Institut zdravotnických studií Ústav ošetřovatelství

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kurz komunikace pro sestry v přímém kontaktu s pacientem
Advertisements

Proč studovat na Vysoké škole Karla Engliše?
Vysoká škola v Praze, o. p. s.,
Mentor klinické praxe ošetřovatelství a porodní asistence
Zápočtová práce do ergoterapie
Darja Hrabánková Navrátilová
Lektorka Mgr. Blanka Kadeřávková
P ROGETTO F ORMAZIONE ROČNÍ ODBORNÁ STÁŽ V ITÁLII PRO VŠEOBECNÉ SESTRY, ABSOLVENTKY VYSOKÉ ŠKOLY ZDRAVOTNICKÉ V PRAZE INTENZIVNÍ VÝUKA ITALSKÉHO JAZYKA.
odloučené pracoviště Teplice, Kapelní 2
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
Postřehy ze studijního pobytu, aneb Fulda 2004 (Socrates Erasmus)
Kurz Všeobecný sanitář
ošetřovatelství a porodní asistence
Informatika akademický rok 2012/2013 Úvod k předmětu.
Vzdělávání nelékařských zdravotnických pracovníků ve FN Ostrava
Praha, 23. ledna  Zahájení (Štěpán Blahůšek)  Studijní opory a jejich závazná osnova (Vladimír Kaucký)  Přestávka  Editace interaktivní osnovy.
PROHLUBOVÁNÍ VZDĚLÁVÁNÍ LÉKAŘŮ IPVZ Praha.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Připravil(a): Host:. Obsah přednášky Základní informace o studiu na FPR – I.část  Struktura studia  Semináře a cvičení  Zápočty a zkoušky  Vnitřní.
SYNERGICKÁ INTEGRACE VÝUKY NA LF UP Milan Kolář LF UP v Olomouci.
Inovace kurikula studijního programu Všeobecné lékařství. Reg.č. CZ.1.07/2.2.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Fakulta zdravotnických studií
Daniel Jirkovský Ústav ošetřovatelství UK 2. LF a FN Motol
Výroční zpráva za rok 2014 Vysokoškolské vzdělávací programy Bakalářské studium Magisterské studium Studijní obor Ekonomika – řízení lidských zdrojů.
Specializační kurz Interní základ
Novinky ve specializačním vzdělávání
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Inovace kurikula studijního programu Všeobecné lékařství. Reg.č. CZ.1.07/2.2.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Případová studie Seminář 2014.
Nelékařské zdravotnické profese v ČR. Nelékařské profese MŮJ PROFIL zahájeno studium na SZŠ, 1. vstup do nemocnice maturita, nástup na resuscitační.
Struktura bakalářské práce
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Struktura bakalářské práce Seminář2013. Bakalářská práce jako - dokumentovaný výsledek studia oboru na VŠ součást SZZK (její obhajoba)
Klinická hodnocení a farmakologie pro 3.tisíciletí – multimodální edukační platforma CZ.1.07/2.4.00/
Dobrý den. Dovolte, abych se Vám představila a zároveň Vám nabídla kousek z mého studijního pobytu na partnerské zahraniční univerzitě Petra.
Project HOPE – Česká republika, o.p.s. Řízení změn: Posílení role managerů ve zdravotnictví Začlenění zdravotnických asistentů do ošetřovatelského týmu.
Vzdělávání sester Ústav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK Mgr. Pavla Kordulová.
Středoevropská komparativní studia na IMS FSV UK kombinovaná forma studia Den otevřených dveří 2016 Tomáš Nigrin.
Odborná ošetřovatelská praxe /2016 Mgr. Alena Pelcová Ústav zdravotnických studií Technická univerzita v Liberci
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Česká koncepce oboru ošetřovatelství.  Vychází z: - Koncepce ošetřovatelství České republiky z roku 1998, - respektuje doporučení: Organizace spojených.
Stabilizace sektoru vyššího odborného vzdělávání MŠMT Odbor vyššího odborného a dalšího vzdělávání.
Perspektivy spolupráce ÚZS UJEP a KZ ve vědě a výzkumu Miroslav Tichý Ústav zdravotnických studií Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Zdravotně sociální fakulta Katedra ošetřovatelství březen 2009.
Harmonizace studia na VOŠ aVŠ Výzva na jednotný vzdělávací systém Valérie Tóthová.
Co potřebujeme v praxi? Martina Šochmanová Praha,
Požadavky na průběžné vzdělávání zaměstnanců zdravotnických zařízení
Fakulta zdravotnických studií
Fakulta zdravotnických studií
Ústav zdravotnických věd
Dobrý den. Dovolte, abych se Vám představila a zároveň Vám nabídla kousek z mého studijního pobytu na partnerské zahraniční univerzitě
PEDAGOGICKÉ VEDENÍ STUDENTŮ Garant: Mgr. Anna Krátká, Ph.D
Zkušenosti a poznatky o praxích a výuce ve zdravotnických oborech Zdeněk Hon
Představení senátorů Akademického senátu FZS
Studijní program Ošetřovatelství
Adaptační program lékařů – absolventů 2018
Podpora supervizorů a lektorů zajišťující odbornou praxi studentů FZS TUL ve zdravotnických zařízeních Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 2: Diverzifikace.
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 3: Internacionalizace
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 4: Relevance
STŘEDNÍ ZDRAVOTNICKÁ A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA ZDRAVOTNICKÁ MB
Podpora pedagogické praxe u předmětů odborné praxe studentů FZS TUL
Snídaně s novináři, Účelná a bezpečná farmakoterapie v domovech pro seniory, výsledky tří let realizace projektu PhDr. Ivana Plechatá
Adaptační program lékařů – absolventů 2019
Standardy studijních programů UK
Aplikovaná elektronika
Fakulta zdravotnických studií
Ukázka prezentace LF MU v jednotném vizuálním stylu MU
Transkript prezentace:

