Architektura tužkou a v 3D

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Advertisements

Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
F ORMULÁŘE V A CCESSU. K ČEMU JSOU FORMULÁŘE UŽITEČNÉ Formuláře slouží především k jednoduchému způsobu zobrazení a úpravě dat. Je možne zobrazovat hodnoty.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
Přednáška č. 3 Normalizace dat, Datová a funkční analýza
Plakát – kreativa 1 - barva VY_32_INOVACE_Mul4r0103Mgr. Jiří Mlnařík.
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
Softwarový systém DYNAST
Vzhled prezentace - šablony
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
17.Tabulkový procesor (filtrování a řazení dat, formuláře, podmínky a podmíněné formátování, export a import dat) Barbora Skoumalová 4.A.
VY_32_INOVACE_53_MS_Word_ II. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
3D modelář – 2D návrh 3D rotačního tělesa VY_32_INOVACE_Arch2r0116Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – úpravy pokročilými nástroji, vlastní návrh VY_32_INOVACE_Design1r0118Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – designový návrh interiérového prvku VY_32_INOVACE_Design1r0119Mgr. Jiří Mlnařík.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
3D modelář – práce se světlem v interiéru VY_32_INOVACE_Arch2r0120Mgr. Jiří Mlnařík.
TEXTOVÝ EDITOR.
Atmosféra – montáž zvuku VY_32_INOVACE_Mul4r0113Mgr. Jiří Mlnařík.
Databázové systémy Přednáška č. 6 Proces návrhu databáze.
3D modelář – povrchy VY_32_INOVACE_Design1r0116Mgr. Jiří Mlnařík.
TEXTOVÝ EDITOR (vkládání dalších objektů do textu a jejich vlastnosti, textové tabulky, šablony,) Lol.
3D modelář – primitivní tělesa, vlastnosti a transformace VY_32_INOVACE_Design1r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
Natálka, Anička a Štěpánka
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Operační systém MS Windows Základní operace.
3D modelář – užitý design VY_32_INOVACE_Design1r0120Mgr. Jiří Mlnařík.
Atmosféra – rychlost záběru VY_32_INOVACE_Mul4r0112Mgr. Jiří Mlnařík.
Celtx – správa multimediálního díla VY_32_INOVACE_Mul4r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
Půda nebo podkroví Dříve nebyl častý požadavek na využití prostor pod střechou Proto zůstala půda bez provozu, nebylo nutno řešit omezení konstrukce krovu.
Filmový střih 2 - efekty VY_32_INOVACE_Mul4r0110Mgr. Jiří Mlnařík.
Storyboard Celtx – storyboard Mgr. Jiří Mlnařík
Základy práce na PC Ing. Jan Roubíček.
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 12.1 (Sestavení z externích zdrojů)
Struktura projektu, vlastnosti objektu ve scéně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Klíčové snímky podruhé VY_32_INOVACE_Mul4a0206Mgr. Jiří Mlnařík.
Klikací mapy v GIMPu Tvorba tzv. klikacích (obrázkových) map s pomocí grafického editoru GIMP Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
M ALOVÁNÍ Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/10.
Zvuk VY_32_INOVACE_Mul4a0220Mgr. Jiří Mlnařík. Synfig studio je primárně obrazový software. Teoreticky můžeme do scény vložit zvuk pomocí volby File /
KIV/ZIS cvičení 4 Tomáš Potužák. Dotazy - úvod Umožňují pracovat s databází –Získávat specifické informace z tabulky, případně z více tabulek najednou.
Disk Google. Google disk umožní uložení až 15 GB souborů zdarma, přístup k nim odkudkoliv, a spolupracovat s ostatními soubory můžeme na disk nahrát 0tevře.
Software pro správu multimediálního díla VY_32_INOVACE_Mul4r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
STUŽKONOSKAIII - areál asistenční péče Zadání DP 2005.
Křivky, tvary, výplně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
WORD 2010 Popis prostředí – 1. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, 746.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
OPERAČNÍ SYSTÉMY.
Plakát – kreativa 2 - montáž VY_32_INOVACE_Mul4r0104Mgr. Jiří Mlnařík.
14. června 2004Michal Ševčenko Architektura softwarového systému DYNAST Michal Ševčenko VIC ČVUT.
3D modelář – základy práce se scénou a zobrazením VY_32_INOVACE_Design1r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Nastavení animace, jednoduchý pohyb VY_32_INOVACE_Mul4a0203Mgr. Jiří Mlnařík.
Časté chyby - opakování. Časté chyby opakování 1.úloha Příprava zadání, analýza základních stavebně- energetických požadavků a cílů Stanovení faktoru.
3D modelář – konstrukce tělesa z půdorysu VY_32_INOVACE_Arch2r0117Mgr. Jiří Mlnařík.
- Výběry VY_32_INOVACE_GR_782. VÝBĚRY Vytvořením výběru rozdělíme obrázek na dvě části: aktivní = výběr = ta část, na které budeme provádět úpravy neaktivní.
Export a import objektů VY_32_INOVACE_Mul4a0217Mgr. Jiří Mlnařík.
Celtx – další nástroje scénáře VY_32_INOVACE_Mul4r0118Mgr. Jiří Mlnařík.
Tvorba prezentace Vypracovala : Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky.
T EXTOVÝ EDITOR ( VKLÁDÁNÍ DALŠÍCH OBJEKTŮ DO TEXTU A JEJICH VLASTNOSTI, TEXTOVÉ TABULKY, ŠABLONY, JEJICH VYUŽITÍ A TVORBA )
CorelDRAW – prostředí programu (12). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Delphi – práce se základními komponentami (2. hodina) OB21-OP-EL-KON-DOL-M-4-008B Orbis pictus 21. století.
Inf Složky, soubory a objekty. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
SP3 - ARCHICAD PRVKY 3D - NL OBJEKT ing. arch. Vladimíra Jínová.
Tabulkový procesor Základní informace o kontingenčních tabulkách a grafech Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková.
Grafické programy - opakování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Využití klíčových snímků
Program MALOVÁNÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ArchiCAD nástroj Sloup
Malování - uložení a otevření obrázku
Transkript prezentace:

