Ústav zdravotnických věd

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kurz komunikace pro sestry v přímém kontaktu s pacientem
Advertisements

Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
Vysoká škola v Praze, o. p. s.,
SYNERGICKÁ INTEGRACE VÝUKY NA LF UP Milan Kolář LF UP v Olomouci.
Mentor klinické praxe ošetřovatelství a porodní asistence
Zápočtová práce do ergoterapie
Darja Hrabánková Navrátilová
Lektorka Mgr. Blanka Kadeřávková
P ROGETTO F ORMAZIONE ROČNÍ ODBORNÁ STÁŽ V ITÁLII PRO VŠEOBECNÉ SESTRY, ABSOLVENTKY VYSOKÉ ŠKOLY ZDRAVOTNICKÉ V PRAZE INTENZIVNÍ VÝUKA ITALSKÉHO JAZYKA.
odloučené pracoviště Teplice, Kapelní 2
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Postřehy ze studijního pobytu, aneb Fulda 2004 (Socrates Erasmus)
Kurz Všeobecný sanitář
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013.
ošetřovatelství a porodní asistence
Informatika akademický rok 2012/2013 Úvod k předmětu.
Vzdělávání nelékařských zdravotnických pracovníků ve FN Ostrava
Kreditní systém v doktorském studiu na FF UK Ivan Šedivý
Praha, 23. ledna  Zahájení (Štěpán Blahůšek)  Studijní opory a jejich závazná osnova (Vladimír Kaucký)  Přestávka  Editace interaktivní osnovy.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
PROHLUBOVÁNÍ VZDĚLÁVÁNÍ LÉKAŘŮ IPVZ Praha.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Připravil(a): Host:. Obsah přednášky Základní informace o studiu na FPR – I.část  Struktura studia  Semináře a cvičení  Zápočty a zkoušky  Vnitřní.
SYNERGICKÁ INTEGRACE VÝUKY NA LF UP Milan Kolář LF UP v Olomouci.
Inovace kurikula studijního programu Všeobecné lékařství. Reg.č. CZ.1.07/2.2.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Fakulta zdravotnických studií
1 Ing. Krajíček Jan Jak dál v zapojení odborníků z praxe Jak dál v zapojení odborníků z praxe Mezinárodní odborný seminář PRAXE A.
Specializační kurz Interní základ
Novinky ve specializačním vzdělávání
Modulární systém výuky na VŠP, a.s. CÍL = kvalitní, evropské a moderní studijní programy a obory Renáta Nešporková.
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Inovace kurikula studijního programu Všeobecné lékařství. Reg.č. CZ.1.07/2.2.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Veřejně správní akademie Vyšší odborná škola, s. r. o. BRNO
Nelékařské zdravotnické profese v ČR. Nelékařské profese MŮJ PROFIL zahájeno studium na SZŠ, 1. vstup do nemocnice maturita, nástup na resuscitační.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
Struktura bakalářské práce Seminář2013. Bakalářská práce jako - dokumentovaný výsledek studia oboru na VŠ součást SZZK (její obhajoba)
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Dobrý den. Dovolte, abych se Vám představila a zároveň Vám nabídla kousek z mého studijního pobytu na partnerské zahraniční univerzitě Petra.
Odborná ošetřovatelská praxe /2016 Mgr. Alena Pelcová Ústav zdravotnických studií Technická univerzita v Liberci
STUDIJNÍ POVINNOSTI STUDENTŮ FF UP 2016/2017. OBSAH 2 1UPOZORNĚNÍ PRO VŠECHNY STUDENTY……………………………..3 2BAKALÁŘSKÉ STUDIUM……………………………………………………… ročník.
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
Perspektivy spolupráce ÚZS UJEP a KZ ve vědě a výzkumu Miroslav Tichý Ústav zdravotnických studií Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Zdravotně sociální fakulta Katedra ošetřovatelství březen 2009.
Harmonizace studia na VOŠ aVŠ Výzva na jednotný vzdělávací systém Valérie Tóthová.
Požadavky na průběžné vzdělávání zaměstnanců zdravotnických zařízení
Fakulta zdravotnických studií
Fakulta zdravotnických studií
Fakulta zdravotnických studií
Institut zdravotnických studií Ústav ošetřovatelství
Dobrý den. Dovolte, abych se Vám představila a zároveň Vám nabídla kousek z mého studijního pobytu na partnerské zahraniční univerzitě
PEDAGOGICKÉ VEDENÍ STUDENTŮ Garant: Mgr. Anna Krátká, Ph.D
Zkušenosti a poznatky o praxích a výuce ve zdravotnických oborech Zdeněk Hon
Představení senátorů Akademického senátu FZS
Studijní program Ošetřovatelství
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
Adaptační program lékařů – absolventů 2018
Prezentace Diplomatické akademie.
Podpora supervizorů a lektorů zajišťující odbornou praxi studentů FZS TUL ve zdravotnických zařízeních Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 2: Diverzifikace.
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 4: Relevance
STŘEDNÍ ZDRAVOTNICKÁ A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA ZDRAVOTNICKÁ MB
Podpora pedagogické praxe u předmětů odborné praxe studentů FZS TUL
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Adaptační program lékařů – absolventů 2019
Studijní prezenční obory
Aplikovaná elektronika
Fakulta zdravotnických studií
Ukázka prezentace LF MU v jednotném vizuálním stylu MU
Transkript prezentace:

