STUDENTSKÁ PEČEŤ STUDENTSKÁ PEČEŤ Zuzana Bártová Radka Havránková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Výukový materiál vytvo ř en v rámci projektu EU peníze školám „U č íme aktivn ě “  Registra č ní č íslo CZ.1.07/1.4.00/  Č íslo materiálu: VY_32_INOVACE_.
Advertisements

MARKETINGOVÝ VÝZKUM TABÁKOVÝCH VÝROBKŮ Monika Ferdová Radka Hejzlarová Petra Stádníková Kristýna Voborníková VSRR 3. ročník, cvičení - středa 15:45hod.
REKLAMA & NEETICKÁ REKLAMA. Reklama  z latinského „reklamare“ (znovu křičeti)  proces komerční komunikace, jehož účelem je poskytnout spotřebiteli informace.
P RACTICAL W ORK E XPERIENCE IN THE UK – S OCIAL WORLD 2014/2015.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Český systém kvality služeb v kontextu státní politiky CR v ČR Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Výroční konference 20 let od založení A.T.I.C. ČR Ostrava,
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
REKLAMA a její klady a zápory. Co je to REKLAMA ? Placená nebo neplacená propagace výrobku, služby, obchodní značky nebo myšlenky. Slovo reklama vzniklo.
Úvod do předmětu Marketing. Osnova výkladu 1.Definice marketingu 2.Základní pojmy 3.Marketingový mix 4.Vývojové etapy marketingu 5.Shrnutí 6.Otázky a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Krajská konference EVVO Projekt Lísky-„Poctivě vyrobené“ a žákovská soutěž o fiktivní regionální firmu Barbora Hnátková Hana Ollerová ZŠ Vsetín,
 Pocházíme z Moravskoslezského kraje, z Města Albrechtic v okrese Bruntál.  Jsme žáci sedmých a osmých tříd základní školy.  Vznikli jsme v rámci projektu.
Kristýna Štěpánková Iveta Králíková Kateřina Denková Veronika Filipovičová Anna Ingrová.
Proces rozhodování kupujícího Fáze procesu rozhodování 1. poznání problému 2. hledání informací 3. zhodnocení alternativ 4. rozhodnutí o nákupu 5. vyhodnocení.
Martina Vasková Hana Abbasová.  Cíle projektu  Profil společnosti  Nanotechnologie  Analýza prostředí – JAPONSKO  Strategie vstupu na japonský trh.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem.
Marketingový plán pro výrobce sladkostí..:o) Radek Pospíšil & Václav Šebek.
Výsledky dotazníkového průzkumu Průzkum názorů obyvatel v obci Křoví proběhl v září 2008 v rámci shromažďování podkladů pro tvorbu Strategického plánu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VZOR prezentace výsledků z kvantitativního výzkumu
Energeticky bohatá poživatina,
KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
2 Marketingové koncepce
Setkání zástupců 1. ročníků
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
České Budějovice, červen 2016
KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_74_PRV1
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Z-Uhlí, s.r.o. Výroba biouhlí pomocí hydrotermální karbonizace.
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Jsem ŠKOLÁK II.
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Pardubický vinařský půlmaraton
Marketingové nástroje
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Marketing VY_32_INOVACE_41_822
Vratislav Janda ředitel pro korporátní záležitosti Nestlé ČR
ŽÁKOVSKÁ RADA SNP 6 V ROCE 2015/16
Propagace.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem
PhDr. Eva Ferrarová Ph. D. Mgr. Lenka Ebringerová
Základní škola a mateřská škola Praha 8 – Ďáblice, U Parkánu 17
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Střední průmyslová škola Ostrov
Administrace propagačních opatření spolufinancovaných EU v České republice Mgr. Helena Poláčková Oddělení dotací včelařských opatření, cukru a propagace.
Gymnázium, Český Krumlov
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Komplexní servis služeb
ČÍST JE STEJNĚ KRÁSNÉ A ZDRAVÉ JAKO BĚHAT...
Projekt Karmelka: Školní kiosek
V lékárnách od BŘEZNA V lékárnách od BŘEZNA 2018.
Mateřská škola Kamarád (HK, Veverkova 1495) vyhlašuje vítěze výtvarné soutěže v rámci projektu „Světová škola“ na téma „Tajemství stromů“: Kategorie 3-4.
Zákony trhu. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
STAVITELÉ MĚSTA ZŠ PÍSNICKÁ 6.A.
Transkript prezentace:

STUDENTSKÁ PEČEŤ STUDENTSKÁ PEČEŤ Zuzana Bártová Radka Havránková Hana Javůrková Eliška Perlínová Kateřina Slaninová Zuzana Bártová Radka Havránková Hana Javůrková Eliška Perlínová Kateřina Slaninová

STUDENTSKÁ PEČEŤ Výrobce: Nestlé Česko, s.r.o. Cena: za 100 g Studentská pečeť 200g (hořká) 14,95 Kč Studentská pečeť 180g (mléčná s višněmi) 20 Kč Studentská pečeť 70g (hořká) 22,70 Kč Konkurenční čokoláda Milka 100g 24,90 Kč (ceny k 10. dubnu 2008) Distribuce: Celoplošná v rámci ČR a SR.

Produkt: Značka Obal Kvalita Styl Inovace Propagace: Televizní reklamy: Orion – Studentská pečeť - SUPERZÁŽITKY Orion – Studentská pečeť - SKY Orion – Studentská pečeť - ŠVESTKY Soutěže

Tváře obalu během let… rok 2002 rok 2005

rok 2008

Dotazníkové šetření Cíl: zjistit spokojenost zákazníků s produktem, případně navrhnout možné inovace Popis postupu Návratnost : téměř 90% počet respondentů: 50 z toho muži: 20 ženy: 30

Pokud Studentskou pečeť kupujete, jaký druh preferujete? Líbí se Vám obal Studentské pečeti?

Vyhovuje Vám gramáž této čokolády (200g)? Jste spokojen s cenou?

Pamatujete si/uvědomujete si, že by v nějaké reklamě figurovala Studentská pečeť? Jak často si Studentskou pečeť kupujete?

Doporučení k odstranění či eliminaci zjištěných nedostatků Pokud byste mohli na Studentské pečeti cokoliv změnit, co by to bylo? Doporučení k odstranění či eliminaci zjištěných nedostatků

DĚKUJEME ZA POZORNOST!