Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_17_PŘEDLOŽKY S, Z Škola, autor: ZŠ a MŠ s polským jazykem vyuč. Bukovec, Mgr. Aniela Jochymková Předmět: Český jazyk Třída:
Autor: Mgr. Radek Martinák Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY (dělení) Přiřaď početní úlohy k početním.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Využití poměru v kartografii Jak bude velké hřiště? Výlet podle mapy.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika Autor: Mgr. Martina Durinová DĚLENÍ.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_04 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Radek Martinák Objem a povrch válce – použití v praxi Kolik litrů nafty je v plném sudu?
Anotace: Žáci se v prezentaci seznámí s pojmem aritmetický průměr a jeho výpočtem. Procvičují si výpočty u tabule nebo na pracovním listě. Snímek 5 je.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Kolik zbyde?
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_8.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Sčítání a odčítání mnohočlenů jednočlen 3x 2 4y5z 3 4x 2 y + -5x 3 x.
Základní škola Čelákovice
VY_32_Inovace_4.3.4 Násobení a dělení 4 Matematika 3. ročník
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY 58,326 …..zaokrouhli na desetiny
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
Desetinná čísla v geometrii - obvod geometrických útvarů
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Početní operace v oboru přirozených čísel
JARO? LÉTO? ZIMA? PODZIM? ROČNÍ OBDOBÍ
ZÁJMENA KDO TATO JÁ NIC SE MŮJ NAŠE KTERÝ ŽÁDNÝ
Obsah geometrických útvarů
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
SČÍTÁME A ODČÍTÁME DESÍTKY
1. Křížovka Věci, která má tvar, rozměr, říkáme
(2a2 – b) . (-5a) 3a . (4a + 5) (2x + 3y) . (5x – 4y)
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
ČAS Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_08
Mocniny s přirozeným mocnitelem pravidla pro počítání s nimi
Teplota – souhrnná cvičení II.
Sčítání do 100 (s přechodem přes základ)
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_17 _Zaokrouhlování čísel nad
Kolik zbyde? Když sníš půlku koláče? Když sníš čtvrtku koláče?
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Násobilka.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 3
ŠKOLA: Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna,
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_18 _SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ ČÍSEL DO 20
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_02 _PŘIROZENÁ ČÍSLA DO 100
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
FUNKCE – vlastnosti Co znamená rostoucí funkce?
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
SKLOŇOVÁNÍ ZÁJMEN MNĚ? VÁM? SOBĚ? NAŠIMI?
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_20_VÁNOCE Mgr. Petra Kukuczková
11.1 Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
VY__III/2__INOVACE__161 Režim dne školáka.
VY_62_INOVACE_ – Příklady na výpočet úroků z vkladů a úvěrů
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_06 _JEDNOTKY ČASU Mgr. Aniela Jochymková
Matematika + opakování a upevňování učiva
Druh učebního materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Mocniny Rozvinutý zápis čísla
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_13_ABECEDA Mgr. Petra Kukuczková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Dělení racionálních čísel
Sčítání a odčítání do sta
Transkript prezentace:

Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2 ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM 35 - 8 24 23 - 5 Autor: Mgr. Alena Chrenková

Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2 Opakujte – vypočítejte automat: 64 84 94 54 74 44 - 30 34 54 64 24 44 14 Autor: Mgr. Alena Chrenková

Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2 Určitě zvládnete i tyto příklady: 68 - 8 = 96 - 6 = 22 - 2 = 34 – 4 = 60 90 20 30 48 - 6 = 77 - 2 = 59 - 4 = 95 - 3 = 42 75 55 92 Autor: Mgr. Alena Chrenková

Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2 Teď zkusíme něco nového: Babička dala na talíř 33 vanilkových rohlíčků. Děda jich snědl 7. Kolik rohlíčků zůstalo na talíři? 33 - 7 = 30 - 4 = 26 3 4 Na talíři zůstalo 26 rohlíčků. Můžeš si zapsat rozklad čísla, které odečítáš. 33 – 7 = 33 – 3 – 4 = 26 Autor: Mgr. Alena Chrenková

Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2 Vyber si a vyřeš domeček: - 5 -4 -6 25 27 21 23 28 37 30 34 32 31 67 66 68 62 64 Autor: Mgr. Alena Chrenková Autor: Mgr. Alena Chrenková

Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2 Vyber si a vyřeš domeček: - 5 -4 -6 25 20 27 22 21 16 23 18 28 37 33 30 26 34 32 28 31 27 67 61 66 60 68 62 56 64 58 Autor: Mgr. Alena Chrenková Autor: Mgr. Alena Chrenková

Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2 A nakonec tři otázky: Určitě víte, kolik hodin má jeden den. 1. Jana spí 8 hodin. Kolik hodin je vzhůru? 24 – 8 = 16 Jana je vzhůru 16 hodin. 2. David spí 9 hodin. Kolik hodin je vzhůru? 24 – 9 = 15 David je vzhůru 15 hodin. 3. Petr je vzhůru 14 hodin. Kolik hodin spí? 24 – 14 = 10 Petr spí 10 hodin. Autor: Mgr. Alena Chrenková

Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2 noc - night den - day měsíc - month slunce - sun hodiny - clock Autor: Mgr. Alena Chrenková

Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2 Použité zdroje http://office.microsoft.com http://www.gify.nou.cz/r_mesic.htm# http://www.gify.nou.cz/r_slunce.htm# http://www.gify.nou.cz/r_hodiny.htm# Autor: Mgr. Alena Chrenková