Název školicí prezentace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úvod k aplikaci PowerPoint
Advertisements

Microsoft 4. Windows Live Messenger. Co je to Messenger ? Nástroj pro komunikaci s přáteli Textová komunikace formou chatu Videokomunikace přes.
Karta Domů, skupina Odstavec
Word 2007 se na rozdíl od předcházejících verzí ovládá pomocí pásu karet, který najdete v horní části obrazovky. Pás je rozdělen na jednotlivé karty,
SmartArt  MS PowerPoint, Word, Excel nebo v ové zprávě aplikace Outlook  Do ostatních programů Office 2007 je lze vkládat  Vizuální znázornění.
…potom klepněte na zástupné symboly a přidejte vlastní obrázky a titulky. Vyberte rozložení…
PowerPoint 2007: Formátování grafu Lekce 15. Úkol Pracujte s grafem na 3. snímku. – Změňte typ grafu na spojnicový. Z nabídky vyberte hned první variantu.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Školení k delegování. Cíle V tomto kurzu se dozvíte, jak provádět následující akce: Nastavení přístupu delegáta v aplikaci Outlook.
MS Office PowerPoint 2007 Ing. Jaroslav Parma.
ŠIROKOÚHLÁ PREZENTACE Tipy a nástroje k vytváření a prezentacím snímků v širokoúhlých formátech.
Power Point– úvod Ing. Bohumil Bareš.
Power Point– popis prostředí
Zásady správné prezentace
1 Průběh řešení: Postupuje úkol podle časového plánu? Jaké je konečné datum úkolu? Jaké jsou konečné odhady nákladů? Porovnání stavu s jinými způsoby řešení.
Prezentace.
Střední zdravotnická škola Beroun Jméno autora: Název práce: Třída: Školní rok:
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:
Zásady tvorby prezentace
Stručný přehled © 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Lync Web Appu Připojení ke schůzce v Lyncu pomocí zvuku počítače Pokud nemáte Lync.
G RAFIKA VE W ORDU Vkládání obrázků a grafických objektů Tvary WordArt Barvy, čáry, výplň grafických objektů.
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Vysoká škola ekonomická v Praze :: Jména a příjmení Datum vyhotovení: Bakalářská práce.
MOODLE  CO PRO JAZYKOVOU VÝUKU INSTITUT PRO INTERNACIONÁLNÍ KOMUNIKACI DÜSSELDORF 27. – MAGDA RICHTEROVÁ.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Název společnosti Produkty a služby
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Klasické fotoalbum.
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Autor: PaedDr. Jana Čechová Název : VY_32_INOVACE_7A13Prv2_Druhy plodů
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
7. ročník Michaela Hantková
Představení Technické mapy města Dobřany
Název oborové práce Jméno autora třída.
Klasické fotoalbum.
Název země Jméno | Učitel | Ročník.
Jméno Příjmení, další jména Ústav konstruování
Ing. Lucie Brzáková 15. května 2017 Kvalita – Quality 2017
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Microsoft® Office Excel® 2007 – školení
Název školicí prezentace
Název země Jméno Učitel Ročník.
* Školení zaměstnanců Sem zadejte téma *
Současné fotoalbum.
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Ing. Lucie Brzáková 12. září 2017
pitná příprava před CT vyšetřeními
Rozložení obrázku s titulkem
Název vědeckého projektu
Název školicí prezentace
Školní rok [Vložte rok] Název školy Jméno učitele Třída
Školní vědecký projekt
Rozložení nadpisu s obrázky
Rozložení nadpisu podnadpis.
Název školicí prezentace
* Školení zaměstnanců Sem zadejte téma *
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Jarní úklid s Fabrikamem Již 10 let
Školní rok [Vložte rok] Název školy Jméno učitele Třída
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Rozložení nadpisu Podnadpis.
[Nadpis plakátu] Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit maecenas porttitor congue massa fusce [Následující tituly a jména nahraďte tituly.
Rozložení nadpisu s obrázky
Rozložení nadpisu podnadpis.
Název vědeckého projektu
Rozložení nadpisu s obrázky
Rozložení nadpisu s obrázky
Transkript prezentace:

Název školicí prezentace Lektor: Vaše jméno

Úvod Popište předmět prezentace. Vyjádřete přínos prezentace pro posluchače. Doložte úroveň znalostí lektora v daném předmětu. Tip: Sem přidejte vlastní poznámky k prezentaci.

Osnova školení Lekce 1: Název Lekce 2: Název Lekce 3: Název V případě potřeby zadejte krátký popis. Lekce 2: Název Lekce 3: Název

Lekce 1: Cíle Uveďte zamýšlené výsledky tohoto školení. Každý cíl by měl být krátký a výstižný, měl by obsahovat sloveso a měl by mít ověřitelné výsledky. Tip: Sem přidejte vlastní poznámky k prezentaci.

Lekce 1: Obsah Sem přidejte text. Chcete-li přidat do pravého sloupce obrázek, graf nebo jiný obsah, klepněte na příslušnou ikonu. Chcete-li přidat snímek, klepněte na kartu Snímky a pak klepněte na galerii Nový snímek.

Lekce 1: Shrnutí Shrňte důležité body. Vyhraďte čas pro dotazy.

Lekce 2: Cíle Uveďte zamýšlené výsledky tohoto školení. Každý cíl by měl být krátký a výstižný, měl by obsahovat sloveso a měl by mít ověřitelné výsledky. Tip: Sem přidejte vlastní poznámky k prezentaci.

Lekce 2: Obsah Sem přidejte text. Chcete-li přidat do pravého sloupce obrázek, graf nebo jiný obsah, klepněte na příslušnou ikonu. Chcete-li přidat snímek, klepněte na kartu Snímky a pak klepněte na galerii Nový snímek.

Lekce 2: Shrnutí Shrňte důležité body. Vyhraďte čas pro dotazy.

Lekce 3: Cíle Uveďte zamýšlené výsledky tohoto školení. Každý cíl by měl být krátký a výstižný, měl by obsahovat sloveso a měl by mít ověřitelné výsledky. Tip: Sem přidejte vlastní poznámky k prezentaci.

Lekce 3: Obsah Sem přidejte text. Chcete-li přidat do pravého sloupce obrázek, graf nebo jiný obsah, klepněte na příslušnou ikonu. Chcete-li přidat snímek, klepněte na kartu Snímky a pak klepněte na galerii Nový snímek.

Lekce 3: Shrnutí Shrňte důležité body. Vyhraďte čas pro dotazy.

Shrnutí školení Uveďte důležité body z každé lekce. Uveďte zdroje dalších informací k danému předmětu. Uveďte zdroje k tomuto snímku. Poskytněte podklady s dalšími materiály zdrojů.

Hodnocení Připravte kvíz nebo se pokuste jinak zjistit, kolik informací se účastníci naučili. Proveďte průzkum mezi účastníky, zda považují školení za přínosné.