Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
13.1 Pedosféra Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Zeměpis Autor: Mgr. Lenka Hrdá Pedosféra.
Advertisements

Elektronické učební materiály – 1. stupeň Člověk a příroda Autor: Mgr. Lenka Radošová.
Název školy: Základní škola J. E. Purkyně a Základní
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Tvorba materiálu je financována z ESF a státního rozpočtu ČR.
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_150_Ochrana půdy
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_36_PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI - VZDUCH, PŮDA, TEPLO A SVĚTLO Autor: Mgr. Petra Kukuczková Předmět: Prvouka Třída: 3. ročník.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Lucie Tuhá Číslo
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života – Půda I. Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
Moderní škola 2010 VY_32_INOVACE_E – Př4 – potravní vazby
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
AUTOR: Mgr. Václava Horniková
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V. , Mnichovická 62
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Lucie Tuhá Číslo
Druhy vět – jejich rozdělení
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_102_Prvoci
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_15_ZEMĚPIS
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Alena Dohnalová Číslo
Neživá příroda - voda Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09
Základní škola Lednice Břeclavská 510
Různé podmínky života na Zemi
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název projektu: Moderní škola
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je
PŮDY – 2.ČÁST Název : VY_32_inovace_05- PŘ – PŮDY -2.ČÁST
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_17_Ekosystém_pole_plodiny.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Ing. Iva Hlásková Číslo
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Živá příroda – vývoj Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
ŠABLONA III/2 ŽIVOČICHOVÉ Mgr
PRV 3 – Neživá příroda Název školy Plavská škola Autor
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Zdenka Zavičáková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_32_PTÁCI Mgr. Petra Kukuczková Prvouka
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Petra Hejlová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Lucie Tuhá Číslo
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF
Člověk a jeho svět 3. ročník
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Šárka Petříková Číslo
Neživá příroda - vzduch
Autor: Mgr. Radana Marelová
Základní škola a mateřská škola Bukovec
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NEŽIVÁ PŘÍRODA Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu VY_12_INOVACE_01_32_Člověk a příroda.
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Otáčení Země + Poledník.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Anna Činátlová Číslo
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_150_Ochrana půdy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Transkript prezentace:

Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, 379 01 Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová Číslo VY_32_Inovace_3326 Název Půda Téma hodiny Látky a jejich vlastnosti Předmět Prvouka Ročník/y/ 3. Anotace Materiál obsahuje seznámení s významem půdy pro rostliny a živočichy, se složením půdy. Očekávaný výstup Žák vyjmenuje základní podmínky života na Zemi, uvědomuje si význam půdy. Ví, co všechno půda obsahuje. Druh učebního materiálu Prezentace

Půda - je součástí neživé přírody - je zdrojem živin pro rostliny - je domovem různých živočichů - poskytuje oporu kořenům rostlin - obsahuje – zrna písku, štěrk, drobné kamínky, zbytky těl rostlin i živočichů, vodu a vzduch

Nejsvrchnější část půdy se nazývá ornice. Nejúrodnější část půdy nazýváme humus. Lidé půdu obdělávají a pěstují v ní užitkové rostliny.

Odpověz na otázky: Co poskytuje půda kořenům rostlin? Půda poskytuje kořenům rostlin oporu. Co půda obsahuje? Obsahuje zrna písku, štěrk, drobné kamínky, zbytky těl rostlin i živočichů, vodu a vzduch. Jak se jmenuje nejúrodnější část půdy? Jmenuje se humus.

Doplň správně: Půda je _________________ různých živočichů . domovem Půda je zdrojem _______________ pro rostliny. živin Napiš nějaké živočichy, kteří žijí v půdě: žížaly, pavouci, brouci, krtci, … ______________________________________ . Nejsvrchnější část půdy se nazývá ____________ . ornice Napiš, co lidé pěstují v půdě: ________________________________________ . užitkové rostliny

Zakroužkuj to, co souvisí s půdou: Poskytuje oporu kořenům. Je jediným zdrojem kyslíku na Zemi. Je domovem různých živočichů. Zdroj světla a tepla. Je slaná a sladká. Je zdrojem živin pro rostliny. Je to bezbarvý plyn. Slunce

Použité zdroje: archiv autora www.office.microsoft.com