Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_2P.7_8.07 Autor: Mgr. Pavel Jeřábek Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Přírodopis, třída ZŠ Září 2012 Základní škola Žižkov,
Advertisements

Pravěkým umělcem - výtvarná výchova Martina Dostálová - ZŠ K
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Zdravotnický asistent, třetí a čtvrtý ročník Food and cooking Autoři: Mgr. Přemysl Kozmík, Mgr. Jitka Skopalová SZŠ a VOŠZ Zlín Zdravotnický asistent,
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Helena Zikmundová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_ Jazyk anglický TEMA: Food and drink ČÍSLO PROJEKTU:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_ANJ24 Název školy SPŠ a.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU 17. PowerPoint – zadání a ukázka – představení osoby NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ / / Č ÍSLO.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU DUM 05 – Paměť a učení NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLUDUM 1 – Lomené výrazy – teorie NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ / / Č ÍSLO.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Anotace: žák potřebuje dostatek zrakových podnětů, obrázků, schémat, které napomáhají zapamatovat si a vštípit informace. Zároveň spojení obrázku a slova.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov
Charakteristika a dělení drůbeže
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
slovesný způsob - konjunktiv čtvrtý únor 2013
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
AUTOR: Mgr. Alena Kaĺavská NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_Christmas
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Digitální Učební Materiál
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TEMATICKÝ CELEK
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
AUTOR: Mgr. Alena Kaĺavská NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_Food TEMA: Food
Transkript prezentace:

Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek CZ.1.07/1.5.00/34.0423 Číslo materiálu 3 název školy Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice 370 01 Autor Mgr. Pavla Suchanová TEmatický celek Slovní zásoba- drůbež Ročník 1. Datum tvorby 26.7.2013 Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice 370 01

Anotace: žák potřebuje dostatek zrakových podnětů, obrázků, schémat, které napomáhají zapamatovat si a vštípit informace. Zároveň spojení obrázku a slova zpětně napomáhá i při vybavování. Materiál je tematicky propojen s odborností kuchař-číšník a navazuje na odbornou přípravu žáků. Metodické pokyny: Určeno pro jazykovou úroveň A1, zároveň možno použít pro opakování ve vyšších úrovních. Prezentaci je možné přehrát a poté použít jednotlivé snímky jako paměťovou hru na samostatných listech. Možno použít při soutěživých hrách a k rychlému opakování. Karty si může žák uchovat k pozdějšímu opakování. Časová náročnost cca. 10 min. Později je možné kombinovat s jinými, tematicky blízkými celky.

What can we prepare and eat? Poultry

Chicken Kuře

Duck kachna

Turkey Krocan

Goose Husa

Pheasant Bažant

Exercises

Match words with their translations Turkey Chicken Pheasant Goose Duck Bažant Husa Kachna Kuře krocan

What is this? G _ _ _ e

What is this? P - - - - - - t

What is this? T - - - - y

What is this? Ch - - - - n

What is this? D - - k

Použitý obrazový materiál http://www.srecepty.cz/system/images/9065/full.whole-pheasant-raw.JPG http://carolinabirds.org/Daniels/Nepal/Goose,%20Chinese%201.jpg http://kruty.sluzby.cz/cms-app/001/080/784/main/images/800x600x0/000/000/078/foto-4021-77139.jpg http://northsouthfood.com/wp-content/uploads/2012/01/raw-goose.jpg http://www.zootabor-vetrovy.cz/zoo/uploads/modules/kh/449_image.jpg http://data.labuznik.cz/labuznik/images/640x480/14301.jpg http://www.sarbatru.net/wp-content/kure.jpg http://socr.php5.cz/zvirata/image/kachny.jpg