Jaroslav Kudr pro OATGM

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základy HTML – vkládání objektů
Advertisements

Prezentační manažer Kapitola 6.2 (Organizační diagram)
Používání hlavního panelu
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
MS Windows.
TNPW1 Technologie pro publikování na webu Přednáška č. 4 seznamy seznamy tabulky tabulky jejich sémantika jejich sémantika Ing. Martin Adámek Katedra informačních.
Základy HTML.
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
Algoritmy I Cvičení č. 4.
Prezentační manažer Kapitola 3.0 (Úvodní práce v programu)
NEROVNOMĚRNÝ POHYB.
VY_32_INOVACE_4.3.IVT1.11/Oc Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jaroslav Ochodek CZ.1.07/1.5.00/ Tvorba webových.
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 13.1 (Schránka a operace se schránkou)
17.Tabulkový procesor (filtrování a řazení dat, formuláře, podmínky a podmíněné formátování, export a import dat) Barbora Skoumalová 4.A.
ŠIROKOÚHLÁ PREZENTACE Tipy a nástroje k vytváření a prezentacím snímků v širokoúhlých formátech.
Ing.Josef Veselý Označení šablony a vzdělávací sady viz.rozpis.
Textový procesor Open Office, Writer OKRAJE STRÁNKY
Formuláře v MS Word 2007 Martin Lubas xlubm
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_259 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.09 Téma: PowerPoint Číslo.
Název projektuInovace ŠVP na OA a JŠ Třebíč Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
CSS Cascading Style Sheets Kaskádové styly
DHTML Jan Felger. Kapitola 0: Základní tagy Základy HTML © Jan Felger 2005 Úvod Tato prezentace zobrazuje pouze zcela základní minimum znalostí, které.
Power Point– popis prostředí
Obrázky v HTML dokumentech Druhy a použití. Obrázky + Zvyšují atraktivitu stránek. + Zvyšují vypovídací schopnost stránek. - Zvyšují dobu načítání stránky.
TVORBA VÝUKOVÉ PREZENTACE III. Mgr. René Szotkowski TENTO MATERIÁL VZNIKL ZA FINANČNÍ PODPORY EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU A STÁTNÍHO ROZPOČTU ČESKÉ REPUBLIKY.
Přepínání klávesnice Umístění jednotlivých znaků se na klávesnici může měnit v závislosti na tom, jakou klávesnici používáme.U nás se samozřejmě nejčastěji.
Základní pojmy v informatice –II.
VISUAL BASIC PRALG.
Téma: Úvod do Corelu Photo Paint -11. díl
HTML – TABULKY. - uzavírá celou strukturu tabulky atributy tabulky:  align - obtékání tabulky ostatním textem – right, left, center  cellpadding – vnitřní.
Definice fraktální (vnitřní) dimenze a její aplikace v databázích
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.04 Téma: PowerPoint Číslo.
Použití dotazu jako zdroj dat pro pohled Vypracovala: Procházková Petra.
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
WORD Vkládání obrázků. Pokud potřebujete doplnit své dokumenty o obrázky, není to pro Word žádný problém. Tyto obrázky můžete libovolně vkládat do dokumentu.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.05 Téma: PowerPoint Číslo.
G RAFIKA VE W ORDU Vkládání obrázků a grafických objektů Tvary WordArt Barvy, čáry, výplň grafických objektů.
Corel DRAW Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Vysoká škola ekonomická v Praze :: Jména a příjmení Datum vyhotovení: Bakalářská práce.
Intents – Interní Intent demo
Jaroslav Kudr pro OATGM
PRVNÍ Projekt, struktura projektu
EU_12_sada1_01_Inf_Úpravy obrázků 1_Šeb
Vytvořil Jaroslav Kudr pro OATGM
Metody OnResume a OnPause
Delphi – Práce s formuláři
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Chvalkovice
Jaroslav Kudr pro OATGM
VY_32_INOVACE_M7.10 Autor: Mgr. Jaroslav Korb
Tvorba WEBOVÝCH stránek – obrázky
Jaroslav Kudr pro OATGM
PowerPoint.
Vytvořil Jaroslav Kudr pro OATGM
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_11_16_PowerPoint.
VY_32_INOVACE_10_1_08.
Jaroslav Kudr pro OATGM
Geometrická posloupnost
Jaroslav Kudr pro OATGM
Oncreate, SaveInstancestate - demo
Resources-multijazykové prostředí
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Přizpůsobení webu Microsoft SharePointu Online
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Jaroslav Kudr pro OATGM
Resources (úvod, demo vložení obrázku do aktivity)
Jaroslav Kudr pro OATGM
LINEAR LAYOUT – orientation DEMO
Tvorba webových stránek
Algoritmizace a datové struktury (14ASD)
Transkript prezentace:

Jaroslav Kudr pro OATGM Layout weight Jaroslav Kudr pro OATGM

Cíl Vysvětlit použití atributu weight, který slouží k tomu, aby Vaše ovládací prvky zabírali část plochy v závislosti na kontejneru ve které jsou umístěny.

50:50

JAK to funguje ? V horizontálním layoutu jde o srovnání prvků vedle sebe. Prvkům můžeme přiřadit nějakou váhu – pokud to bude stejné číslo znamená to, že prvky budou zabírat stejnou velikost. Šířku prvků nastavte na 0dp, šíře se bude dopočítávat podle váhy. Úkol: Upravte aplikaci v prvním příkladu tak, aby jste na plochu umístili 3 textboxy, 25% 25% a 50%

Weightsum Na rozdíl od předchozích případů, kdy celková šíře prvků byla dopočítána jako součet váhy jednotlivých prvků v závislosti na šíři kontejneru ve které byli umístěny atribut weightSum umožňuje nastavit součet všech hodnot a jednotlivé prvky pak mohou nabývat libovolné hodnoty tak, aby jejich součet byla tato hodnota. Např.: Chci za sebe umístit 3 prvky a přiřadit jim velikost 10%,20% a 70% šíře obrazovky. Suma je 100. jednotlivé prvky pak mohou mít weight 10,20,70. Stejně tak by mohlo být weightSum = 1a jednotlivé prvky pak mohou mít 0.1 0.2 0.7 Když weightSum = 10 a v daném kontejneru budou dva prvky s weight 3 a 8 Pak šíře prvků bude 3*10/(8+3) a 8*10/(8+3) tedy 30/11 a 80/11. Součet 30/11 + 80/11 = 110/11 = 10

ANALOGIE pro vertical layout Analogicky budete postupovat u layoutu, který je vertikální Na 0dp se bude nastavovat výška height ovládacích prvků, protože ta bude dopočítávána podle hodnoty weight (pokud bude použita). Váha se může „nořit“ stejně jako do sebe můžete „nořit“ jednotlivé layouty.

Úkol Vyzkoušejte pomocí vertikálního layoutu vložit na obrazovku tři textboxy tak aby číselný popis na obrázku odpovídal ploše, kterou bodou textová pole zabírat.

ŘEŠENÍ

Následuje kapitola týkající se pouŽITÍ atributu gravity a layout_gravity