Využití klíčových snímků

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentační manažer Kapitola 2.0 (První prezentace)
Advertisements

Prezentační manažer Kapitola 9.3 (Automatický chod - časování)
Jak na hromadnou korespondenci
Prezentační manažer Kapitola 8.0 (Rozšířené efekty)
Prezentační nástroj Open Office, Impress EFEKTY SNÍMKU
snadná tvorba www stránek zadarmo
PowerPoint Založení nového souboru .pptx Tlačítko Office, Nový
F ORMULÁŘE V A CCESSU. K ČEMU JSOU FORMULÁŘE UŽITEČNÉ Formuláře slouží především k jednoduchému způsobu zobrazení a úpravě dat. Je možne zobrazovat hodnoty.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.18 Téma: PowerPoint Číslo.
Plakát – kreativa 1 - barva VY_32_INOVACE_Mul4r0103Mgr. Jiří Mlnařík.
Změna tvaru v průběhu pohybu VY_32_INOVACE_Mul4a0204Mgr. Jiří Mlnařík.
Vzhled prezentace - šablony
Objekty mohou být vytvořeny buď pomocí prostředků Wordu nebo je můžeme vytvořit na jiném místě a do dokumentu Wordu vložit. Všechny objekty se vloží na.
VÝPOČTY V TISKOVÝCH SESTAVÁCH SESTAVÁCH Lenka Buchtová, 4. y.
VY_32_INOVACE_In 6.,7.17 PowerPoint – snímky
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Jak vytvořit vlastní prezentaci ?
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
PowerPoint. PowerPoint Co je to PowerPoint? Program PowerPoint slouží k tvorbě prezentace. Pracuje se zde s tzv. snímky. Každý snímek tvoří jednu obrazovku.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_11.
Prezentační nástroj Open Office, Impress PŘECHODY SNÍMKU Předmět: Informatika Ročník: 6.ročník Klíčová slova: Nová prezentace, snímek, úlohy, přechod mezi.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Tlačítka akcí. Do prezentací můžeme vkládat tzv. tlačítka akcí.
Filmový střih 2 - efekty VY_32_INOVACE_Mul4r0110Mgr. Jiří Mlnařík.
Storyboard Celtx – storyboard Mgr. Jiří Mlnařík
TVORBA VÝUKOVÉ PREZENTACE III. Mgr. René Szotkowski TENTO MATERIÁL VZNIKL ZA FINANČNÍ PODPORY EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU A STÁTNÍHO ROZPOČTU ČESKÉ REPUBLIKY.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_09.
Struktura projektu, vlastnosti objektu ve scéně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Vytvoření hypertextového odkazu
1/ Na liště Prezentace Zvolím nastavit prezentaci. 2/ Zvolím Typ prezentace 3/ Napíši, které chci zobrazit snímky 4/ Zvolím předvádění s animací nebo.
Klíčové snímky podruhé VY_32_INOVACE_Mul4a0206Mgr. Jiří Mlnařík.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_15.
Zvuk VY_32_INOVACE_Mul4a0220Mgr. Jiří Mlnařík. Synfig studio je primárně obrazový software. Teoreticky můžeme do scény vložit zvuk pomocí volby File /
Trocha fyziky VY_32_INOVACE_Mul4a0209Mgr. Jiří Mlnařík.
Křivky, tvary, výplně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Pokročilé – prostředí 2 VY_32_INOVACE_Mul4a0219Mgr. Jiří Mlnařík.
Pokročilé – prostředí 1 VY_32_INOVACE_Mul4a0218Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – základy práce se scénou a zobrazením VY_32_INOVACE_Design1r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Vrstvení úprav do skupin VY_32_INOVACE_Mul4a0207Mgr. Jiří Mlnařík.
Nastavení animace, jednoduchý pohyb VY_32_INOVACE_Mul4a0203Mgr. Jiří Mlnařík.
Publikování scény - rendering VY_32_INOVACE_Mul4a0216Mgr. Jiří Mlnařík.
Filtry obrazu (layer) VY_32_INOVACE_Mul4a0212Mgr. Jiří Mlnařík.
Export a import objektů VY_32_INOVACE_Mul4a0217Mgr. Jiří Mlnařík.
VY_32_INOVACE_ MOVIE MAKER Příručka pro tvorbu prezentací z obrázků a fotografií.
Práce s textem VY_32_INOVACE_Mul4a0214Mgr. Jiří Mlnařík.
Tvorba prezentace Vypracovala : Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Hromadná korespondence 2 Word Předmět: Informační a komunikační technologie Autor: Milan Franek.
Vytvoření sestavy Access (14). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Tabulkový procesor Práce s listy, adresace buňky, definice řady Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, Růžena Hynková. Dostupné z.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 19– AUTOMATICKÝ CHOD PREZENTACE. Název školy:
Pohyb objektu po křivce
PowerPoint – animace VY_32_inovace_01_infpoweranimace_07
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP CZ.1.07
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Filmová animace Náhodné změny Mgr. Jiří Mlnařík
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_11_16_PowerPoint.
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 15– EFEKTY V PREZENTACI. Název školy:
5 tipů pro zjednodušení práce
Vkládání obrázku do obrázku
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
TVORBA VIDEA Pinnacle Studio Michal Přidálek 3ma
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ArchiCAD nástroj Dveře
Tvorba webových stránek na google – Sites (4.)
Tvorba webových stránek
Transkript prezentace:

Využití klíčových snímků Filmová animace Využití klíčových snímků Mgr. Jiří Mlnařík VY_32_INOVACE_Mul4a0205

Synfig studio – klíčové snímky V minulém materiálu jsme vytvářeli profil letícího ptáka. Předpokládám, že i vám se podařilo úspěšně vytvořit profil, dostat křídla do vhodné pozice pro „mávnutí“... A že první problém nastal, když jste se pokusili vrátit po mávnutí křídla do téže polohy, v jaké byly před ním. To je problém velmi častý – oko pravidelně mrká, světlo na semaforu opakovaně bliká, kyvadlo hodin se dostává vždy do stejné polohy... A tento „problém“ poměrně elegantně řeší „klíčové snímky“.

Kde je najdeme? V předchozích dílech jsme pracovali s různými vlastnostmi objektů ... a možná jste nepostřehli další záložky, které máte v tomtéž okně k dispozici. Jednou z nich jsou právě klíčové snímky. Klíčové snímky mohou mít řadu vlastností, prozatím nám stačí, že je můžeme přidat duplikovat mazat a upravovat vlastnosti

Použití klíčových snímků – let ptáka Už na předchozím náhledu byl zobrazen seznam klíčových snímků s jedním snímkem na 0f (nultém framu, v animaci počítáme na sekundy a framy). Tento snímek tam ale ve výchozím stavu není – i klíčový snímek na začátku je potřeba přidat, musím si uvědomit, že ne každá animace se začíná pohybovat od počátku záběru. Vytvořte tedy siluetu ptáka a na nultém snímku přidejte klíčový snímek.

Použití klíčových snímků – let ptáka V druhém kroku už nezbytně musíte být v režimu animace (running man). Posuňte se na půl vteřiny, udělejte potřebné změny (křídla dolů, trup nahoru) a vložte nový klíčový snímek. Všimněte si „odkazu“ (JMP) u snímku, ten slouží k přechodu do daného snímku.

Duplikování snímků Další fáze „mávání křídly“ vkládáme následovně: umístíme kurzor do místa, kde není klíčový snímek vybereme klíčový snímek, který v tomto místě chceme použít necháme příslušný snímek zduplikovat... Postup podle potřeby opakujeme, v tomto příkladu pták třikrát „máchne“.

Úkol Vytvořte animaci letícího ptáka podle postupu uvedeného v tomto materiálu.

Zdroje Vlastní snímky, screenshoty Synfig Studio Synfig Studio – freewarový software pro tvorbu animací