Exercise 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Advertisements

Anglicky jsem se rozhodl učit před půl rokem. I took up English six months ago (decided to learn).
Zájmena (osobní) I have got / We have got Angličtina 7. ročník
vezmi si tužku a velký papír
HUDEBNÍ SOUBORY.
Present Continuous positive Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Svatava Mazurová. Materiál zpracován v rámci projektu.
Člověk se nědy zeptá proč...???
Peru 2012 Marek Vavřina 1. Otázky, na které bych chtěl odpovědět Jaké byly mé důvody strávit semestr v zahraničí a proč jsem si zvolil zrovna Peru? Na.
Prezentace třídy Jsme akční, máme rádi vše nové a zajímavé.
MY FAMILY (slovní zásoba) THIS x THAT, ZÁJMENA
MATEMATIKA pro 1. třídu ZŠ
Jak se mu říká? What is he called?.
Chtěl bych být jako voják.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK455 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník.
Possessive Pronouns In each of the following sentences, change the possessive pronouns from singular to plural and vice versa. Vzor: Mám jeho sešity. Mám.
Zkuste říct Hudba:Michal Tučný Chtěl bych být medvídkem.
ČLENY PODSTATNÝCH JMEN člen neurčitý člen určitý Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radek Dlouhý Základní škola Kolín III.,
Naše škola v krabici - Klima školy Our school in box - School climate.
Nemuseli tam jít they didn't have to go there. myslím, že bychom jim to neměli říkat I don't think we should tell them.
Chtěl/a bych být jako… Jsme kamarádi a každý z nás má přání být někým. Teď vám řekneme kým…
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
TO CO SLÍBÍŠ, NEPOMÍJÍŠ Promise maker, promise keeper CO ZAČNEŠ TÉŽ DOKONČÍŠ You finish what you begin VŠE NÁM DÁVÁŠ, I KDYŽ JDEM POUŠTÍ Our provision,
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK453 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník.
Zájmena Druhy zájmen 6. ročník.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
Czech language Our language is one of the hardest languages in the world. You don‘t believe? We will try to persuade you.
Pracovní list - pro tisk Vloženo z stress.pptx Začátek.
MOJE RODINA Josef Novák.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_18
Jediná věc,která se v životě dá změnit je budoucnost.
OPAKOVÁNÍ 7.ročník 1. – 3. lekce
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Some, any VY_22_INOVACE_33 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Co máme společného Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Speciální základní škola a mateřská škola Litomyšl, 9. května 1181, Litomyšl Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název: Hudební slovník 1. část.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady39Číslo DUM.
Tázací zájmena (6.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Revision test Relative clauses.
Emily Watson Katie Watson Steve Chang Emily Watson Steve Chang Clare Watson Dave Watson Ziggy Exercise 0.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Pavlína Berčíková NÁZEV:Travelling TÉMATICKÝ CELEK:Receptivní.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_Angličtina 9.ročník TEMA: Advice ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Hana Kletečková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ K 05 Přivlastňovací zájmena – 5. tř.
Základní škola Moravičany 2015/ ročník. Anna Faltýnková Jmenuji se Anna Faltýnková. Je mi 11 let. Pátým rokem hraji na housle. Ráda sportuji a.
Rozhovor s paní učitelkou Pavlou Jemelíkovou. 1.Na naší školu jste nastoupila teprve nedávno. Představte se nám, prosím. Bydlím v Krupce, učím 7. rokem,
Anotace: Určeno pro 4. a 5.ročník ZŠ Zpracováno jako opakovací test, příp. jako příprava na test, k učebnici ENGLISH 5, ENGLISH 4, Milena Kelly, Angličtina.
FAMILY = RODINA. pes kočka sestra bratr maminka dcera tatínek syn.
Patrik Válek Jsem Patrik. Chodím do 5. třídy. Rád hraju fotbal a mé oblíbené hodiny jsou matematika, čeština a tělocvik. Chci se stát fotbalistou.
Zpracoval: Matěj Knopp Dne:
ZODPOVĚDNÝ EVROPAN Markéta Válková 9.B 2015/2016.
Interrogatives with ně- and ni-
Zvířata (animals, pets) B2
Název projektu: Moderní škola Číslo klíčové aktivity: III/2 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Vráž, okres Beroun Autor: Zuzana Měchurová Název.
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
ANJ_Verbs TO BE PRESENT_01 Mgr. Filip Soviš
Anglický jazyk 3.třída to be
Possessive Pronouns Vzor: Mám jeho sešity. Mám jejich sešity.
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Exercise 1.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Žáci si formou prezentace procvičují poznatky v daném učivu.
Název materiálu: Past simple tense
VY_32_INOVACE_18_PRVOUKA 1. ROČNÍK_VOLNÝ ČAS
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_10_25_Future Tenses Going to
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Exercise 1 Translate: Hi, my name is Darcy. I study Math and English.
Cardinal or Ordinal
Transkript prezentace:

