RESORT LUHAČOVICE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
Advertisements

REVITALIZACE PRAŽSKÉ TRŽNICE
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
Propagace a reklama na facebooku
Jak budovat turistický potenciál města?. Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka.
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace činnosti společnosti v roce 2011.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
TRNKOVÁ STEZKA Představení projektu. Trnková stezka obecně Předmětem projektu je rozvoj a propagace „Trnkové stezky“, specifického turistického produktu,
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Opatření (Fiche) SPL Budoucnost založená na tradici Návrh opatření pro Výzvy roku 2009 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova Evropa investuje do.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Produktové novinky 2011.
Prezentace turistické oblasti
NOVÝ PŘÍBĚH pro STARÝ ZÁMEK. PODPORUJÍ NÁS Připojte se k nám a podpořte pilotní projekt Aby se zámek Kácov neskácel.
Destinace cestovního ruchu ?!
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
EVENT MARKETING, MICE A ŘÍZENÍ JEHO PROCESU v regionální praxi Nic nového pod sluncem Roman Vacho © Generální.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Vizuální styl společnosti / regionu / destinace.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto SPL : „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“
Integrovaný projekt Třebíčskem po vodě a po souši.
Školení: vhodné fungování a zapojení nástrojů územních politik Ostrava,Hotel Brioni
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
Materiálně technické předpoklady
Regionální konference v MSK
Marketingová Strategie Strategie.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
2. setkání pracovní skupiny projektu MOS obcí v územním obvodu ORP Chomutov Místo: Chomutov Dne: , 13:00 hod. C ESTOVNÍ RUCH – PROJEKT MOS.
Návrh CHKO Český les Cílená stimulace hospodářského rozvoje území RNDr. Emil Chochole vedoucí Odboru regionálního rozvoje KÚPK Babylon,
Hotelový provoz VY_INOVACE_Kaluzova_ Organizace hájící zájmy hotelů. Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Provozovatelé služeb a informační centra - silný tandem Mgr. Lenka Stockton Asociace hotelů a restaurací České republiky.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Program rozvoje města Hostinné SEZNÁMENÍ VEŘEJNOSTI S VÝSLEDNÝM DOKUMENTEM 4. VEŘEJNÉ PROJEDNÁVÁNÍ ( , velká zasedací místnost MěÚ)
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.
25 / 1 / 2011.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Firemní auto roku 2017
turistická oblast v srdci Čech
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Kategorizace organizací destinačního managementu
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Hankook Firemní auto roku 2017
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
Transkript prezentace:

RESORT LUHAČOVICE

Proč? Resort Luhačovice aneb proč právě teď? Luhačovice – 600 let výročí první zmínky Luhačovická přehrada – 100 let od zahájení stavby Unikátní příležitost spojit síly a prezentovat LUHAČOVICKO jako moderní destinaci cestovního ruchu s bohatým kulturním, společenským a volnočasovým programem a produkty Prezentace nových myšlenek a nového chápání LUHAČOVICKA – moderní místo pro moderní lidi s moderním programem

Výchozí podmínky Historická výročí Snaha o zvýšení návštěvníků v destinaci Snaha o přilákání nových cílových skupin – atrakce mladých a aktivních lidí Jedinečná šance spojit relevantní aktéry CR v destinaci, analogie s jinými destinacemi Vznik nové značky, nových hesel a zdůraznění jejich komunikace Vznik komplexního webu resort-luhacovice.cz jako výchozí informační, obchodní a komunikační nástroj

Komunikace „nových pravd“ RESORT LUHAČOVICE Objevte nové možnosti spa & wellness po celý rok! Romantika, spa & wellness a outdoor – to jsou Luhačovice! Navštivte místa, kde jste trávili dětství se svými rodiči! Luhačovice - gastronomický zážitek! Luhačovice – tradiční produkty! Firemní eventy a kongres Resort Luhačovice – Zážitky, které zůstanou!

Cíle Luhačovické výzvy INTEGRACE AKTIVIT U VŠECH SUBJEKTŮ CR NA LUHAČOVICKU Majitelé a provozovatelé hotelů, penzionů a ubytoven na území LUHAČOVICKA Majitelé a provozovatelé restaurací, kaváren , tradičních produktů a dalších služeb souvisejících s CR na území LUHAČOVICKA Obce, města a aktivní neziskové organizace na území LUHAČOVICKA

Cíle Luhačovické výzvy PREZENTACE PROGRAMU A AKCÍ POD JEDNOTNOU ZNAČKOU Aktualizovaný seznam akcí na LUHAČOVICKU v průběhu celého roku 2012 Medializace značky „Luhačovice slaví 600 let“ v ČR Prezentace roku 2012 jako období, kdy LUHAČOVICKO žije ! Soustavná prezentace značky po celý rok - loga, bannery, samolepky, seznamy akcí, apod.

Zadání - Návrh online marketingové komunikace webu resort-luhacovice.cz - Návrh offline marketingové komunikace webu resort-luhacovice.cz - Návrh guerilla marketingové komunikace resortu luhacovice - Návrh na zajímavé eventy v rámci Resortu Luhačovice a jejich případnou komunikaci - Návrh na slogan Resortu Luhačovice - Návrh na zajímavou obsahovou funkčnost webu (co podle studentů na webu o resortu lidé chtějí a hledají) - Návrh na vhodné oslovení B2B subjektů pro kongres a eventy v Resortu Luhačovice (kanály a forma oslovení, B2B marketingový plán) - Vytvoření identity cílových skupin potenciálních návštěvníku resortu a jejich oslovení pomocí marketingového mixu

Těšíme se na další spolupráci!