NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hudební partitura Partitura je přehledný záznam vícehlasé ( instrumentální i vokální ) skladby. V partituře jsou všechny nástroje orchestru zapisovány.
Advertisements

Hudební tělesa VY_32_INOVACE_03_Hudební tělesa.
Hudební nástroje Vypracovala: Nikola Doleželová
Hudební nástroje ve vážné hudbě
Digitální učební materiály ŠIII/2 HUDEBNÍ VÝCHOVA
BEDŘICH SMETANA Významné osobnosti
Hudební kvíz Kristýna Čermáková.
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 HUDEBNÍ VÝCHOVA.
Johann Sebastian Bach Základní škola Choltice, okres Pardubice – „Učíme se pro život“ Šablona: č. III/2 Inovace a zkvalitnění výuky pomocí ICT Pořadové.
ICT – 2 – 3 – 21 HV - Bedřich Smetana
HUDBA V BAROKU.
Tereza Šípková, sekunda
ICT – 2 – 3 – 23 HV Wolfgang Amadeus Mozart
Digitální učební materiály ŠIII/2 HUDEBNÍ VÝCHOVA
Mgr. Jakub Tomala.  Ukázka č. 1  Ukázka č. 2  Ukázka č. 3  Ukázka č. 4  Ukázka č. 5  Komentář k ukázce č. 1  Komentář k ukázce č. 2  Komentář.
Škola: Praktická škola dvouletá Vzdělávací okruh: Umění a kultura Vyučovací předmět: Hudební výchova Ročník: První Téma: Rozdělení hudebních nástrojů.
Hudební výchova-5.ročník ZŠ „Otázky ke kritickému myšlení“
HUDEBNÍ NÁSTROJE NÁSTROJOVÉ SKUPINY
Jaký hudební nástroj je na obrázku?
Gymnázium Židlochovice Hudební výchova sekunda
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_66_MOZART TEMA: HUDEBNÍ VÝCHOVA.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Martina Steyerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_Hudební výchova – 8. ročník TÉMA: Romantismus.
Škola: Základní škola a Mateřská škola Halže, příspěvková organizace Název: VY_32_INOVACE_04_HV_Wolfgang Amadeus Mozart Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr.Petra Novotná Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_28_Hudební nástroje – dechové, dřevěné Číslo.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Martina Steyerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_Hudební výchova – 8. ročník TÉMA: Punk, reggae,
Anotace Žáci se rozdělí do 3 skupin. Skupiny si jedna po druhé volí otázku. Pokud na ni odpoví dobře, připočítávají se jí příslušné body. Pokud ne, má.
Člověk a příroda Fyzika Zvukové děje VII. ročník ZŠ (praktická) Zvuk a zdroje zvuku Vypracoval: Mgr. Zdeněk Šebestík Střední škola, Základní škola a Mateřská.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Vývoj artificiální hudby 8. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_13_Hudba v období klasicismu.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Leon Hahn NÁZEV:VY_32_INOVACE_13:Hudební výchova 9.ročník TÉMA: léta 20.století.
 NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Martina Steyerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_20_Hudební výchova – 8. ročník TÉMA: Vážná artificiální.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Leon Hahn NÁZEV:VY_32_INOVACE_10:Hudební výchova 9.ročník TÉMA: Český hudební romantismus.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Dagmar Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_96_SYMFONICKÝ ORCHESTR TEMA: Hudební.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Škola: Základní škola a Mateřská škola Halže, příspěvková organizace Název: VY_32_INOVACE_02_HV_J.S.Bach Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
FILIP SMIČKA Prezentace pod vedením Mgr. Barbory Pacalové
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Uherský Ostroh
NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6
Eliška Smýkalova VĚK: 10 Škola: 3 ZŠ, Šumperk.
AUTOR: Lenka Šilhánková
Mgr. Jana Doubková Dějiny hudby listopadu 2012
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
Název školy ZŠ a ZUŠ J. E. Purkyně Libochovice Autor Bc. Jiří Grüner
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Petr Smetana, NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_ Hudební nástroje TÉMA: Dechové.
Hudební uskupení Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Světoví hudební skladatelé
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Hudba Test Poslech POJMY
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 11/15 
Klasicismus
Symfonie AUTOR: Mgr. Aleš Skála NÁZEV: VY_32_INOVACE_28_11_HV7_Skála
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Bedřich Smetana Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Uherský Ostroh
Orchestrální hudba Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy: ZŠ Průhonice
AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_98_KVÍZ
VY 32 INOVACE 547.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název školy ZŠ a ZUŠ J. E. Purkyně Libochovice Autor Bc. Jiří Grüner
Baroko 17. a 18. století.
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Martina Steyerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_Hudební výchova – 8. ročník TÉMA: Testy z dějin hudby ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.1262

ANOTACE Žáci si formou prezentace zkusí odpovědět na zajímavé otázky dvou testů týkajících se hudby, jejichž odpovědi je možná překvapí.

Testy z dějin hudby

ZÁBAVNÝ TEST, KTERÝ VÁS PŘEKVAPÍ i. ČÁST

1. Jak říkají muzikanti trémě? A) drbna B) klepáč C) zimnice

2. Saxofon se vyrábí z kovu. Do které skupiny nástrojů patří? A) dechové dřevěné B) dechové žesťové C) strunné

3. Který nástroj zazní v úvodu symfonické básně Vltava od Bedřicha Smetany? A) klarinet B) housle C) příčná flétna

4. Dopolední koncert se jmenuje A) generálka B) matiné C) vernisáž

5. Kolik pedálů má velká koncertní harfa? A) jeden B) dva C) sedm

6. Hráč na buben umí zahrát A) vibrato B) flageolet (flažolet) C) virbl

7. Která z těchto písniček začíná i končí stejným tónem? A) Voděnka studená B) Prší, prší C) Pec nám spadla

8. Který z těchto skladatelů nosil paruku? A) Bedřich Smetana B) Leoš Janáček C) Johann Sebastian Bach

ŘEŠENÍ 1. B 2. A 3. C 4. B 5. C 6. C 7. A 8. C

ZÁBAVNÝ TEST, KTERÝ VÁS PŘEKVAPÍ iI. ČÁST

1. Kolik je všech stupnic podle předznamenání 1. Kolik je všech stupnic podle předznamenání? (například a moll, F dur) A) 15 B) 30 C) 40

2. Wolfgang Amadeus Mozart začal hrát na klavír: A) ve třech letech B) v pěti letech C) ve dvou letech

3. Co znamená jméno známého skladatele „van Beethoven“? A) od šlechtického dvora B) od velkého dvora C) od řepného dvora

4. Jak se určovala délka půlové noty v polovině 17. století? A) jedním výdechem B) jedním krokem C) jedním tepem srdce

5. Klavír dnešního typu je známý přibližně: A) 200 let B) 150 let C) 550 let

6. Do konce 18. století nebyly pro dámy vhodné tyto hudební nástroje: A) klarinet a trubka B) klavír a housle C) harfa a flétna

7. Johann Sebastian Bach měl: A) 12 dětí B) 20 dětí C) neměl žádné děti

8. Největší počet skladeb klasické hudby napsal: A) Johann Sebastian Bach B) Wolfgang Amadeus Mozart C) Georg Philipp Telemann

ŘEŠENÍ 1. B 2. A 3. C 4. C 5. A 6. A 7. B 8. C

CITACE Text je dílem autorky ze dne 27.5.2012. Obrázky: otevřená galerie Microsoft Office 27.5. 2012.