Exercise 1

Exercise 2 1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 5 6 7 1/C/12 http://lcmsflash.cfme.net/project/course/lesson/objects/object-ecoaching.aspx?project=2&course=4&lesson=115&object=136

Exercise 2 1 2 3 4 5 6 7 1/C/12 http://lcmsflash.cfme.net/project/course/lesson/objects/object-ecoaching.aspx?project=2&course=4&lesson=115&object=136

Exercise 3 Write down the positive and negative aspects of being an electrician or mechanician: The advantage is The good thing is The disadvantage is The bad thing is The salary is The working hours are

Exercise 1

Exercise 2 1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 5 6 7

Exercise 3 Write down the positive and negative aspects of being an electrician or a mechanician: The advantage is The good thing is The disadvantage is The bad thing is The salary is The working hours are

8X3 1e1h1 A Já nemám hudební sluch. Jméno: Třída: Datum: Já nemám hudební sluch. Říká se, že delfíni jsou nebezpeční. Bydlím v Kalifornii. On je dobrý ve zpěvu. Jeho ambicí je stát se hudebníkem. On by se rád stal slavným. Oni mají rádi hudbu, zvláště jazz. Jaké kladné aspekty má tvoje práce? 8X3

8X3 1e1h1 B Ona má dobrý hudební sluch. Elektřina může být nebezpečná. Jméno: Třída: Datum: Ona má dobrý hudební sluch. Elektřina může být nebezpečná. Ona žije v Praze. Nejsem dobrý v hudbě. Jaké jsou tvoje ambice? Chci se stát mechanikem. Ona ráda cestuje, zvláště do zahraničí. Moje práce má pár negativních aspektů. 8X3

8X3 1e1h1 C Hudební sluch je pro hudebníka důležitý. Jméno: Třída: Datum: Hudební sluch je pro hudebníka důležitý. Moje zaměstnání je nebezpečné. Kde bydlíš? My jsme dobří v plavání. Ona nemá žádné ambice. On se chce stát elektrikářem. Mám rád zvířata, zvláště kočky. Toto je kladný aspekt jeho zaměstnání. 8X3

8X3 1e1h1 D Chtěl bych mít hudební sluch. Jméno: Třída: Datum: Chtěl bych mít hudební sluch. Pracovat v této dílně je nebezpečné. Odkud oni pocházejí? Oni jsou dobří ve fotbale. Moje ambice jsou skromné. Čím se chceš stát? Líbí se mi dívky, zvláště blonďaté. Nemá to žádný kladný aspekt. 8X3

8X3 1e1h1 A Bydlím v Kalifornii. On by se rád stal slavným. Jméno: Třída: Datum: Bydlím v Kalifornii. On by se rád stal slavným. Jaké kladné aspekty má tvoje práce? Oni mají rádi hudbu, zvláště jazz. Říká se, že delfíni jsou nebezpeční. On je dobrý ve zpěvu. Já nemám hudební sluch. Jeho ambicí je stát se hudebníkem. 8X3

8X3 1e1h1 B Ona žije v Praze. Chci se stát mechanikem. Jméno: Třída: Datum: Ona žije v Praze. Chci se stát mechanikem. Moje práce má pár negativních aspektů. Ona ráda cestuje, zvláště do zahraničí. Elektřina může být nebezpečná. Nejsem dobrý v hudbě. Ona má dobrý hudební sluch. Jaké jsou tvoje ambice? 8X3

8X3 1e1h1 C Kde bydlíš? On se chce stát elektrikářem. Jméno: Třída: Datum: Kde bydlíš? On se chce stát elektrikářem. Toto je kladný aspekt jeho zaměstnání. Mám rád zvířata, zvláště kočky. Moje zaměstnání je nebezpečné. My jsme dobří v plavání. Hudební sluch je pro hudebníka důležitý. Ona nemá žádné ambice. 8X3

8X3 1e1h1 D Odkud oni pocházejí? Čím se chceš stát? Jméno: Třída: Datum: Odkud oni pocházejí? Čím se chceš stát? Nemá to žádný kladný aspekt. Líbí se mi dívky, zvláště blonďaté. Pracovat v této dílně je nebezpečné. Oni jsou dobří ve fotbale. Chtěl bych mít hudební sluch. Moje ambice jsou skromné. 8X3

8X3 1e1h1 A Oni mají rádi hudbu, zvláště jazz. On je dobrý ve zpěvu. Jméno: Třída: Datum: Oni mají rádi hudbu, zvláště jazz. On je dobrý ve zpěvu. Jaké kladné aspekty má tvoje práce? Jeho ambicí je stát se hudebníkem. Říká se, že delfíni jsou nebezpeční. Já nemám hudební sluch. On by se rád stal slavným. Bydlím v Kalifornii. 8X3

