Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Části obličeje VY_52_INOVACE_01 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Advertisements

Nakupování VY_32_INOVACE_3A_18 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
POČASÍ VY_32_INOVACE_5A_05 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny.
TEN, TA, TO VY_32_INOVACE_2B_04 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 2 Jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
OSOBNÍ HYGIENA VY_32_INOVACE_5A_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 4. ročník Ing. Hana Adamcová Vytvořeno: 2011.
Zvířata na farmě Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Soňa Dvořáková Název: VY_32_INOVACE_13_B_13_Zvířata na farmě Téma: Člověk.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Jaro – hospodářská zvířata Název sady: Člověk a jeho svět.
Zvířata a jejich přínos pro člověka VY_32_INOVACE_1C_04 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Práce s textem VY_32_INOVACE_1B_20
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Dopravní značení pro chodce VY_32_INOVACE_5A_13
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
PRVOUKA ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.Jana Zelinková Název.
Zvířata v zimě VY_52_INOVACE_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Počasí VY_52_INOVACE_21 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Karel IV. VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Volně žijící zvířata – rybník, potok
Obličej VY_32_INOVACE_2B_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_36_ Domácí zvířata
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Květiny VY_52_INOVACE_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
Základní škola a mateřská škola Bukovec
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_02
ORIENTACE V ČASE VY_32_INOVACE_1C_08 Číslo projektu: CZ /1. 5
Sada 2 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Hláska K VY_32_INOVACE_3B_13 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Není příloha, jako příloha
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Sada 2 Jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Ovocné stromy a jejich plody VY_32_INOVACE_1C_18 Číslo projektu: CZ. 1
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
VY_52_INOVACE_07_ Hospodářská zvířata
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Lidské tělo VY_32_INOVACE_2B_16 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Základní druhy zeleniny VY_52_INOVACE_34
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Zdravá svačina VY_52_INOVACE_27
Rok - Listopad VY_32_INOVACE_4A_11
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Transkript prezentace:

Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28 Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd, V/2 Sada 2

Anotace Předmětem tohoto učebního materiálu jsou domácí zvířata. Žáci si v této oblasti upevní a prohloubí své znalosti a rozšíří svou slovní zásobu. První snímek je motivační. Žáci mají pojmenovat zvířata, která vidí na obrázcích. Své tipy si mohou ověřit kliknutím na každý z obrázků. Ty v případě zmíněné aktivační události zmizí a objeví se příslušný název domácího zvířete. Druhý snímek žáky informuje o tom, že domácí zvířata dělíme na tzv. mazlíčky a zvířata hospodářská. Na dalším snímku jsou vyobrazeni vybraní domácí mazlíčci a snímek následující žákům objasňuje, proč tato zvířata chováme. Pokračuje snímek s vybranými hospodářskými zvířaty a za ním taktéž vysvětlení, za jakým účelem je lidé chovají (tzn. užitek). Dalších pět snímků žákům demonstruje, jakým způsobem jsou jednotlivá hospodářská zvířata užitečná. Poslední snímek obsahuje aktivitu, při níž žáci prokáží, zda si zapamatovali, která zvířata řadíme mezi domácí. Žáci je mají v souboru různých živočichů vyhledat a pomocí skrytého pera zakroužkovat. Autor Období vytvoření materiálu Mgr. E. Libánská Leden 2012 Speciální vzdělávací potřeby Mentální retardace, Poruchy autistického spektra, ADHD Vzdělávací obor Člověk a jeho svět Druh učebního materiálu Interaktivní DUM Inovace Díky novému softwaru je možné využívat rozšířených funkcí prezentace. Cílová skupina Žák – se středně těžkým mentálním postižením Stupeň a typ vzdělávání Základní škola speciální – 1. stupeň, 1. období, 2. období Typická věková skupina 1. – 6. ročník

POZNEJ A POJMENUJ ZVÍŘATA NA OBRÁZCÍCH PRASE SLEPICE KOZA KOČKA PES OVCE KRÁLÍK KŮŇ KRÁVA

DOMÁCÍ ZVÍŘATA DOMÁCÍ MAZLÍČCI HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA DOMÁCÍ ZVÍŘATA DĚLÍME NA DVĚ SKUPINY – DOMÁCÍ MAZLÍČCI A HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA DOMÁCÍ ZVÍŘATA DOMÁCÍ MAZLÍČCI HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA

DOMÁCÍ MAZLÍČCI CHOVÁME JE PRO POTĚŠENÍ PES KOČKA PAPOUŠEK KŘEČEK

DOMÁCÍ MAZLÍČKY CHOVÁME PRO POTĚŠENÍ. ZNAMENÁ TO, ŽE SI S NIMI MŮŽEME HRÁT, CHODIT S NIMI NA PROCHÁZKY NEBO SE S NIMI MAZLIT.

HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA CHOVÁME JE PRO UŽITEK PRASE SLEPICE KOZA KRÁVA KŮŇ OVCE

HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA CHOVÁME PRO UŽITEK. ZNAMENÁ TO, ŽE JSOU NÁM NĚČÍM PROSPĚŠNÁ - NĚCO NÁM DÁVAJÍ NEBO NÁM POMÁHAJÍ.

HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA CHOVÁME JE PRO UŽITEK SLEPICE NÁM DÁVÁ VEJCE

HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA CHOVÁME JE PRO UŽITEK KRÁVA NÁM DÁVAJÍ KOZA MLÉKO

HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA CHOVÁME JE PRO UŽITEK NÁM DAVAJÍ MASO

HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA CHOVÁME JE PRO UŽITEK OVCE NÁM DÁVÁ VLNU

KONĚ NÁM POMÁHAJÍ PŘI PRÁCI HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA CHOVÁME JE PRO UŽITEK KONĚ NÁM POMÁHAJÍ PŘI PRÁCI

ZAKROUŽKUJ JEN TA ZVÍŘATA, KTERÁ PATŘÍ MEZI DOMÁCÍ

Použité zdroje Microsoft Office - Klipart