Reklamní předměty Jindřich Anděra (učo: ) David Šiška (učo: )

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Černoch Michal Školoudová Lenka
Advertisements

ZAČLENĚNÍ PODNIKATELŮ DO TVORBY REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE KONKRÉTNÍ AKTIVITY SPOLUPRÁCE S VÁMI PRO OBDOBÍ OD DO – JAK SE MŮŽETE.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Komenský by se radoval aneb škola hrou
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Elektronický obchod jako těžiště informací Elektronický obchod jako těžiště informací pro přeměnu strachu do akcí a rozvoje regionů pro přeměnu strachu.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Význam informací v podnikání
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
Analýza vlastního podniku
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
úvod pojetí a obsah marketingu
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Realizované aktivity v roce 2013 Komise pro technické vzdělávání Sekce Marketing Ing. Pavel Duchek.
Marketingová strategie veřejné a univerzitní knihovny
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
8. Marketing.
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
Online nástroje pro sběr a administraci dotazníků Ladislava Suchá , Brno Zdroj obrázku: bredmaker, Sxc.hu.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje místní akční skupiny Prostějov venkov o.p.s Veřejné projednání Vranovice-Kelčice 4. března 2015.
Project HOPE – Česká republika, o.p.s. Řízení změn: Posílení role managerů ve zdravotnictví Začlenění zdravotnických asistentů do ošetřovatelského týmu.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Masarykova univerzita - univerzita s budoucností1 VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ pro studenty a absolventy vysokých škol v Brně JOBCHALLENGE 2011 Šárka.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Personální práce v malé organizaci Milada Matyšková.
Revitalizace značky Víno Mikulov, spol. s r. o.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Serendipity o. s. Aplikace virtuálního veletrhu
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Marketingový plán podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Projekty MARSL.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Letní škola EkoInkubátor
Aplikace nových forem marketingu
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
DVOŘÁKOVÁ, Renata KOŠAŘOVÁ, Lenka PRNKA, Lukáš ŠRUBAŘOVÁ, Hana
Tisková konference k výsledkům forenzního auditu projektu OPENCARD
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
DALŠÍ KROKY V OBLASTI RACIONALIZACE SÍTĚ ŠKOL
Transkript prezentace:

Reklamní předměty Jindřich Anděra (učo: 323084) David Šiška (učo: 251555) Reklamní předměty MU – Jindřich Anděra, David Šiška

Agenda Současný stav a zadání Průzkum trhu SWOT analýza Strategie Časový plán Rozpočet Měření kampaně Reklamní předměty MU – Jindřich Anděra, David Šiška

Masarykova univerzita - reklamní předměty - 9 fakult - 41 000 studentů - začátek prodeje reklamních předmětů 2007 - 19 rekl. předmětů - 6 prodejních míst, komisní prodej - 10% komise - 2 lidé na rektorátu zodpovědní za tvorbu a distribuci rekl. předmětů  - MU chce nově nabídnout atraktivní a užitečné předměty Reklamní předměty MU – Jindřich Anděra, David Šiška

- analýza současné nabídky, distribuce, cenové politiky a propagace Zadání práce - analýza současné nabídky, distribuce, cenové politiky a propagace - navržení marketingového plánu, jehož cílem bude zvýšení prodeje u studentů MU - navržení nových reklamních předmětů MU - zjištění fakultních rekl. předmětů a odpovědět na otázku jak by měla nabídka korespondovat s nabídkou předmětů MU, zdali vůbec Reklamní předměty MU – Jindřich Anděra, David Šiška

Marketingový výzkum mezi studenty - dotazník zpracovaný ve spol. s p. Papírníkem - odpověď od 37 studentů Reklamní předměty MU – Jindřich Anděra, David Šiška

Marketingový výzkum mezi studenty - předměty Určitá korelace mezi cenou předmětu a jeho „chtěností“ Reklamní předměty MU – Jindřich Anděra, David Šiška

SWOT Analýza Silné stránky - studenti jako jedna z cílových skupin rekl. předmětů - výběr z 19 reklamních předmětů - nízké skladové ceny, relativně kvalitní předměty - vytvořena síť prodejních míst - přes knihkupectví a na promocích v roce 2009 prodány předměty za cca 281 000Kč (fakulty odkoupily za cca 347 000Kč) - komise 10% Reklamní předměty MU – Jindřich Anděra, David Šiška

SWOT Analýza Slabé stránky (1/2) - nový elektronický systém vyhodnocující nejlepšího dodavatele předmětů - jediné kritérium cena - potřeba navýšit skladové ceny rekl. předmětů o náklady za režie rektorátu/fakult podle vzorce o cca 98%! = vysoké ceny rekl. předmětů - slabá propagace reklamních předmětů mezi studenty (jak jejich komunikace, tak vývěsky, nemožnost použít direct maily v IS, žádný průzkum mezi nimi) - nespolupráce v prodeji reklamních předmětů s lidmi z vnějších vztahů jednotlivých fakult - nevypracovaná strategie prodeje rekl. předmětů mezi studenty Reklamní předměty MU – Jindřich Anděra, David Šiška

