Pavel Smetana, Marketing EU, Jaro 2011

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Advertisements

Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Potravinářské veletrhy a výstavy ve východních teritoriích
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n.
Světový den ledvin 2014 Česká nadace pro nemoci ledvin
10. dubna 2013 Roztoky Prahy. Naši členové Minulost, současnost a budoucnost obchodu s TZB  Několik poznámek k 20. výročí založení Asociace odborných.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Konference Dobrovolnictví v obci – jak na to? Soběslav, října 2013 Akce je součástí projektu NSZM ČR „Dobrovolnictví a veřejná služba v obci -
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_05.
Multikulturní prostředí globálních organizací: výzvy i hrozby Ing. Monika Pavlíčková.
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
Role Bankovního Sektoru V Modernizaci Těžkého Průmyslu Standa Nestrašil Citibank Citibank.
Komunikační strategie projektu Mgr. Denisa Haubertová
Národní konference eTwinning 28. – 30. dubna 2011 Praha Petr Chaluš.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_245_Vyspělé státy světa AUTOR: Alena Hořavová ROČNÍK, DATUM:
Zpráva o světových investicích 2006 (UNCTAD) KONFERENCE OSN PRO OBCHOD A ROZVOJ (UNCTAD)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
© 2006 Autodesk Trends Affecting the Manufacturing Industry Trendy a vize strojírenství Víťa Štrouf Channel Sales Manager Manufacturing Solution, CHS.
 Ministerstvo průmyslu a obchodu STAV ENERGETIKY V ČR NÍZKOUHLÍKOVÉ ZDROJE NA ENERGETICKÉM TRHU Tomáš Hüner náměstek ministra XXI. Seminář energetiků.
Představení portálu Čeknito / přední pozice na slovenském a českém internetu více jak registrovaných uživatelů rychle rostoucí komunita.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Smart Grid současnost a budoucnost
Zahájení projektu Datum: Prezentuje: Tomáš Šalamon.
Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum ,
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU. Co Vás dnes čeká? Představení realizátora a partnera projektu Představení projektu a jeho aktivit Možnosti mobilních technologií.
Novinky ve vědě a technice Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta.
Akio Morita Zakladatel Sony Jakub Stejskal Teorie řízení.
Zdeněk Pospíšil. Mezinárodní obchodní značka, pod kterou japonská firma Panasonic Corporation prodává své výrobky z oblasti domácí elektroniky. Vznikla.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Zimní semestr 2013 cvičení č. N_STFS.. N_STFS Pojišťovnictví a pojistné produkty Teorie finanční stability a podmínky pro její zachování; Cvičení č. 5.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Inovativní projekty v oblasti moderních technologií.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Projekt „Příprava národního registru vysokoškolských kvalifikačních prací“, Jan Mach Říjen 2006, Olomouc Celostátní porada vysokoškolských knihoven Projekt.
ŠKODA AUTO Marketing v EU Tereza Hamáková.
EuroGlobalMap Jitka ŠKROTTOVÁ, Pavla VÁLKOVÁ. Myšlenka globální mapy Celosvětová konference OSN (Summit Země) v roce 1992 v brazilském Rio de Janeiru.
Podniková ekonomika Ing. Sylva Talpová KPH ESF MU Brno
8. Marketing.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Pilotní projekt NK ČR Dobrovolné uložení elektronických publikací Mgr. Martin Žížala Oddělení doplňování domácích dokumentů.
Podniková ekonomika Ing. Sylva Talpová, Ph.D. KPH ESF MU Brno
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Reklama je mrtvá, ať žije marketing! Pavel Neuman
Ministerstvo průmyslu a obchodu
DIGITÁLNÍ MÉDIA Filip Uhlíř
Dotační politika Bělá Ing. Ladislav Bittner. Ing
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Zpráva o globální konkurenceschopnosti Doc. Ing. Josef Taušer, Ph.D.
Venkovská turistika 2017 Spolupráce SVTA a ATIC.
Byznys napříč kulturami Karel Havlíček
Zahraniční zpravodaj Kateřina Motlová - Káťa
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB
Michal Šperling - EUREDIS
Zhodnocení služeb vybrané knihovny
ŘÍZENÍ OBCHODU Katedra managementu Ing. Patricia Jakešová
Shrnutí rým (absolutní, cizí - české slovo)
Aktuální informace o činnosti CCRJM
CHARITA FUNDRAISING Komunikační platforma ÚSPĚŠNOST Osvěta Komunikace
Národní parky západu USA
Základní škola a Mateřská škola Kozlov, příspěvková organizace
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

Pavel Smetana, Marketing EU, Jaro 2011

Obsah Představení Uniqlo Zevnitř ven Venku – cílení na všechny najednou Hra

Uniqlo Co., Ltd. (株式会社ユニクロ Kabushiki-gaisha yunikuro) Japan, China, Hong Kong, South Korea, the United Kingdom, France, the United States, Singapore, Taiwan, Russia,Malaysia. Založeno 1949 v Ube, Yamaguchi. Moderní oblečení a design, cíleno na mladé lidi V první 10 globálních oděvních značek, přímá konkurence HM, Zara

Japonsko Kultura (umění, estetika, jazyk, mentalita) Technologie a Kvalita

Manga/Anime + Písmo + Estetika Kultura Manga/Anime + Písmo + Estetika

Mentalita

Technologie a Kvalita

Přizpůsobení se národním podmínkám Spolupráce s domácími designery + „Domácí“ Celebrity + Kultura+ Lokace J+ Shiatzy Chen

Klasický marketing Uniqlo's Designers Invitation Project Olympiáda Charita

Digitální Kampaň http://www.uniqlo.com/us/introduction/

Digitální kampaň Uniqlock Univerzální globální komunikační prostředek + Zapojení zainteresované skupiny lidí = Uniqlock http://www.uniqlo.jp/uniqlock/

Další projekty GRID http://www.uniqlo.com/grid/

Konec Děkuji za pozornost