PŘEDLOŽKY Z (ZE), S (SE) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z metodického portálu www.rvp.cz,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Advertisements

OVOCNÉ STROMY A OVOCE PODPORA PRO VÝUKU
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Kde je rybka? V p rezentaci si děti procvičí prostorovou orientaci. Návod: 1) Otázka je u každého obrázku stejná: Kde je rybka? 2) Dítě se snaží co nejpřesněji.
Namáhání na tah a tlak Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Slabiky la, lo, le, lu, li Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Zorková. Dostupné z Metodického portálu
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
VYŠŠÍ X NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA VYŠŠÍ CVIČENÍ
Rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
TRÉNUJEME PAMĚŤ HRAČKY Prezentace zaměřená na trénink paměti.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Edita Havránková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Vítejte v Písmenkově – seznamte se s písmenkem Y, y
ZELENINA A JEJÍ POZNÁVÁNÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Vnímání řeči O Budulínkovi
Logopedie v obrázcích Rozlišování samohlásek ve slovech - interaktivní Doporučení: Pro úspěšné použití je třeba, aby dítě znalo alespoň jeden ze dvou předkládaných.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
OVOCNÉ STROMY A OVOCE PODPORA PRO VÝUKU
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
POČASÍ KALENDÁŘ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
POČASÍ GRAFOMOTORIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
Interaktivní třídění domovního odpadu.
Porozumění řeči – MÁ x NEMÁ interaktivní
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
Prezentaci by měl proběhnout řízený rozhovor (beseda) s dětmi
Vím, co mohu a co nesmím dělat
Porozumění řeči – těžší varianta interaktivní
Čteme, i když to neumíme. Pozoruj obrázky a snaž se pomoci paní učitelce se čtením. Nakonec tě čeká pár lehoučkých úloh. Autorem materiálu a všech jeho.
PŘEDLOŽKY Z (ZE), S (SE) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z metodického portálu
Vítejte v Písmenkově – seznamte se s písmenkem Ž, ž
Prohlédni si pohádku o Karkulce. Pokus se sám povídat podle obrázků
PUZZLE M Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Vítejte v Písmenkově ‒ seznamte se s písmenkem O, o
České mince Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Hledání obrázků Děti mají za úkol najít v každém listu daný počet obrázků. Po nalezení je mohou vybarvit. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Název učebního materiálu
Slabiky lu, le, li, lo, lá, lí Metodický komentář:
Jak to asi vypadá doma? Sleduj obrázky a povídej.
Soubor interaktivních her z matematiky I.
BALONY a násobilky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN.
Interaktivní vyhledávání dvou stejných obrázků.
SKLÁDÁME SLOVA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY 2
Jméno: Poznáš hudební nástroje? Doplň názvy.
PŘEDPONY S - Z - Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z metodického portálu ISSN:
Rozlišování samohlásek ve slovech.
PUZZLE P Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Zvířata na statku. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Kde bydlí Honzík? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. L. Gregoríková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Prezentace seznamuje děti s počasím a představuje také roční období
Vítejte v Písmenkově – seznamte se s písmenkem C, c
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
PRACOVNÍ LIST Úkoly: 1) Na internetu vyhledej, ve kterém podnebném pásu se vyskytují obilniny zmíněné v prezentaci (pšenice, žito, ječmen, oves). 2) Vyznač.
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
KVARTETO – hláska R Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Samohlásky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Rozvíjíme zrakovou paměť
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Rozlišování hlásek P, B, M
Doporučuji snímky, které obsahují vyšší počet, z počátku skrýt.
Stonek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Renata Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Před, Nad, Za, Pod 1) Vybarvi obrázek, který je: a) hned před jahodou
POČÍTÁME DO 5 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Mudrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Zaokrouhlování na desítky a stovky
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Ahoj. Jmenuji se Kroužek a musím se dostat do mého domečku
Transkript prezentace:

PŘEDLOŽKY Z (ZE), S (SE) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

trhá z keře trhá se sestrami

Při čtení klademe na předložku důraz a čteme ji s následujícím Už víme, že předložka se píše zvlášť a většinou před podstatným jménem. Při čtení klademe na předložku důraz a čteme ji s následujícím slovem. se sestrou se sestrou

ABYCHOM UMĚLI DOBŘE POUŽÍVAT PŘEDLOŽKU Z (ZE) A PŘEDLOŽKU S (SE)

PŘIPOMEŇME SI: PŘEDLOŽKA z (ze) se pojí s 2. pádem PŘEDLOŽKA s (se) se pojí s 7. pádem

Vyhledejme společně předložky. Děti vystupovaly z vlaku. Potok stéká ze svahu. Soused spadl ze stromu a zlomil si nohu. Prudký vítr svál sníh z cesty. Eva s Janou se rychle spřátelily. Babička přečetla zprávy z novin. Mám rád rohlík s máslem. Jenda přiletěl z Prahy. Rád si hrával s naším kocourem.

K našim větám se vrátíme ještě jednou: určíme pád podstatného jména stojícím za předložkou. 2. p 2. p Děti vystupovaly z vlaku. Potok stéká ze svahu. 7. p S úsměvem jde všechno lépe. 2. p Prudký vítr svál sníh z cesty. 7. p Eva s Janou se rychle spřátelily. 2. p Babička přečetla zprávy z novin. 7. p Mám rád rohlík s máslem. 2. p Jenda přiletěl z Prahy. 7. p Rád si hrával s naším kocourem.

Zkusme společně vkládat správné předložky.

1. ovoce __ zeleninou

2. přišel __ zahrady

3. miska __ ovocem

4. dva __ pěti

5. prsten __ zlata

6. jít __ ním

7. pohádka __ knihy

8. lékař __ Brna

9. jít __ psem

10. čepice __ bambulí

1. 6. 2. 7. 3. 8. 4. 9. 5. 10. ovoce se zeleninou jít s ním KONTROLA 1. 6. ovoce se zeleninou jít s ním 2. přišel ze zahrady 7. pohádka z knihy 3. miska s ovocem 8. lékař z Brna 4. 9. dva z pěti jít se psem 5. prsten ze zlata 10. čepice s bambulí

HODNOCENÍ 1** 4 0 chyb 7‒9 chyb 1‒3 chyby 2 10 chyb 5 3 4‒6 chyb

Pěkný den.

Použité zdroje: Uveřejněný odkaz [cit. 2011-04-26]. Dostupné pod licencí Creative Commons na WWW: VODETAN2. <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:%C3%96lweiden_ernten.JPG?uselang=cs> Uveřejněný odkaz [cit. 2011-04-26]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-15004.html> <http://www.clker.com/clipart-15018.html> <http://www.clker.com/clipart-15025.html>