Architektura tužkou a v 3D 3D modelář – práce s objekty, skupiny objektů Mgr. Jiří Mlnařík VY_32_INOVACE_Arch2r0118

Práce s objekty, skupiny objektů Vytvořit půdorys objektu (bytu, domu) jsme se naučili v minulém díle – dnes budeme řešit osazení takového objektu jednoduchými doplňky - např. okny, dveřmi, komíny...

Proč připravovat objekty zvlášť? Vytvářet všechny prvky přímo v požadovaném architektonickém modelu je sice možné, ale z mnoha důvodů nepraktické. Proč? Řada prvků se ve většině modelů opakuje – v jídelně je více stejných židlí, sloupy v hale jsou totožné, v jedné budově obvykle používáme stejná okna, stejný typ dveří, kování ap. V různých modelech se vyskytují totožné prvky – v mnoha domech jsou stejná garážová vrata, opakují se prvky interiéru i stavební prvky... Z těchto důvodů je ekonomičtější jednotlivé prvky (objekty) připravovat odděleně a pak je používat jako celistvé části v dalších modelech. Existuje dokonce celá řada firem, která se zabývá jen přípravou komponent pro různé modelovací systémy.

Příprava objektu Samotná příprava objektu je přesně stejná, jako příprava modelu. Za pomoci stejných nástrojů, se kterými jsme se už seznámili, ale připravíme jen jeden prvek – například dveře. Jednotlivé prvky dveří pak pospojujeme jako prvky na stejné nebo podřízené úrovni nástrojem „Glue“ ( ). Spojení prvků je nezbytné, objekt potřebujeme uložit jako celek. Soubor uložíme (kvůli pozdějším úpravám)... ...a objekt vybereme a uložíme jako objekt.

Použití objektu ve scéně Do scény se objekty vkládají pomocí příkazu „Load Object“. Dál je pak můžeme běžným způsobem kopírovat, transformovat, přesouvat, otáčet...

Vyzkoušejte si Ve složce s výukovým materiálem máte připravený hrubý model domu a všechny potřebné objekty. Vytvořte vlastní architektonický návrh kombinací připravených modelů, případně úpravou nebo vytvořením nových prvků a jejich využitím ve scéně.

Zdroje Vlastní 3D modely Caligari True Space 3.2 volně dostupný „za registraci“, SN: 5300311611791