vytvořena
Informace o výběrovém řízení FRVŠ 2009 Prof. Dr. Ing. Zdeněk Kůs Listopad 2008.
Informace o výběrovém řízení FRVŠ 2010 Prof. Dr. Ing. Zdeněk Kůs Listopad 2009.
Svařování.
SVAŘOVÁNÍ.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Účast na vzdělávání a výkony škol Jan Koucký Vývoj vzdělávání a školství.
Vytápění Materiály potrubí ve vytápění. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 16 Anotace.
ŘEZÁNÍ A NAHŘÍVÁNÍ KYSLÍKEM 9. Svařování plamenem doprava - vzad OB21-OP-STROJ-TE-MAR-U
Nová závěrečná zkouška 2 Individuální projekt národní.
EU peníze školám VI. Finanční gramotnost Koordinátor: Luboš Zajíc VI/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti VI/3 Vzdělávání.
Nová závěrečná zkouška 2 Individuální projekt národní Kulatý stůl, MŠMT,
MATURITA 2010 změna modelu a novelizace zákona základní model nové maturity skladba zkoušek nové maturity maturita bez hendikepů průběh maturity organizace.
TAVNÉ SVAŘOVÁNÍ - SVAŘOVÁNÍ PLAMENEM Vypracoval: Ing. Petra Janíčková Kód prezentace: OPVK-TBdV-METALO-STRS-2-STE-PJA-001 Technologie budoucnosti do výuky.
NEROZEBÍRATELNÁ SPOJENÍ S MATERIÁLOVÝM STYKEM SVAŘOVÁNÍ 3. Svařování kovů el. obloukem v ochranném plynu metodou MAG OB21-OP-STROJ-STE-MAR-U
Pájení v praxi. Pájení Princip pájení:  pájením získáváme pevné nerozebíratelné spoje  spoje získané pájením jsou těsné  působením kapilární vzlínavosti.
Nová závěrečná zkouška oboru Pekař Konference Hotel Step, Praha
Spoje potrubí-svařované spoje- zákl. informace1 VY_32_INOVACE_461.
Možné problematické body hodnocení projektových žádostí přijatých v rámci výzvy č. 36 k oblasti podpory 1.2 OP LZZ Ing. Milan Kvapil Odborný referent odboru.
Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Autor:Novotný Pavel Název:Svařování rohového svaru Tematická oblast:Svařování ocelí Ročník:1. ročník obor automechanik.
Spoje potrubí-rozvod plynu-zákl. info.1 VY_32_INOVACE_474.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada31 AnotaceSvařování.
NEROZEBÍRATELNÁ SPOJENÍ S MATERIÁLOVÝM STYKEM SVAŘOVÁNÍ 4. Svařování plamenem a metodou WIG OB21-OP-STROJ-STE-MAR-U
Bakalářská práce Autor: Petr Hoštička. * Cílem práce bylo zmapovat bezpečnost a použití zádržných systémů v silniční dopravě * Práce se zabývá rozdělením.
Září 2008Ing. Luboš Dobiáš INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Oblast podpory 1.1 Oblast podpory 1.2 Oblast podpory 1.3 Výzvy k předkládání žádostí Individuálních.
NZZ – Nová závěrečná zkouška IPN Dana Kočková, NÚOV MŠMT,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
NĚKOLIK (VŘELÝCH) SLOV ÚVODEM…
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Nová závěrečná zkouška Komentář
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ŘEZÁNÍ A NAHŘÍVÁNÍ KYSLÍKEM
KVALITA rozvojový program kraje
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Svařování plamenem 4 VY_32_INOVACE_22_437
MODUL: 06 – Zamezení působení iniciačních zdrojů
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Hlavní manažér SP Kvalita I
Modernizace odborného vzdělávání OLOMOUC - pondělí 14. května 2018
SOŠ a SOU Centrum odborného vzdělávání Libereckého kraje pro oblast služeb Projekt je spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální.
Transkript prezentace:

Nová závěrečná zkouška – návrat prestiže učňovského školství systémová reforma významné části středního vzdělávání v budoucnu pro třetinu populačního ročníku 2010/2011 – 407 škol - 1625 oborů - 22 724 žáků realizace projektu: 1. 4. 2009 – 31. 3. 2012  náklady projektu celkem: 74 152 634,52 Kč z toho částka ESF: 63 029 739,35 Kč

Jednotná zadání závěrečné zkoušky – záruka kvality Otázka č. 6 – SVAŘOVÁNÍ PLAMENEM A V OCHRANNÉ ATMOSFÉŘE: 1. Pojmenujte uvedené způsoby svařování plamenem, uveďte vhodnost jejich použití : ..................................................................... ........................................................................ 2. Pojmenujte jednotlivé typy kyslíkoacetylenového plamene : a) ........................................................................... b) ........................................................................... c) ............................................................................ 3. Jaký druh plamene použijete pro svařování běžné oceli, kde a jaká je jeho max. teplota ? .................................................................................................................................................. 4. Pojmenujte způsoby vedení hořáku při svařování metodou MIG/MAG. Jaký svar při použití jednotlivých způsobů dosáhnete? .................................................................................... 5. Pojmenujte chyby svarových spojů při svařování v ochranných atmosférách : ..........................................................................................................................