Green Pan, s. r. o. Dobij se dobrým jídlem!.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Mikroekonomie I Domácí produkt
, Chrudim Anna Chvátalová
Kulinářský ateliér Eva Kandzerová Marta Kubínová Petra Lexová Petr Horák Brno 2010.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Význam informací v podnikání
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
Nauka o podniku Seminář.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
KONKURENCE, HOSPODÁŘSKÁ SOUTĚŽ
Ruská federace x WTO a OECD
BIOPOTRAVINY.
Pohled průmyslových firem na kvalitu českého technického vzdělávání Výsledky průzkumu Francouzsko-české obchodní komory v rámci Roku průmyslu a technického.
MARKETING.
Vývoj požadavků na obchodování s elektřinou Ing.Karel Šimeček Seminář SVSE 11/2003.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Tržní cílení – hodnocení tržních segmentů
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Bc. Petra Budílková Bc. Lukáš Eichler
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
CHOVÁNÍ FIREM A TRŽNÍ STRUKTURA
Podnikatelský z á měr Jiří Ullrich – Občerstvení U Mrože Jiří Ullrich, C 29.
Franchisa. Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Stravovací služby Realizace a formy rychlého občerstvení
Model strategie marketingového mixu
CHOVÁNÍ FIREM A TRŽNÍ STRUKTURA
ZÁKLADY EKONOMIE I Poptávka a nabídka Tržní mechanismus 4
TRH (tržní mechanismus)
Úspěchy MAS Brdy OD ZALOŽENÍ PO SOUČASNOST Mgr. Helena Kosová , Jince.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
NEUSTÁLE SE OPAKUJÍCÍ PROCES: 1) VÝROBY 2) ROZDĚLOVÁNÍ, PŘEROZDĚLOVÁNÍ 3) SMĚNY 4) SPOTŘEBY HOSPODÁŘSKÝ PROCES.
Představení Programu Skutečně zdravá škola Tom Václavík.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Předběžná studie proveditelnost - shrnutí Závěrečná konference přeshraničního projektu Slavice,
OBCHOD JAKO VÝZNAMNÝ ZAMĚSTNAVATEL Seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod Marta Nováková prezidentka SOCR ČR.
OBSAH  HDP - definice  Výpočet HDP  HDP České republiky: o HDP v letech 1993 – 1996 o HDP v letech 1997 – 1998 o HDP v letech 1999 – 2002 o HDP v letech.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
 Biopotraviny pocházejí z ekologického zemědělství.  Při jejich pěstování, produkci a výrobě je zakázáno používat chemické látky.  Geneticky modifikované.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Strategie.
Výrobní faktory organizace
CHOVÁNÍ FIREM A TRŽNÍ STRUKTURA
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
ZÁKLADY EKONOMIE Nabídka 3. přednáška
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Green Pan, s. r. o. Dobij se dobrým jídlem!

Green Pan, s. r. o. V Česku ojedinělý projekt v oblasti stravování. Základní vize: Obsazení volné pozice na trhu Propagace českého bio zemědělství

Produkt Poskytování služeb v odvětví rychlého občerstvení využívajícího suroviny v bio kvalitě. Zdravá alternativa podobných, již zavedených podniků. Cíl: Představit bioprodukty v atraktivní a dostupné formě: běžným spotřebitelům těm, kteří se o zdravou výživu a šetrný přístup k přírodě již zajímají a postrádají možnost tohoto typu stravování a žádají potraviny v biokvalitě Charakteristika pokrmů: rychlá a zdravá příprava výroba výhradně z bioproduktů od českých dodavatelů Silná stránka – jedinečnost na českém trhu, podpora českého ekologicky šetrného zemědělství a zvýšení povědomí o biopotravinách.

Zákazníci Potenciální odběratelé: Lidé z bezprostředního okolí naší prodejny Lidé, kteří aktivně vyhledávají zdravou výživu Vývoj poptávky po našich službách očekáváme ve stylu rychlého a plynulého růstu

Poptávka po biopotravinách O existenci biopotravin je informováno 98 % obyvatel České republiky (1/3 je také nakupuje a 34 % dotázaných je považuje za zdravější než běžné potraviny). Produkt uspokojuje potřebu Pražanů po rychlé a zdravé variantě občerstvení. Tematiku biostravování  v médiích sleduje 12 % Pražanů a 10 % je i aktivně vyhledává a zkouší nové produkty. Zájem o biopotraviny mají především: - ženy mladšího a středního věku - osoby s maturitou a vysokoškolským vzděláním - osoby s příjmy nad 15 000 Kč/měsíc - 85 % rodičů dětí předškolního a školního věku. Hlavním aspektem ovlivňujícím poptávku po biopotravinách je cena.