Institut zdravotnických studií Ústav ošetřovatelství Praktické zkoušky Akademický rok 2012/2013

Studijní obor Všeobecná sestra Ve studijním programu Ošetřovatelství, oboru Všeobecná sestra, je velký důraz kladen na praktické dovednosti. Studenti kombinované formy studia plní odbornou praxi v rozsahu celkem 2 380 hodin. Pracoviště odborné praxe jsou volena tak, aby studenti splnili požadavky dle studijních plánů jednotlivých ročníků, a to v souladu s § 4, vyhlášky č. 39/2005 Sb. Odborná praxe je ukončená ve 3. ročníku letního semestru zkouškou. U zkoušky student prokáže schopnost realizace ošetřovatelského procesu u konkrétní skupinky nemocných / u nemocného včetně vedení příslušné dokumentace.

Praktická zkouška V akademickém roce 2012/2013 skládalo praktickou zkoušku celkem 28 studentů kombinované formy studia. Praktické zkoušky probíhaly na těchto pracovištích: Nemocnice ATLAS a.s ve Zlíně - Chirurgické oddělení Krajská nemocnice T. Bati, a.s. ve Zlíně - Interní oddělení IPVZ (7., 5., 4. a 3. etáž) - Gerontologické pracoviště (16. a 17. pavilon). Zkoušející: Mgr. Anna Krátká, Ph.D. sestry / mentorky jednotlivých pracovišť

Gerontologické centrum – 16. a 17. pavilon

Gerontologické pracoviště – 17. pavilon

Gerontologické centrum – 16. pavilon

Interní klinika IPVZ

Interní klinika IPVZ

Interní klinika IPVZ

Práce v týmu – sestry, studentky VŠ, VOŠZ

Interní klinika IPVZ

Nemocnice ATLAS, a.s., Chirurgické odd.

Vrchní sestra Chirurgického oddělení dohlíží na zkoušky…

Nemocnice ATLAS, Chirurgické oddělení

Nemocnice ATLAS, Chirurgické oddělení

Nemocnice ATLAS, Chirurgické oddělení

Nemocnice ATLAS, Chirurgické oddělení

Pan primář je spravedlivý a neúprosný…

Po úspěšných zkouškách…

u Státních závěrečných zkoušek. Závěrem Praktickou zkoušku úspěšně absolvovali všichni přihlášení studenti. Blahopřejeme a přejeme hodně úspěchů u Státních závěrečných zkoušek.

„Jsem to, za čím si stojím a za co zodpovídám“ (Shaller) Motto „Jsem to, za čím si stojím a za co zodpovídám“ (Shaller)