Opakování pro 5. ročník člověk a neživá příroda, člověk a vesmír

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÝPRAVA DO VESMÍRU Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Advertisements

BIOMY.
OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.
Zpracovala Jitka Ciprová
Živá a neživá příroda Přírodověda 4. ročník.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Název školy: Autor: Název: Téma: Číslo projektu:
Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 18
Elektronická učebnice - I
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Přírodověda Ročník :
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
NEŽIVÁ PŘÍRODA – LÁTKY A VLASTNOSTI
Horniny a nerosty. Na výběr máte ze tří možností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, najeďte na ni šipkou myši a klikněte. Bude-li Vaše odpověď chybná,
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚDA.
Rozmnožovací soustava
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: VĚCI KOLEM NÁS
Člověk a jeho svět 4. ročník
Pří_023_Rozmanitost přírody – Ropa Autor: Mgr. Renata Krajíčková
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: listopad 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII Vzdělávací.
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Pří_081_Rozmanitost přírody_Denní motýli Autor: Mgr. Marie Boučková
Lidský chrup Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_09_B_9_Lidský chrup Téma: Přírodověda -
VY_32_Inovace_ Svět kolem nás Člověk a jeho svět 3. ročník
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_02 - PŘ – RUDY 2- DRAHÉ KOVY Autor: Denisa Štelzigová.
Ročník: 5. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Přírodověda Tematický okruh: Člověk a jeho zdraví Téma: Nervová soustava Jméno autora:
Kožní soustava VY_32_INOVACE_06-08 Ročník: 5. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Přírodověda Tematický okruh: Člověk a jeho zdraví.
Energetické suroviny Název školyPlavská škola AutorMgr. Jitka Hýsková, DiS. Název VY_32_INOVACE_13_PŘ5 _Energetické suroviny - uhlí TémaPŘ 5 Název školyPlavská.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
Magnetické vlastnosti látek
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace RUDY – železné rudy Název : VY_32_inovace_01 - PŘ - RUDY - ŽELEZNÉ.
Svalová soustava VY_32_INOVACE_06-03 Ročník: 5. Vzdělávací oblast:
Prezentace – výklad učiva
Význam ovzduší, vodstva, půd, rostlinstva a živočišstva na Zemi
PODNEBÍ A POČASÍ ČESKÉ REPUBLIKY
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
Prezentace – výklad učiva
SLUNEČNÍ SOUSTAVA Název : VY_32_inovace_08 - PŘ – SLUNEČNÍ SOUSTAVA
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ZÁVĚREČNÉ OPAKOVÁNÍ Název : VY_32_inovace_20- PŘ – ZÁVĚREČNÉ OPAKOVÁNÍ
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VY_52_INOVACE_ 08_ROZMANITOST PŘÍRODY ZŠ Zbytiny, okres Prachatice
Název školy: Autor: Název: Téma: Číslo projektu:
Prezentace – výklad učiva
Žáci se seznamují s rozdělením přírodnin na živé, neživé a na výrobky.
Obnovitelné a neobnovitelné přírodní zdroje
Podmínky života na Zemi
Člověk je součástí přírody
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Prezentace – výklad učiva
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
Vylučovací soustava VY_32_INOVACE_06-07 Ročník: 5. Vzdělávací oblast:
Petr dnes ve škole psal test z převodů jednotek délky.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_14_Horniny a nerosty
TŘÍDĚNÍ ŽIVÝCH ORGANISMŮ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Třídění živých organizmů
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Oběhová soustava VY_32_INOVACE_06-05 Ročník: 5. Vzdělávací oblast:
VY_32_INOVACE_04_Nerosty a horniny
Prezentace – výklad učiva
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
VY_52_INOVACE_35_ Země ČLOVĚK A JEHO SVĚT 5. ročník Ing. Hana Adamcová
Transkript prezentace:

Opakování pro 5. ročník člověk a neživá příroda, člověk a vesmír

Žák sám hodnotí výsledky své odvedené práce. Pracuje s učebnicí. Výpisky jsou stručné, ale věcné. U každé otázky je uvedena strana, na které je možno odpověď vyhledat. Ke každé správně zodpovězené otázce si napíše 2 body. Ke každé otázce zodpovězené „napůl“ 1 bod. Ke každé nezodpovězené otázce nebo špatné odpovědi 0 bodů.

