Praktické dovednosti absolventa

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Praktické dovednosti absolventa
Advertisements

Zpráva o činnosti Státního úřadu inspekce práce za rok 2012 Mgr. Ing. Rudolf Hahn generální inspektor.
Rejstřík škol a školských zařízení Seminář pro ředitele škol zřizovaných LK.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Zdravé pracoviště bez rozdílu věku MVD, 28. dubna 2016 ing. Radka Sokolová, místopředsedkyně ČMKOS, místopředsedkyně Rady vlády pro BOZP
Manažer obchodu příspěvek VŠE ke vzdělávání dospělých.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Vítejte na Dni otevřených dveří Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity 18. ledna 2013.
Informace k přijímacímu řízení obor Matematická studia.
- vše pro úspěšný nábor nových řidičů 1 REGIONÁLNÍ SEKTOROVÁ DOHODA ÚSTECKÝ KRAJ v oblasti autodopravy, výchovy a vzdělávání.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
D OKTORSKÝ STUDIJNÍ PROGRAM NA LF UK V P LZNI Proděkan: prof. MUDr.Vladislav Třeška, DrSc. Referentka: Daniela Vyzrálová Kontakty: ,
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Informace k registraci Michaela Hofštetrová Knotková.
Praxe Portsmouth Výběrové řízení  Přihlášky- průměry známek z předchozích ročníků, známky z angličtiny, absence, motivace k přihlášení se na stáž.
Mámo, táto neseďte doma ! reg. č. CZ /0.0/0.0/15_010/ Bc. Radka Kaštovská.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_07.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Bc. Klára Loudová Název materiálu:
Projekt práce s nadanými studenty Drahomíra Pavelková, Alena Kolčavová Zlín,
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/ –
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Situace na trhu práce v JmK a veřejná služba
Birmingham Anna Marie Nešpůrková, P3A 16. Dubna května 2016
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Pracovně právní vztahy
Projekt CESTA KE ZMĚNĚ Registrační číslo: CZ /0.0/0.0/16_053/
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Praktické dovednosti absolventa
Spolupráce průvodce cestovního ruchu s cestovní kanceláří
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Logistika a Supply Chain Management
Vznik pracovního poměru
JUDr. Věra Honusková, Ph. D., KMP, PPP
Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity
Praktické dovednosti absolventa
Mgr. et Mgr. Michal Tuláček 9. října 2017
Maturity 2017/2018 listopad 2017 L. Jíša.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Blanka Valdecká, TOO ČMKOS, Seminář pro SIBP
DOTAČNÍ PŘÍLEŽITOSTI PRO ŠKOLY
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
Přijímací řízení na střední školy 2016/2017
MBA Executive – úvodní informace
Účetnictví I Cvičení.
zpracovaný v rámci projektu
Obchodní akademie Dr. Edvarda Beneše Slaný, Smetanovo nám. 1200
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Podpora supervizorů a lektorů zajišťující odbornou praxi studentů FZS TUL ve zdravotnických zařízeních Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 2: Diverzifikace.
Třídní učitelé: 1.O (osmileté studium) – Mgr. Petr Florián 1. S (šestileté studium) - Mgr. Martina Soukupová (čtyřleté studium) - Mgr. Petra Zieglerová.
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 3: Internacionalizace
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSTVÍ
Přijímací řízení pro školní rok 2018/2019.
Gymnázium Na Vítězné pláni, Praha 4
Mobilita v rámci bilaterálních dohod
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Přijímací řízení pro školní rok 2019/2020.
Cyklus malého projektu
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Projekt CESTA KE ZMĚNĚ II
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Pozvánka na jarní běh DigiAka
Výzva č. 3 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Informační modelování staveb (BIM)
Transkript prezentace:

Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/15.0308 Realizace projektu: 1.1.2011 – 31.12.2013 Udržitelnost projektu: 1.1.2014-31.12.2018

Bez praxe do praxe I. (OCH/BEP I) Praktická psychologie pro uchazeče o zaměstnání (12.10.) Praktická příprava na přijímací pohovor (19.10.) Orientace uchazeče v pracovněprávní problematice (2.11.) Základy ekonomie absolventa (9.11.) Komunikace se zaměstnavatelem (23.11.) Bez praxe do praxe II. (OCH/BEP II) Pracovní čas zaměstnance (5.10.) Projektové řízení a práce v týmu (5.10.) Efektivní komunikace u zaměstnavatele (12.10.) Základy marketingu zaměstnance (26.10.) Základy obchodní činnosti pro neobchodníky (26.10.)

Personální zajištění výuky Ing. Radka Navrátilová Komunikace se zaměstnavatelem Ing. Dagmar Zlámalová Pracovní čas zaměstnance, Projektové řízení a práce v týmu Ing. Daniela Richterová Základy ekonomie absolventa Ing. Zuzana Kupková, Ph.D. Základy marketingu zaměstnance, Základy obch. činnosti pro neobchodníky Mgr. et Mgr. Jaroslava Ester Evangelu, Ph.D. Prakt. psych. pro uchazeče o zaměstnání, Efektivní kom. u zaměstnavatele Mgr. Dagmar Petrželová Prakt. příprava na přij. pohovor, Orient. uchazeče v pracovněpr. problematice

VÝUKA 5 x 6 výukových hodin (blokově), 13:15-17:45 Povinná účast, omluvení z výuky jen ze závažných důvodů (kolize s jinou výukou, nemoc) na dagmar.petrzelova@upol.cz Interaktivní výuka

PRAXE součástí obou předmětů BEPI i BEPII povinná a minimálně v rozsahu 14ti dní (= 70 hodin čistého času, tj. bez přestávek na oběd) zajištění studentem nebo prostřednictvím koordinátorkou praxí předmětu (Dagmar Petrželová, dagmar.petrzelova@upol.cz)

zprostředkování praxe konkrétní představy o místě praxe včetně preferovaného termínu realizace zašle spolu se strukturovaným životopisem koordinátorce praxí do 6. 11. 2017 student si může praxi zajistit sám, předem je nutné odsouhlasení místa a termínu praxe s koordinátorkou praxí

NEZBYTNÉ FORMALITY K PRAXÍM SMLOUVA O ZAJIŠTĚNÍ ODBORNÉ PRAXE STUDENTA PŘF https://www.prf.upol.cz/zamestnanci/predpisy-a-formulare/#c5580 Předvyplněnou smlouvu student nejpozději 14 dnů před praxí pošle koordinátorce praxí k odsouhlasení doplněných údajů. DOCHÁZKOVÝ LIST HODNOCENÍ PRAXE STUDENTEM HODNOCENÍ PRAXE KONZULTANTEM http://www.pda.upol.cz/index.php?str=praxe-podminky Po ukončení praxe je nutné všechny vyplněné formuláře odevzdat v originále koordinátorce praxí.

KOLOKVIUM 5 kreditů - účast na výuce - úspěšné absolvování testu 5 x 5 otázek, max. 7 chyb - praxe a její doložení požadovanou dokumentací

Kontakt Mgr. Dagmar Petrželová dagmar. petrzelova@upol Kontakt Mgr. Dagmar Petrželová dagmar.petrzelova@upol.cz Po předchozí e-mailové dohodě termínu schůzky: Kancelář 6.011, děkanát PřF. www.pda.upol.cz