SWOT Analýza Slabé stránky (2/2) - plánována výroba předmětů, ne jejich prodeje (celouniverzitně) - nevhodně umístěné předměty na internetových stránkách (a bez bannerových reklam) - potřeba jít na http://www.muni.cz/ -> "O univerzitě" -> "Aktivity MU" -> "Vizuální styl, logotypy a propagace MU" -> "Reklamní předměty MU", kde se z PDF dozvím prodejní místa - každý předmět musí schválit vedoucí zodpovědné za rekl. předměty -> brzda inovace nových předmětů - chybějící rekl. předměty na zimu - lidé zodpovědní za tvorbu a distribuci rekl. předmětů mají další pracovní náplň => nedostatečný čas věnovaný prodeji rekl. předmětů Definujte zápatí - název prezentace / pracoviště

SWOT Analýza Příležitosti Hrozby - snížení koncových cen pro studenty po tlaku ze strany MU na ministerstvo školství Hrozby - závislost na elektr. systému, nemožnost ovlivnit kvalitu předmětů od dodavatelů - "kanibalismus" ze strany rekl. předmětů fakult - další navyšování cen předmětů podle režijních nákladů Reklamní předměty MU – Jindřich Anděra, David Šiška

Strategie Zvýšení dostupnosti - prodej předmětů na zápisech, prvním dni ve škole, imatrikulaci a promocích - zapojení Krmítka do distribuce - možnost pro studentské spolky za komisi - nové prodejní místo na Lékařské fakultě (prodejná pí. Chvílové) - možnost prodeje na plesích - prodej přes Obchodní centrum na IS, možnost vyzvednutí v prodejně na LF nebo knihovnách - seznam prodejních míst přímo na webu (ne v pdf) Zvýšení povědomí - zlepšení komunikace přes proděkany pro vnější vztahy - zjednodušení url pro stránku s předměty (současné http://www.muni.cz/general/mu_presentation/publicity_articles) - propagace na prvákovinách, zápisech a v první den ve škole - bannery na stránkách fakult a univerzity - propagace mezi studenty na programu ERASMUS (přijíždějící i odjíždějící) - umožnit studentům navrhnout si jejich vlastní předmět (soutěž) - soutěž o zajímavou fotky s reklamní předmětem MU - propagace v Krmítku - zapojit studenty na Facebook, aby posílali svoje fotky s předměty nebo diskutovali - detailnější průzkum mezi studenty (spojen se soutěží) - vyhlásit den předmětů MU (možnost jako soutěže mezi Univerzitami) Reklamní předměty MU – Jindřich Anděra, David Šiška

Tržby z předmětů v roce 2009 (v tisicích Kč bez DPH) Strategie Nové předměty - nové předměty na základě výzkumu (odznáčky, organizér, zimní šála a čepice) - nechat studenty si navrhnout nové - navrhování nových předmětů ve spolupráci se studenty výtvarných a design oborů (FI a PdF) Tržby z předmětů v roce 2009 (v tisicích Kč bez DPH) Q1 80 Q2 126 Q3 88 Q4 232 Reklamní předměty MU – Jindřich Anděra, David Šiška

Časový plán Září Červen - propagace mezi studenty na ERASMUS - propagace na Prvákovinách, prvním dni ve škole a imatrikulaci - zahájení propagace a prodeje v Krmítkách - soutěž o nový reklamní předmět (do konce října) - vyhodnocení soutěže za léto (zveřejnění výsledků na webu i v ISu) Červen - prodej a propagace na zápisech - změna url a vytvoření nových propagačních materiálů - informovat studenty vyjíždějící na podzim na ERASMUS o předmětech - bannery na stránkách fakult + Facebook - nový předmět odznáček Červenec - fotografická soutěž na léto - jednání s proděkany - jednání s Krmítkem - bannery na stránkách fakult + Facebook Listopad - vyhodnocení soutěže o nový předmět (zveřejnění výsledků na webu i v ISu) - nové předměty (zimní šál a čepice + vítězný předmět ze soutěže) - propagace nových a zimních předmětů Srpen - pokračování soutěže - nový předmět organizér - nabídnutí prodeje předmětů studentským spolkům Reklamní předměty MU – Jindřich Anděra, David Šiška

Rozpočet Letáčky Propagace v Červnu 10 000ks 6000Kč Propagace v Listopadu 10 000ks Odměny v soutěžích (reklamní předměty) Grafika (bannery, letáky) Nové předměty (odhad cen) Organizér Odznáček Zimní čepice Zimní šála Práce Průzkum v Q1 (zpracování, dotazníkové archy) Celkem (bez nových předmětů) 6000Kč 3000kč 1000kč 200Kč/ks 10Kč/ks 50kč/ks 60kč/ks 5000Kč 8000Kč 29000Kč Reklamní předměty MU – Jindřich Anděra, David Šiška

Měření kampaně Počet prodaných předmětů za jednotlivé kvartály a nárůst oproti roku 2009 Počet návštěv na webových stránkách s předměty v Q1 nový průzkum (povědomí o předmětech a zájem o ně) Reklamní předměty MU – Jindřich Anděra, David Šiška

Děkujeme za pozornost Definujte zápatí - název prezentace / pracoviště