Autorem je PaedDr. Štěpánka Vondrášková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem je PaedDr. Štěpánka Vondrášková
Advertisements

 Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov  Autor: Mgr. Hana Klomínská  Datum: prosinec 2012  Název: VY_12_INOVACE_1.2.1.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Povrch krajiny VY_III/2_inovace_10_ Povrch krajiny Autor: Mgr. Karin Cahlíková.
Ekosystém – pole Polní plodiny název: VY_32_INOVACE_02_Ekosystem_poleI škola: ZŠ a MŠ Komenského 103, Jilemnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
AutorMgr. Ludmila Eisová Vytvořeno dne20. března 2012 Odpilotováno dne26. března 2012ve tříděIII.A Vzdělávací oblastČlověk a jeho svět Vzdělávací oborPrvouka.
PROJEVY ŽIVOTA ŽIVOČICHŮ - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_12_INOVACE_ ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP.
Jednoleté pícniny – směsky a meziplodiny
Ekosystém okolí lidských obydlí Volně žijící živočichové Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola,
POLOLETNÍ PÍSEMNÉ OPAKOVÁNÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníkvěten 2013 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka (DUM 32) Rozmanitost.
ZŠ a MŠ Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_32_INOVACE_02_11_Zvířata Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět - 1. a 2.
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, K čemu jsou nám dobré?
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
Rostliny z našeho okolí
Během kalendářního roku se vystřídají čtyři roční období.
VY_52_INOVACE_70_Rostliny polí - učební text
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 10 ČLOVĚK A JEHO SVĚT-PŘÍRODOVĚDA.
Společenstva polí Živočichové
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR:Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_27_ VOLNĚ ŽIJÍCÍ ŽIVOČICHOVÉ.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny a živočichové.
Polní ekosystémy luskoviny krmné plodiny.
TAŽNÍ PTÁCI.
VY_52_INOVACE_13_Zvířata v zimě
Zvířata v zimě VY_52_INOVACE_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
VY_32_INOVACE_18_Rozmanitost přírody-společenstvo polí
ŽIVOČICHOVÉ NAŠICH POLÍ
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
VY_32_INOVACE_18- hraboš polní Přírodověda - 4. ročník
Ekosystém pole Savci Přírodověda 4. ročník
VY_32_INOVACE_09_Přírodověda_09_4. ročník _Podzim na polích
Tématický celek : ROZMANITOST V PŘÍRODĚ II .
SAVCI.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
VY_32_INOVACE_32_ Prvouka 3.ročník Pícniny, olejniny, textilní plodiny
Jméno autora výukového materiálu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
TÉMA: Přírodní společenstva
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková CZ.1.07/1.4.00/
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Les v průběhu roku 2 Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_18_Pole_živočichové
Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm CZ.1.07/1.4.00/
Ekosystém louka Živočichové
ZIMA Tereza Skálová.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_17_Ekosystém_pole_plodiny.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
VY_52_INOVACE_07_ Hospodářská zvířata
Užitkové rostliny Opakování učiva Foto archiv autorky.
Na poli ANOTACE  Pracovní list procvičuje především využití polních plodin. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Žáci.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
EKOSYSTÉM POLE je uměle vytvořený člověkem
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3B_07
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
Materiál je určen pro výklad učiva prvouky ve 3. ročníku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
PTÁCI VY_32_INOVACE_06-53 Ročník: 3. Vzdělávací oblast:
VY_32_INOVACE_12 12 Polní plodiny autor: Mgr. Soňa Kubíčková
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_15_Louka_opakování
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Podzim čaruje … VY_32_INOVACE_02_03
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Potraviny a výživa 2. ročník – kuchař, číšník, servírka
Transkript prezentace:

Autorem je PaedDr. Štěpánka Vondrášková RISKUJ Ekosystém pole přv, 4.ročník Autorem je PaedDr. Štěpánka Vondrášková Zdroj: Člověk a jeho svět, Přírodověda pro 4.ročník, Nová škola. ISBN 978-80-7289-211-2 http://www.ulozto.sk/xjhcsztg/skrivan-polni-mp3

savci ptáci polní plodiny pole 100 100 100 100 200 200 200 200 300 300 300 300 400 400 400 400

a) krtek obecný b) hraboš polní c) zajíc polní Zásoby zrní si shromažďuje běhen roku do svých podzemních chodeb. Patří mezi býložravce. a) krtek obecný b) hraboš polní c) zajíc polní Návrat

a)lasice hranostaj b) krtek obecný c)křeček polní Mezi všežravce patří: a)lasice hranostaj b) krtek obecný c)křeček polní Návrat

V zimě mění svou hnědou srst za bílou. Patří mezi masožravce: a) srnec obecný b)zajíc polní c)lasice hranostaj Návrat

Srnec shazuje parůžky: a) Na jaře. b)Na podzim. c) Neshazuje je nikdy. Návrat

Který pták patří mezi dravce? a)skřivan polní b)bažant obecný c) poštolka obecná Návrat

Kdy a Proč odlétají někteří ptáci do teplejších krajů? a) Na jaře, protože si potřebují po zimě odpočinout. b) Na podzim za potravou. c) V zimě, protože je tady chladno. Návrat

Mezi nekrmivé ptáky patří: a) koroptev polní b)káně lesní c)skřivan polní Návrat

POZNÁŠ HLAS TOHOTO PTÁKA Z NAHRÁVKY? Jedná se o: a)koroptev polní b) skřivana polního c)poštolku obecnou Návrat

a) lilek brambor, jetel luční Mezi okopaniny patří? a) lilek brambor, jetel luční b) hrách setý, kukuřice c) řepa cukrovka, lilek brambor Návrat

Používají se ke krmení hospodářských zvířat: a) luskoviny b) pícniny c) textilní plodiny Návrat

Textilní plodinou je: a) len setý b) oves setý c) mák vlčí Návrat

Jako podestýlka pro hospodářská zvířata se používá: a) seno b) sláma c) plevel Návrat

Mezi dravce nepatří: a) káně lesní b) poštolka obecná c) bažant obecný Návrat

Mezi stálé ptáky nepatří: a) káně lesní b) koroptev polní c) skřivan polní Návrat

Mládě srnce se nazývá: a) srnče b) koloušek c) srnoušek Návrat

a) Posečení trávy kosou. Slovo Žně znamená a) Posečení trávy kosou. b) Sklizeň obilí kombajny. c) Ožínání křovinořezem. Návrat