Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Advertisements

Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektuInovace výuky v PrŠ Horní Česká Šablona - název/číslo: III/2 Inovace.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT VY_32_INOVACE_ 20_Lidé kolem nás
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vaření – rozdělení, způsoby
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název DUM: Vaření Číslo DUM: VY_52_INOVACE_121_128 Vzdělávací předmět: Příprava pokrmů Tematická oblast:
Rychlovarná konvice Domácí elektrický spotřebič
Počítej slabiky - procvičování VY_32_INOVACE_2B_03 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 2 Jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s. AUTOR: Mgr. Ivana Hampejsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_181_NÁŠ SVĚT_ELEKTRICKÉ SPOTŘEBIČE V.
ŽEHLENÍ VY_32_INOVACE_2C_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Práce v domácnosti Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny.
Naše škola VY_32_INOVACE_1C_17 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola.
Důležité budovy města - pošta VY_32_INOVACE_1C_06 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Dopravní prostředky VY_52_INOVACE_18 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Rok – významné dny VY_32_INOVACE_4A_19 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Recept – těstovinový salát VY_32_INOVACE_2C_18 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Práce v domácnosti Mateřská škola, Základní škola a Praktická.
TŘÍDĚNÍ ODPADU VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Práce v domácnosti Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
PRVNÍ POMOC VY_32_INOVACE_2C_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Práce v domácnosti Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Hasiči VY_32_INOVACE_1C_19 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Samohlásky - procvičování VY_32_INOVACE_1B_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 2 Jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Číslo 2 VY_32_INOVACE_1A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Numerace do 100 I. VY_32_INOVACE_1A_17 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Obrázkové čtení VY_32_INOVACE_5B_20 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Čtení Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny.
ROČNÍ OBDOBÍ VY_32_INOVACE_1C_11 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola.
NEMOC A ÚRAZ VY_32_INOVACE_5A_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Sada 3 Práce v domácnosti MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Druhy dopravních prostředků VY_32_INOVACE_5A_14
Psaní pohlednice VY_32_INOVACE_1B_17
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Čistota půl zdraví VY_52_INOVACE_26
Náš byt I. VY_32_INOVACE_3A_19 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Číslo 3 VY_32_INOVACE_1A_03 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vánoce VY_32_INOVACE_5A_15
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Stolování VY_32_INOVACE_5A_12
PIZZA VY_32_INOVACE_2C_06 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Sada 2 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Ph látek VY_32_INOVACE_1A_17 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 2 Jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Hláska L VY_32_INOVACE_1B_03 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Hláska H, h VY_32_INOVACE_5B_13 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Policie VY_32_INOVACE_1C_20 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Význam slov - procvičování VY_32_INOVACE_1B_16
Ovocné stromy a jejich plody VY_32_INOVACE_1C_18 Číslo projektu: CZ. 1
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Sada 3 Rodinná a Občanská výchova MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ČESKÁ REPUBLIKA VY_32_INOVACE_1C_10 Číslo projektu: CZ /1. 5
Sada 3 Práce v domácnosti MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Zvuky domova VY_32_INOVACE_4C_12
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Semafor pro chodce VY_32_INOVACE_5A_11
Exotické ovoce VY_32_INOVACE_5A_19
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Jak dělá? VY_32_INOVACE_5B_06 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_5A_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Rodinná a Občanská výchova MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Transkript prezentace:

Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny Kuchyň a její vybavení a jeho použití VY_32_INOVACE_2C_11 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.1056 Sada 3 Práce v domácnosti Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny

Anotace Tento učební materiál slouží k seznámení s  kuchyní a jejím vybavením. V úvodu jsou žákům představeny domácí spotřebiče (elektrický sporák, lednice, rychlovarná konvice, mikrovlnná trouba, šlehač, kuchyňský dřez, toustovač a tyčový mixér). Na snímcích 8 a 9 mají žáci přiřadit k obrázkům správné názvy spotřebičů. Na snímku 10 musí vybrat z množiny obrázků ty, které nepatří mezi spotřebiče. Snímky 11 a 12 popisují použití jednotlivých spotřebičů. Na závěr je pro žáky připraven kvíz, kde mají do vět doplnit správné slovo. Autor Období vytvoření materiálu Bc. Luboš Mrázek Leden 2014 Speciální vzdělávací potřeby PAS, MP, kombinované postižení (MP v kombinaci se zdravotním znevýhodněním, MP v kombinaci s PAS, vícečetné postižení) Vzdělávací oblast Vyučovací předmět Práce v domácnosti Druh učebního materiálu Interaktivní DUM Inovace Rukopisné poznámky v rámci nového softwaru Microsoft Cílová skupina  Žák ( PAS, MP, kombinované postižení, MP v kombinaci se zdravotním znevýhodněním, MP v kombinaci s PAS, vícečetné postižení) Stupeň a typ vzdělávání Praktická škola jednoletá

Kuchyň

Kuchyň

Kuchyň a její vybavení Elektrický sporák Lednice Rychlovarná konvice

Kuchyň a její vybavení Mikrovlnná trouba Šlehač Kuchyňský dřez

Kuchyň a její vybavení Toustovač Tyčový mixér

Kuchyň a její vybavení Přiřaď k obrázkům správné názvy kuchyňských spotřebičů. Mikrovlnná trouba Sporák (trouba) Šlehač Lednice

Kuchyň a její vybavení Přiřaď k obrázkům správné názvy kuchyňských spotřebičů. Kuchyňský dřez Rychlovarná konvice Tyčový mixér Toustovač

Kuchyň a její vybavení Zakroužkuj, co NEPATŘÍ mezi kuchyňské spotřebiče.

Kuchyňské vybavení a jeho použití Lednice slouží k uchovávání potravin při nízké teplotě. Mikrovlnná trouba slouží k tepelné úpravě již hotových pokrmů. Sporák slouží k tepelné úpravě potravin (jídel). Šlehač používáme k důkladnému promíchání surovin (např. vaječné bílky, bramborová kaše apod.)

Kuchyňské vybavení a jeho použití Rychlovarná konvice je elektrický spotřebič, který slouží k ohřívání vody až na bod varu (např. příprava kávy, čaje apod.). Toustovač je malý elektrický spotřebič, pomocí kterého si můžeme připravit domácí sendviče (tousty). V kuchyňském dřezu myjeme použité nádobí. Tyčový mixér je elektrický spotřebič, který používáme k rozmixování potravin (např. zelenina, ovoce, játra apod.).

Kvíz Mléčné výrobky, maso či zeleninu musíme doma skladovat v …………………… . Vánoční cukroví peče maminka v ……………….. . ledničce troubě rychlovarné konvici Vodu na kávu nebo na čaj vaříme v ………………. . Špinavé nádobí musíme vždy umýt čistícím prostředkem v ……………………………. v horké vodě. kuchyňském dřezu Abychom připravili jemnou a dobrou bramborovou kaši, musíme brambory rozšlehat s mlékem pomocí ………………….. . šlehače / tyčového mixéru

Použité zdroje - Microsoft Office - Klipart - vlastní fotografie autora