NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Beseda s paní spisovatelkou
Advertisements

Povídání o pejskovi a kočičce Pohádková matematika pro 3
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
O PEJSKOVI A KOČIČCE, JAK SI MYLI PODLAHU.
Sčítálek.
Nebezpečí na internetu Nikola Zámečníková
Přečtěte si text a najděte 5 věcí, které se nemohly stát NÁVŠTĚVA.
VY_32_INOVACE_18_ Český jazyk – čtení 2.ročník ZŠ a MŠ Vikýřovice, okres Šumperk CZ.1.07/1.4.00/ Drahomíra Ďurišová 17.2: 2012 – vytvoření a ověření.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
VY_III/2_INOVACE_99_Josef Čapek
Alenka odešla do školy, ačkoli se necítila moc dobře
VY_32_INOVACE_14_ Čtení vět s porozuměním (SADA ČÍSLO 1)
ZŠ a MŠ Vikýřovice, okres Šumperk CZ.1.07/1.4.00/ Drahomíra Ďurišová – vytvoření a ověření VM Výukový materiál slouží k procvičování.
Zájmena Mgr. Renata Nogolová
Jednou takhle ráno si pejsek a kočička řekli, že půjdou do lesa na jahody. A tak se vydaly do lesa.
VY_32_INOVACE_11_ Český jazyk – čtení 2.ročník ZŠ a MŠ Vikýřovice, okres Šumperk CZ.1.07/1.4.00/ Drahomíra Ďurišová – vytvoření a ověření.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Pořadí vět VY_32_INOVACE_18 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka,
LITERÁRNÍ VÝCHOVA 1. ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_546_Více sčítanců AUTOR: Mgr. Jarmila Šochová ROČNÍK, DATUM:
Spisovatelé dětské literatury Český jazyk a literatura 2. období Očekávaný výstup: žák se seznamuje s životem a dílem spisovatele, porovnává své dosavadní.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Milada Pleskačová Datum: Název: VY_12_INOVACE_1.2.2ČJ2,3_34.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Hana Klomínská Datum: březen 2013 Název: VY_12_INOVACE_1.2.1_.
Rozvoj slovní zásoby Základní škola a Mateřská škola Knínice u Boskovic, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ číslo DUMu: : VY_32_INOVACE_05_CJ1_rozvoj_slovni_zasoby.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola a Mateřská škola Halže, příspěvková organizace AUTOR:Světlana Havránková NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_ČJ_SPISOVATELÉ A ILUSTRÁTOŘI.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška Josef Čapek a Karel Čapek Ilustrace Anotace: Seznámení s ilustracemi a dílem bratří.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: Vondráková NÁZEV: VY_32_INOVACE_ 09_ Houby TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_Pohádky (1.)B.Němcová TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
Práce s textem – čtení s porozuměním VY_32_INOVACE_1B_19 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 2 Jazyková komunikace Mateřská škola, Základní škola.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: Vondráková NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Knížka Ferdy Mravence ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: NÁZEV: VY_32_INOVACE_12_Šípková Růženka TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: Vondráková NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_Červená Karkulka TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Milada Pleskačová Datum: Název: VY_12_INOVACE_1.2.2ČJ2,3_34.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_57 Název školy: ZŠ A MŠ Březno. Autor:
Obrázky – vlastní tvorba
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Velká horolezecká soutěž
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Metodický list: Slovní druhy – 2. část
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor:
VY_32_INOVACE_ČJ.3.31 Anotace
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Téma (název prezentace)
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_33_Nakupujeme
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police n. M.,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Český jazyk a literatura 3. ročník
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: Jaroslava Vondráková NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_ČJ-Jak myli podlahu ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07./1.4.00/21.1374

ANOTACE Materiál slouží k použití na interaktivní tabuli Český jazyk-literární výchova Jak si myli podlahu /Povídání o pejskovi a kočičce/ Pro 1.a 2.ročník ZŠ Čtení s porozuměním Základní informace o autorech Otázky k textu- tajenka Správné řazení vět v textu Vytvořeno září 2012

Povídání o pejskovi a kočičce Autor knihy: Josef Čapek Hlavní postavy: Pejsek, kočička

O pejskovi a kočičce - jak myli podlahu Jednou si pejsek a kočička uvědomili, že mají špinavou podlahu a řekli si, že takhle špinavou podlahu nechtějí, a že ji musejí umýt. Kočička šla pro mýdlo a pejsek pro vodu. Pejsek se vrátil dřív, uviděl na stole mýdlo, myslel si, že je to nějaké cukroví a snědl ho. Pak vypil všechnu vodu a musel jít znova pro vodu. Kočička měla poslední korunu a šla koupit nové mýdlo. Když přišla, vzala pejska a vydrhla s ním podlahu. Potom pejsek vzal kočičku a podlahu s ní utřel. Podlaha byla krásně čistá, ale pejsek a kočička byli špinaví. Vyprali se na valše a dali se uschnout. Začalo však pršet a museli se uklidit. Poté přestalo pršet a zase se pověsili. A tak to šlo až do večera.

Seřaď věty a vyprávěj, jak vše dopadlo Rozhodli se, že podlahu umyjí. Jednoho dne zjistili, že mají doma moc špinavou podlahu. Pejsek s kočičkou bydleli v malém domečku u lesa.

Odpovídej na otázky ! Kde stál domeček pejska a kočičky ? K- u lesa B- u vody C- na náměstí Co se rozhodli, že udělají se špinavou podlahou? A- nic O- vytřou podlahu C- řeknou dětem, aby ji vytřely

Vyber správnou odpověď: Co se stalo s mýdlem, které kočička koupila? A- nic S- pejsek ho snědl C- kočička ho snědla S čím si pejsek spletl mýdlo? A – s máslem B- s chlebem T- cukrovím

Jaká pochoutka pro pejsky byla schovaná v odpovědích?

Použité zdroje WWW.OFFICE.MICROSOFT.COM Vlastní obrázky/foto/ z knihy: Josef Čapek-POVÍDÁNÍ O PEJSKOVI A KOČIČCE, Albatros,Praha 1987