1. Napiš, které nerudní suroviny se těží na území České republiky. (uč 1. Napiš, které nerudní suroviny se těží na území České republiky. (uč. str. 10) ☺ Zkontroluj si správnost své odpovědi. Za správnost celé odpovědi si napiš 2 body, za polovinu správné odpovědi 1 bod a za nezodpovězení nebo za špatnou odpověď 0 bodů.

2. Dokážeš určit, které výrobky a lidské výtvory, s nimiž denně přicházíš do styku, jsou vyrobeny z nerostných surovin? Zapiš je. ☺ Zkontroluj si správnost své odpovědi. Za správnost celé odpovědi si napiš 2 body, za polovinu správné odpovědi 1 bod a za nezodpovězení nebo za špatnou odpověď 0 bodů.

3. Jaký je význam půdy pro živé organizmy? (str. 22) ☺ Zkontroluj si správnost své odpovědi. Za správnost celé odpovědi si napiš 2 body, za polovinu správné odpovědi 1 bod a za nezodpovězení nebo za špatnou odpověď 0 bodů.

4. Jak nazýváme nerosty a horniny, které obsahují kovy. (str 4. Jak nazýváme nerosty a horniny, které obsahují kovy? (str. 13 – 14) Uveď příklady. ☺ Zkontroluj si správnost své odpovědi. Za správnost celé odpovědi si napiš 2 body, za polovinu správné odpovědi 1 bod a za nezodpovězení nebo za špatnou odpověď 0 bodů.

5. Vypiš, z čeho se skládá sluneční soustava. (str. 25) ☺ Zkontroluj si správnost své odpovědi. Za správnost celé odpovědi si napiš 2 body, za polovinu správné odpovědi 1 bod a za nezodpovězení nebo za špatnou odpověď 0 bodů.

6. Popiš, jak vidíme Měsíc při jeho oběhu kolem Země. (str.29) ☺ Zkontroluj si správnost své odpovědi. Za správnost celé odpovědi si napiš 2 body, za polovinu správné odpovědi 1 bod a za nezodpovězení nebo za špatnou odpověď 0 bodů.

7. Napiš, jak dochází k tomu, že se na Zemi střídají roční období 7. Napiš, jak dochází k tomu, že se na Zemi střídají roční období. Popiš změny, které při tom pozorujeme. (str.28) ☺ Zkontroluj si správnost své odpovědi. Za správnost celé odpovědi si napiš 2 body, za polovinu správné odpovědi 1 bod a za nezodpovězení nebo za špatnou odpověď 0 bodů.

Gratuluji všem, kteří získali 8 bodů, Hodnocení : Sečti body, které jsi získal /a a zapiš si známku. 8 bodů = 1  4 body = 3 0 bodů = 5  Gratuluji všem, kteří získali 8 bodů, cením si snahy těch, kteří získali alespoň 4 body a držím palce těm, kteří nezískali bod žádný, aby to příště vyšlo .... ;-)

ZDROJ: Přírodověda 5, člověk a jeho svět doc. RNDr. Jiří Matyášek, CSc. Mgr. Věra Štiková, doc. RNDr. Josef Trna, CSc. ISBN 80-7289-063-8 CITACE K OBRÁZKŮM: http://marek.drapal.org/files/images/0703strahov9.preview.jpg http://www.rezmat.sk/Obrazky/zula.jpg http://www.prochorova.cz/data/zbozi/58_tn1.jpg http://www.svet-bydleni.cz/Files/Backup/zula.jpg http://www.globinvest.cz/img_kamen/solnhofen_realizace1_tn.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ad/Iron_electrolytic_and_1cm3_cube.jpg/800px-Iron_electrolytic_and_1cm3_cube.jpg http://img.aktualne.centrum.cz/82/86/828623-rozpraskana-puda.jpg http://www.mestojablonec.cz/galerie/obrazky/imager.php?img=2598&x=200&y=127 http://gnosis9.net/image/topic/soustava.gif http://astro.arms.cz/mesic.jpg http://planety.astro.cz/obr/planety/zeme/rok01.jpg