Bourací pravidla Bourání setů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Něco krásného  Protože příroda je to nejkrásnější  co nás obklopuje  Něco krásného  Protože příroda je to nejkrásnější  co nás obklopuje.
Advertisements

1. část E L K É E C K I T R O B V O D Y.
Sada č. XIV Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XIV _ SP, DUM č.18
Stavební pravidla  Město stavíme společně! Společně znamená: rozdílné budovy, vzájemný ohled, případné vzdání se „svých“ stavebních dílků pro mimořádné.
10.1 Cyklista na silnici, výbava cyklisty
Zápočty a zkoušky SHKV Upřesňující zápis předmětů na LS.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_17.
Posloupnosti v praxi.
Řízení procesu neshodných výrobků
Co je štěstí ….
Přijímací řízení 2006/20007 Obor: Studium humanitní vzdělanosti.
Z cyklu: Sonda do hlubin gymplákovi duše Polyethylentereftalát Podle mého PET(P)
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
SZŠ a VOŠZ Zlín ® předkládá presentaci Kabinet MAT Mgr. Vladimír Pančocha.
 Matematická logika je myšlení, uvažování třeba poskládání správných číslic v matematické řadě. Nebo různé myšlení to je logika.!  Uvažování správného.
X13PMT 4. seminář Ing. Martin Molhanec, CSc. Garant předmětu ČVUT – FEL, K13113.
SZŠ a VOŠZ Zlín ® předkládá prezentaci Kabinet MAT Mgr. Vladimír Pančocha.
VY_32_INOVACE_34_ Prvouka 3.ročník Živočichové 1.
Člověk se nědy zeptá proč...???
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková
Prezentace Jan   Nekopírovat !!!!.
Znalosti aut Autor: Jindřich Vrba Počítej si body za každou jednu správnou otázku 1 bod. Hodnocení testu Hodnocení testu.
Jak se vaří knížka Určeno pro 1.stupeň ZŠ (po úpravě možno i 2.stupeň ZŠ)
DUM může pomoci při výuce učiva o pravidlech a jejich významu.
Libor Lepík, KMD FreeDeK. Je na obrázku Frýdek nebo Místek?
Bonbony Klárka má moc ráda jedny bonbony. V sáčku jich je 5 a stojí 1 korunu. Ale na každé 2 Kč, které zákazník utratí za tyto bonbony, dostane od cukrářky.
DOPRAVNÍ ZNAČKY 3. ročník
ProCoP (Product Contact Point) -představení a účel- Ministerstvo průmyslu a obchodu
Měříme délku s různou přesností
Sportovní Tipy II. 10 Pravidel. Pravidlo č.1 Noste sportovní oblečení!
Sportovní Tipy 10 Pravidel. Pravidlo č.1 Noste sportovní oblečení!
Metody dozoru Hygiena. Dozor a dohled Kdo vykonává předpoklady dozor orgán státního zdravotního dozoru (Vedoucí KHS, případně jím pověřený pracovník)
Název nástroje není saxofón, ale saxofon
Řešíme rovnice v oboru čísel x = x = x + 3 = = x 543 Klikni na pejska – objeví se příklad. Vyber správný výsledek.
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
Knížová N, Nováková. 1.právo stavby 2.věcná břemena 3.zástavní právo 4.zadržovací právo.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření délky Číslo DUM: III/2/FY/2/1/2 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny.
Autor: Mgr. Romana Martináková Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost ZDRAVÍ A NEMOC POPIŠ, JAK SE CÍTÍ LIDÉ NA OBRÁZCÍCH!
Předškolní vzdělávání a školní stravování 2010 Eva Martinková, odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu Krajský úřad Libereckého kraje.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru zednické práce. Prezentace obsahuje výklad problematiky bezpečnosti práce při bourání.
Tabulkový procesor Použití nejběžnějších funkcí v Excelu, datové funkce, funkce uvnitř funkcí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Český jazyk - 1.ročník Autor: Mgr. Romana Martináková UČÍME SE PÍSMENKA Pojmenuj obrázky. Co mají společného?
Školení Skalský Dvůr DPH Denková Barbora, DiS.
DOPRAVNÍ VÝCHOVA CHODEC JAK SE CHOVAT NA CHODNÍKU
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Kontroly na místě a nesrovnalosti projektů realizovaných v OP LZZ
Schůzka rodičů 2017.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Tělesa – krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Co musím udělat, pokud se chci zúčastnit?
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Čárka v souvětí VY_32_INOVACE_03-40 Ročník: 8. Vzdělávací oblast:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Interaktivní třídění domovního odpadu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Živá kronika projekt spolupráce mas krajina srdce
Sportovní Tipy 10 Pravidel.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Občanská výchova 6.ročník PhDr. Martina tesaříková
TRESTNÝ ČIN A JEHO DŮSLEDKY.
Stavíme hrady Vnímání.
Sčítání, odčítání, násobení a dělení celých a záporných čísel
Tábor 2019 Horosedly.
Etiketa pro firmu a úřad
Sčítání, odčítání, násobení a dělení celých čísel.
MĚSTSKÝ ÚŘAD.
Transkript prezentace:

Bourací pravidla Bourání setů Zkontroluji úplnost (pozor někdy má set 2 stavby – auto + opravna) – podle návodu V případě, že jsou v krabičce kostičky navíc, vysypu je do bedny různé k zařazení do volných V případě, že něco chybí, set dokompletuji z volných kostek Zkompletovaný set odevzdám do skladu, sdělím nedostatky (chybějící kostičky) a zapíšeme ho do seznamu Bourání volných staveb Ujistím se, že jde o volnou stavbu (číslo) nebo se zeptám vedoucího Rozbourám stavbu a kostička zařadím na SPRÁVNÉ místo – pokud nevím kam kostička patří, dám ji do bedny různé u varhan Bednu různé zařazují pouze určení pracovníci