Matematika – 4. ročník. Pracujeme s diagramy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tabulkový procesor Práce se souborem – otevření, tvorba a použití šablony, tisk, propojení tabulky Excel s Wordem, nastavení Excelu, uložení Autorem materiálu.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prostředí internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/27 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Tabulkový procesor Odebrání skrytých dat a osobních informací kontrolou sešitů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková.
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti - Úvěry AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup seznámení se základními pojmy úvěrové politiky.
Přídavná jména přivlastňovací
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník - obdélník
TVORBA A UŽITÍ TABULKY Mgr. Alena Ščuková
  Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mona Drábková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Matematika – 4. ročník. Pracujeme s diagramy
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Prezentace fotografií v Adobe Lightroom
Prvouka – 3. ročník Animace koloběhu vody v přírodě
Poznej bankovky a mince
Finanční gramotnost Základní pojmy
Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady  15
Obrazový materiál pro pracovní list – Masky
DOBBLE LOGOPEDIE Hláska K
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Rozvíjíme pozornost a soustředění
SKLÁDÁME GEOMETRICKÉ TVARY, POČÍTÁME
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti snímku
Fyzika – měření objemu a převody jednotek objemu
Převod souborů a kompatibilita
Výpočet neznámé veličiny z vybraných fyzikálních vzorců
Podstatná jména Autorkou materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Helena Piskáčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Prvouka – 3. ročník Animace koloběhu vody v přírodě
Interaktivní příklad na dělení napětí a proudu v elektrickém obvodu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Tělesa –čtyřboký hranol
Nový dokument v Adobe Photoshop
MATEMATIKA Z PAŘEZOVÉ CHALOUPKY
Vlastnosti funkcí tg x a cotg x
Rozumíš mi 2 HRAČKY Čtecí list:
Vypočítej ceny zlevněného zboží
DOBBLE DIFERENCIACE Č a Š
Určení severního pólu cívky s proudem pomocí pravidla pravé ruky
Interaktivní hry z matematiky a českého jazyka
KARTY NA PŘIŘAZOVÁNÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Stavíme si domov Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Rychlé počítání v časovém limitu 15 nebo 60 vteřin III.
VY_32_INOVACE_19_14_geometrie (kvádr 2)
Fyzika – procvičování převodů jednotek délky, hmotnosti, času a objemu
Rozmanitost přírody – interaktivní test – liška obecná
ÚHLY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Hájková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Interaktivní hra s různými obrazci a jejich skládání
Představujeme a sestavujeme krychli
Základní logické funkce
Vánoční počítání zpaměti
Kolik je...? Pracovní listy
Interaktivní příklad na dělení proudu v elektrickém obvodu
Český jazyk – interaktivní procvičování vyjmenovaných slov po B
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
SPOČÍTEJ TEČKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Pořadí obrázků – auto Postup práce:
Obrazový materiál pro pracovní list – Masky
Ruský obrázkový slovník XXV Přídavná jména A
Rozumíš mi 1 Zvířata Čtecí list:
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
V dílně Hádáme … 1. Zatlučeme s ním hřebík. 2. Vyvrtáme s ní díru.
Zaměřené na orofacionální cvičení
JEDNODUCHÉ STROJE – OPAKOVÁNÍ
Transkript prezentace:

Matematika – 4. ročník. Pracujeme s diagramy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Pracujeme s diagramy Žáci si do sešitu překreslí tabulku a samostatně ji doplní. Po doplnění tabulky si vymění sešity. Vyučující společně s žáky doplní na interaktivní tabuli správné hodnoty. Žáci porovnají správné hodnoty s hodnotami v tabulce spolužáka. Za každý správný výsledek je jeden bod. Práci spolužáka podle tabulky ohodnotí známkou. Třída 6. 7. 8. 9. Počet chlapců Počet dívek Celkem žáků

Z diagramu zjistěte, kolik chlapců a kolik děvčat se učí v jednotlivých třídách. 16 14 chlapci 12 Počet žáků ve třídě dívky 1 0 8 6 4 2 Třída 6. 7. 8. 9. Třída 6. 7. 8. 9. Počet chlapců Počet dívek Celkem žáků

Z diagramu zjistěte, kolik chlapců a kolik děvčat se učí v jednotlivých třídách. 16 14 chlapci 12 Počet žáků ve třídě dívky 1 0 8 6 4 2 Třída 6. 7. 8. 9. Třída 6. 7. 8. 9. Počet chlapců 14 13 11 16 Počet dívek 12 14 11 9 26 27 22 25 Celkem žáků Klikni zde a dozvíš se správné výsledky!

Spočítejte správné výsledky a za každý správný výsledek dejte 1 bod. Podle tabulky spolužáka oznámkujte. 12–11 bodů známka 1 10–9 bodů známka 2 8–5 bodů známka 3 4–3 body známka 4 0–2 body známka 5

Z diagramu můžeme zjistit další údaje: Celkový počet chlapců na 2. stupni ZŠ Chlapců je: 54 (14 + 13 + 11 + 16) = 54 Celkový počet dívek na 2. stupni ZŠ Dívek je: 46 (12 + 14 + 11 + 9) = 46 Celkový počet žáků na 2. stupni ZŠ Celkový počet žáků na 2. stupni je: 100 (26 + 27 + 22 +25) = 100 Sloupcového diagramu se používá při různých průzkumech, nedávno při zjišťování výsledků prezidentských voleb.