Výtvarná výchova – 1. ročník, Návrh látky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tónování barev Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Nicol Stavělová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Advertisements

GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
6.5 Psychologie vnímání barev
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
RAZÍTKA.
Tvorba - PREZENTACE Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/4.
Digitální učební materiál
Na dně oceánu autor: Kateřina Marková.
Světlo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Březinová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
VY_32_INOVACE_M.2.10_Geometrické tvary-prezentace
Barvy z fyzikálního a psychologického hlediska
Barva Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
VYUČUJÍCÍ Mgr. Zdeňka Honcová Mgr. Jana Slobodová
Míchání barev - výtvarná výchova Mgr. Milena Coufalová - ZŠ Sv
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o., Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 25 Číslo.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
Identifikátor materiálu: EU – ICT2- 1/38 Název materiálu:Vesmír Autor:Monika Bezdíčková Vzdělávací oblast: Umění a kultura Předmět: Výtvarná výchova Anotace:
Matematika Opakovat geometrické tvary Čtverec Obdélník Trojúhelník
EU ICT2/1/1/3 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma: Přírodninový tisk – zpracování přírodního materiálu Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
Název úlohy: 2.14 Barvy světla
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
PROSTOROVÁ ORIENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Vytváříme plastický model krajiny
ZÁKLADNÍ GEOMETRICKÉ TVARY
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výtvarná výchova Ročník.
Paul Cézanne MgA. Lukáš Psík
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Colours Učivo anglického jazyka pro 3. ročník základní školy.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Rozklad světla optickým hranolem Číslo DUM: III/2/FY/2/3/8 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast:
Barvy Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Loutka z papírové ruličky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Luňáčková. Dostupné z Metodického portálu
Rozklad světla Investice do rozvoje vzdělávání.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradišt ě, p ř ísp ě vková organizace AUTOR: Mgr. Marcela Maršálková NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_VV_06.
GEOMETRICKÁ TĚLESA Matematika, 2. třída. Krychle.
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková Kombinatorika v geometrii.
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu: VY_ 32_INOVACE_16_V_M_HŠ_.
Geometrické tvary Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Rozklad slunečního světla optickým hranolem.
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
Design Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Teplé a studené barvy Název školy
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 4: Najdi a vybarvi
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Výtvarná výchova – 1. ročník, Ledové království
Osnova 1 Úvodní snímek 2 Fotogalerie 3 Barvy 4 Délka 5 Kdy vychází
Olympijské DISCIPLÍNY VE VODNÍCH SPORTECH
Tónování barev Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2
PROSTOROVÁ ORIENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Mícháme barvy vnímání.
Transkript prezentace:

Výtvarná výchova – 1. ročník, Návrh látky I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u Multimediální prezentace vzdělávacích oblastí ŠVP Výtvarná výchova – 1. ročník, Návrh látky Hana Sochůrková

Kdo je návrhář? Návrhář samostatně vykonává práce v oblasti navrhování Navrhuje látky, oblečení, nábytek…

Návrhářem se můžeme stát i my,pomocí svých tiskátek: vystačíme si s rozpůleným jablkem usušeným plátkem pomeranče razítkem z brambory

…nebo na dřevěný špalíček nalepíme vyříznutý tvar z linolea, gumy nebo korku …nebo vyřízneme tvar do houbičky …vymodelujeme tiskátko z modelíny

Návrh látky Tisk razítky nebo tiskátky je snadné zdobení textilu. Razítka, barvičky a už to jede ...

Známe barvy –teplé a studené Teplé barvy jsou červená, oranžová, žlutočervená, žlutá, zelenožlutá, zelená. Jejich společným znakem je, že obsahují žlutou. Tradičně se spojují s ohněm a Sluncem, protože vyvolávají dojem tepla. Studené barvy jsou modrozelená, modrá, fialověmodrá, fialová, červenofialová. Všechny obsahují modrou. Jejich charakter určuje voda. Jsou uklidňující.

Návrh látky – připravíme si Podložku Látku Temperové barvy, štětec, vodu Modelínu

Návrh látky si vyrobíme podle vlastní fantasie Promyslíme si, jaké barvy použijeme. Zvolíme barevné odstíny teplých barev, studených, nebo kombinujeme – barvu si připravíme do kelímku

Modelína Z válečku modelíny vytvoříme budoucí tvary tiskátek. Vymodelujeme jednoduché geometrické tvary – čtverec, obdélník, kolečko, trojúhelník

Pomocí štětce a vody rozděláme barvy Pomocí štětce a vody rozděláme barvy. Tvary razítek natíráme barvou a otiskujeme na látku. Barvu a tvary střídáme. Tiskáme celou plochu látky. Vytváříme různé vzory.

Závěrečné společné hodnocení

Zdroje http://i.idnes.cz/11/032/cl6/MRK27e6b0_0812_jmeli_09_r.jpg http://www.webnode.czhttp://www.vybiramebarvy.cz/news/teple-a-studene-barvy/ https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSffvzkOauWMci_n8bOcpt4esMxY4ypTJpJKnXzZnPEgB7AuTXGXA https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTFlqOfr4qGYecNDC1sjmV2mJMb5aXvou76eHVYINRVS1-pFJdeyA http://i.idnes.cz/11/032/cl6/MRK27e6b0_0812_jmeli_09_r.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Barevn%C3%A1_kompozice http://www.vasedeti.cz/wp-content/uploads/2011/10/31.jpg http://i.mimibazar.cz/h/bc/12/101201/19/p23990.jpg http://www.humanart.cz/user/2859/art/2859-1271164267_4_.jpg http://jana277.blogspot.cz/2010_12_01_archive.html http://3.bp.blogspot.com/-g9R1hKuKXrw/ULujC7DDwtI/AAAAAAAAGBU/Hy50OCX6SOY/s1600/DSC_2312.jpg http://www.fler.cz/files/u3034/michani-barev2.jpg