Jazyk a jazyková komunikace- Český jazyk , Slovní druhy - spojky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_11 Římské číslice 20… – Matematika, 5.ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci projektu.
Advertisements

Test – práce s textem Autor: Mgr. Jan Duchek VY_32_INOVACE_15_Práce_s_textem Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s.
VY_32_INOVACE_36_Chodsko Autor projektu: Mgr. Michaela Kerdová Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení.
Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Autor: Mgr. Ivana.
VY_32_INOVACE_01 Český jazyk 1.třída – nácvik čtení slabik Autor: Veronika Biskupova, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu.
Úvod do ICT Autor: Mgr. Jan Duchek VY_32_INOVACE_08_Úvod_do_ICT Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení.
VY_32_INOVACE_60_Opakovani Jazyk a jazyková komunikace, Český jazyk, 3.ročník Opakování pro 3. ročník - čj Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a.
Slovní úloha 1.třída VY_32_INOVACE_44_Opakovani_petim_1tr Matematika a její aplikace, 1.ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola.
VY_32_INOVACE_06- Kachna divoká Přírodověda - 5. ročník
VY_32_INOVACE_08- Netřesk výběžkatý Přírodověda - 5. ročník
VY_32_INOVACE_36_Slovni_druhy_opakovani Jazyk a jazyková komunikace- Český jazyk , Slovní druhy - opakování 3. ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní.
VY_32_INOVACE_36_Jihoceske_rybniky Vlastivěda - 4.,5. ročník
Rozklad světla optickým hranolem.
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Zaokrouhlování čísel na statisíce
VY_32_INOVACE_05_slovasouznacna
VY_32_INOVACE_19- Kočka domácí Přírodověda - 4. ročník
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Jednotky objemu, délky a hmotnosti
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Mgr. Kateřina Gajdošová
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
VY_32_INOVACE_18- hraboš polní Přírodověda - 4. ročník
VY_32_INOVACE_29_Deleni_se_zbytkem Matematika - 3. ročník
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
Hospodářské plodiny,luštěniny
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Krácení zlomků.
Římská čísla – Matematika 3.ročník
VY_32_INOVACE_27_Slovesa
Zatmění Slunce a Měsíce
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_32_Zavedeni_nasobeni Matematika - 2. ročník
VY_32_INOVACE_23_Nasobeni_10_100_1000
Násobení jednociferného a dvojciferného čísla ( s 0 na místě jednotek)
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Autor: Mgr. Ludmila Pecháčková VY_32_INOVACE_49_Meritka_map_a_planu_1
POLE VY_32_INOVACE_01_pole
Mgr. Kateřina Gajdošová
Léto VY_32_INOVACE_59_Leto Prvouka - 2. ročník
Opakovací pětiminutovky VY_32_INOVACE_34 _Opakovaci_petiminutovky
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_51_Převody rychlost
VY_32_INOVACE_15- Liška obecná Přírodověda - 4. ročník
VY_32_INOVACE_28_Blatouch_bahenni Přírodověda - 5. ročník
Násobení a dělení desetinným číslem
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek
VY_32_INOVACE_27_Ucime_se_hodiny Matematika a její aplikace,
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Autor: Mgr. Věra Martincová
Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_ INOVACE_50_ Opakování měření
VODOJEMY VY_32_INOVACE_25_Vodojemy Vlastivěda, 4.a 5.ročník
VY_32_INOVACE_35_Nacvik_deleni Matematika - 2. ročník
Adresa – Český jazyk, 3.ročník
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Charakteristika výukového materiálu
VY_32_INOVACE_42_Spořič_obrazovky
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Člověk Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_17_Člověk-strava
NAŠE VLAST – Česká republika
VY_32_INOVACE_09- Sasanka hajní Přírodověda - 5. ročník
Písemné sčítání a odčítání do
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
VY_32_INOVACE_42_Slovni_druhy_jinak
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Věta se skládá ze slov Název školy
VY_32_INOVACE_22 Člověk a jeho svět, Prvouka – BESIP I ročník
Transkript prezentace:

Jazyk a jazyková komunikace- Český jazyk , Slovní druhy - spojky VY_32_INOVACE_34_Spojka Jazyk a jazyková komunikace- Český jazyk , Slovní druhy - spojky 3. ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách

Spojky- mohou spojovat a/ slova nebo b/ celé věty a/ K obědu jsme měli bramborovou polévku a krupicovou kaši. Mám ráda jablka i jahody. b/ Nemohu jít ven, protože je bouřka. Nepojedu do kina, ale přijdu na hřiště. Luboš bude jezdit na kole a Lída si bude házet s míčem. V neděli půjdeme na houby nebo pojedeme na koupaliště. Nechci mýt nádobí ani nechci prát prádlo. Koupím ti lízátko, když splníš tento úkol. Před některými spojkami, spojujícími věty, se nepíše zpravidla čárka. Jsou to spojky a, i, ani, nebo

Doplň vhodné spojky až práci dokončíš, proveď kontrolu Prázdniny začaly a skončila škola. Dívali jsme se z okna, protože začal poletovat sníh. Alenka a Julie si vyšly na procházku. Ke snídani si dám rohlík se sýrem nebo koblihu. Ani nepojedu k babičce, ani nepůjdu na karneval. Přijdu, až mně zavoláš.

Základní údaje o DUM Autor DUM: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina, Jivina 9 294 14 Období vytvoření DUM: 1. a 2. pololetí školního roku 2010/2011 Ročník: třetí Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: český jazyk Tematický okruh : Tvarosloví Téma: Slovní druhy DUM byl vytvořen jako doprovodný materiál pro procvičování v předmětu český jazyk ve třetím ročníku ZŠ. Je určen k prezentaci pomocí datového projektoru nebo předvedení na monitorech žáků. Lze ho využít i pro procvičování do žákovských sešitů , stejně tak ho lze zaslat mailem žákům, kteří v době procvičování učiva chyběli.

Zdroje: Text vlastní Využití: Prezentace na úvod učiva