Ochrana duševního vlastnictví Značka firmy Green Pan je zaregistrována jako individuální ochranná známka na Úřadu průmyslového vlastnictví. Při výrobě produktů výhradně z biopotravin existuje možnost získat známku Ekologicky šetrná služba. Byla podepsána smlouva o mlčenlivosti o receptuře se zaměstnanci firmy.

Cíle projektu Stát se jedničkou na trhu v oblasti “bio fast-food“ v České republice. Konkurovat již zaběhnutým velkým firmám v oboru rychlého stravování. Zlomový okamžik – vstup na trh a upoutání běžných spotřebitelů. Do 2 let otevřít další prodejny na území hlavního města (zvýšení konkurenceschopnosti). Po stabilizaci v Praze (aktivní bilance, cca 5 fungujících prodejen), vybudovat prodejny i v dalších větších městech ČR (reálné v okruhu tří až pěti let). Expandovat do zahraničí (především do sousedních zemí). Další rozvoj firmy (vytvoření sítě automatů s biopotravinami).

Trh Konkurenceschopnost v oblasti zdravého rychlého občerstvení je vysoká (firma s podobným programem v současnosti v ČR chybí). Za silné konkurenty musíme považovat podniky produkující rychlé občerstvení či prodávající produkty zdravé výživy. Silné stránky fastfoodů: nízká cena poskytovaných produktů velmi dobrá dostupnost pro zákazníka (velké množství poboček a dlouhá otevírací doba) prostředky na propagaci výrobků Slabé stránky: nižší kvalita surovin (neplatí pro prodejny zdravé výživy atraktivita pro běžného spotřebitele se však jeví nižší)

Dodavatelé Výhradně čeští producenti biopotravin (malá vzdálenost od Prahy). Hlavním dodavatelem masa a zeleniny bude Dobrá farma, nacházející se v okrese Praha – západ. Firma Countrylife, s.r.o. (Praha – západ). Na obou těchto dodavatelích budeme velmi závislí, jelikož nám budou dodávat základní potraviny. Menší množství produktů bude pocházet od dalších firem.

SWOT

Ceny Dle sestaveného menu. Průměrná přidaná hodnota: Sendvičů: 19 Kč Hranolek: 24 Kč Salátů: 17 Kč Možnost zakoupit za 5 Kč tzv. bezedný kelímek Ceny vyšší než u konkurence (certifikát bio kvality)

Distribuce Pobočka v Praze 5 – Smíchově V počátečních měsících zhruba 300 zákazníků Otvírací doba 10:00 - 20:00 hod. Každé 3 minuty 1 zákazník. Výhledové zvýšení na 900 zákazníků za den. Dovoz surovin zajišťují přímo dodavatelé (dovoz zdarma). V budoucnu automaty na frekventovaných místech.

Propagace Internetové stránky Ukazatele na ulici, plakáty, reklamy na sloupech elektrického osvětlení, šlápoty na ulicích směřující k naší restauraci Recepce hotelu Golf (městský obvod Praha 5) Přednášky Exkurze pro ZŠ Dětské oslavy Logo na papírových obalech a krabičkách na potraviny Věrnostní program, drobné dárky s naším loge Spolupráce s místními prodejnami zdravé výživy Atmosféra naší pobočky (stylové interiérové vybavení)

Lidé Na jednotlivou směnu šéfkuchař + další kuchař, dva členové obsluhy, jeden pomocný pracovník (brigádník) Průměrný plat kuchaře: 165 Kč/hod Průměrný plat obsluhy : 130 Kč/hod Pomocní pracovníci 70 Kč/hod Dodavatelé – smlouva na dobu určitou (uvedení na internetových stránkách) „Bio certifikát“

Finanční zajištění projektu Základní kapitál: 1 500 000 Kč (250 000 Kč/společník) Počáteční investice se vrátí ke konci roku 2013.