8X3 1e1h1 B Ona ráda cestuje, zvláště do zahraničí. Jméno: Třída: Datum: Ona ráda cestuje, zvláště do zahraničí. Nejsem dobrý v hudbě. Moje práce má pár negativních aspektů. Jaké jsou tvoje ambice? Elektřina může být nebezpečná. Ona má dobrý hudební sluch. Chci se stát mechanikem. Ona žije v Praze. 8X3

8X3 1e1h1 C Mám rád zvířata, zvláště kočky. My jsme dobří v plavání. Jméno: Třída: Datum: Mám rád zvířata, zvláště kočky. My jsme dobří v plavání. Toto je kladný aspekt jeho zaměstnání. Ona nemá žádné ambice. Moje zaměstnání je nebezpečné. Hudební sluch je pro hudebníka důležitý. On se chce stát elektrikářem. Kde bydlíš? 8X3

8X3 1e1h1 D Líbí se mi dívky, zvláště blonďaté. Jméno: Třída: Datum: Líbí se mi dívky, zvláště blonďaté. Oni jsou dobří ve fotbale. Nemá to žádný kladný aspekt. Moje ambice jsou skromné. Pracovat v této dílně je nebezpečné. Chtěl bych mít hudební sluch. Čím se chceš stát? Odkud oni pocházejí? 8X3

8X3 1e1h1 A Bydlím v Kalifornii. On by se rád stal slavným. Jméno: Třída: Datum: Bydlím v Kalifornii. On by se rád stal slavným. On je dobrý ve zpěvu. Říká se, že delfíni jsou nebezpeční. Oni mají rádi hudbu, zvláště jazz. Jeho ambicí je stát se hudebníkem. Jaké kladné aspekty má tvoje práce? Já nemám hudební sluch. 8X3

8X3 1e1h1 B Ona žije v Praze. Chci se stát mechanikem. Jméno: Třída: Datum: Ona žije v Praze. Chci se stát mechanikem. Nejsem dobrý v hudbě. Elektřina může být nebezpečná. Ona ráda cestuje, zvláště do zahraničí. Jaké jsou tvoje ambice? Moje práce má pár negativních aspektů. Ona má dobrý hudební sluch. 8X3

8X3 1e1h1 C Kde bydlíš? On se chce stát elektrikářem. Jméno: Třída: Datum: Kde bydlíš? On se chce stát elektrikářem. My jsme dobří v plavání. Moje zaměstnání je nebezpečné. Mám rád zvířata, zvláště kočky. Ona nemá žádné ambice. Toto je kladný aspekt jeho zaměstnání. Hudební sluch je pro hudebníka důležitý. 8X3

8X3 1e1h1 D Odkud oni pocházejí? Čím se chceš stát? Jméno: Třída: Datum: Odkud oni pocházejí? Čím se chceš stát? Oni jsou dobří ve fotbale. Pracovat v této dílně je nebezpečné. Líbí se mi dívky, zvláště blonďaté. Moje ambice jsou skromné. Nemá to žádný kladný aspekt. Chtěl bych mít hudební sluch. 8X3

8X3 1e1h1 A Jaké kladné aspekty má tvoje práce? Jméno: Třída: Datum: Jaké kladné aspekty má tvoje práce? Oni mají rádi hudbu, zvláště jazz. On by se rád stal slavným. Já nemám hudební sluch. Říká se, že delfíni jsou nebezpeční. On je dobrý ve zpěvu. Jeho ambicí je stát se hudebníkem. Bydlím v Kalifornii. 8X3

8X3 1e1h1 B Moje práce má pár negativních aspektů. Jméno: Třída: Datum: Moje práce má pár negativních aspektů. Ona ráda cestuje, zvláště do zahraničí. Chci se stát mechanikem. Ona má dobrý hudební sluch. Elektřina může být nebezpečná. Nejsem dobrý v hudbě. Jaké jsou tvoje ambice? Ona žije v Praze. 8X3

8X3 1e1h1 C Toto je kladný aspekt jeho zaměstnání. Jméno: Třída: Datum: Toto je kladný aspekt jeho zaměstnání. Mám rád zvířata, zvláště kočky. On se chce stát elektrikářem. Hudební sluch je pro hudebníka důležitý. Moje zaměstnání je nebezpečné. My jsme dobří v plavání. Ona nemá žádné ambice. Kde bydlíš? 8X3

8X3 1e1h1 D Nemá to žádný kladný aspekt. Jméno: Třída: Datum: Nemá to žádný kladný aspekt. Líbí se mi dívky, zvláště blonďaté. Čím se chceš stát? Chtěl bych mít hudební sluch. Pracovat v této dílně je nebezpečné. Oni jsou dobří ve fotbale. Moje ambice jsou skromné. Odkud oni pocházejí? 8X3