Ústav zdravotnických věd Praktické zkoušky Akademický rok 2013/2014

Studijní obor Všeobecná sestra Ve studijním programu Ošetřovatelství, oboru Všeobecná sestra, je velký důraz kladen na praktické dovednosti. Studenti prezenční formy studia plní odbornou praxi v rozsahu celkem 2 380 hodin. Pracoviště odborné praxe jsou volena tak, aby studenti splnili požadavky dle studijních plánů jednotlivých ročníků, a to v souladu s § 4, vyhlášky č. 39/2005 Sb. Odborná praxe je ukončená ve 3. ročníku letního semestru zkouškou. U zkoušky student prokáže schopnost realizace ošetřovatelského procesu u konkrétní skupinky nemocných / u nemocného včetně vedení příslušné dokumentace.

Praktická zkouška V akademickém roce 2013/2014 skládalo praktickou zkoušku celkem 29 studentů prezenční formy studia. Praktické zkoušky probíhaly na těchto pracovištích: Nemocnice ATLAS a.s. ve Zlíně - Chirurgické oddělení Krajská nemocnice T. Bati, a.s. ve Zlíně - Interní oddělení IPVZ (7., 6., 5. a 4. etáž) - Gerontologické pracoviště (16. a 17. pavilon). Zkoušející: Mgr. Anna Krátká, Ph.D. Mgr. Markéta Sedláková Sestry / mentorky jednotlivých pracovišť

Gerontologické centrum – 16. a 17. pavilon

Gerontologické centrum – 16. pavilon

Gerontologické centrum – 16. pavilon

Interní klinika IPVZ

Interní klinika IPVZ

Interní klinika IPVZ

Interní klinika IPVZ

Interní klinika IPVZ

Interní klinika IPVZ

Interní klinika IPVZ

Nemocnice ATLAS, a.s., Chirurgické odd.

Vrchní sestra Chirurgického oddělení dohlíží na zkoušky…

Nemocnice ATLAS, Chirurgické oddělení

Nemocnice ATLAS, Chirurgické oddělení

Nemocnice ATLAS, Chirurgické oddělení

Nemocnice ATLAS, Chirurgické oddělení

Nemocnice ATLAS, Chirurgické oddělení

Příprava dokumentace k obhajobě

u Státních závěrečných zkoušek. Závěrem Praktickou zkoušku úspěšně absolvovali všichni přihlášení studenti. Blahopřejeme a přejeme hodně úspěchů u Státních závěrečných zkoušek.

„Jsem to, za čím si stojím a za co zodpovídám“ (Shaller) Motto „Jsem to, za čím si stojím a za co zodpovídám“ (Shaller)