Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Potravní vazby rostlin a živočichů
Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 18
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
TOK LÁTEK A ENERGIE EKOSYSTÉMEM
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Sloh - pohádky Hádej pohádku
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM SAVCI ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org.
Autorem učebního materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úsečkami; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Stavba těla živočichů Savci
Anotace: Zelenina a houby na podzim, třídění přírodnin Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný výstup:
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše jednotlivé druhy trojúhelníků; vypočítá jeho obvod; nachází v realitě jejich reprezentaci.
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Vyvození a procvičení učiva žák vyvodí vzorec výpočtu povrchu kvádru; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr. Michaela Suchardová Autorem materiálu.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Anotace :Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová Jazyk : Čeština Očekávaný výstup : Poznávání přírodních podmínek Speciální vzdělávací.
Třídění živočichů.
Název projektuZlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název projektuZlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Živočichové – stavba těla, potravní vazby a druhy
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ORIENTACE V KRAJINĚ ANOTACE
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Potravní vazby Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
H O U B Y II – JEDOVATÉ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
TŘÍDĚNÍ ORGANISMŮ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Jak dělá? VY_32_INOVACE_5B_06 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ŽIVOČICHOVÉ Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Transkript prezentace:

Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.1964 Šablona III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Škola Základní škola a Mateřská škola Doksy – Staré Splavy, příspěvková organizace Sada VY_32_INOVACE_04 Český jazyk PŘ -4. roč.-04.02.,t.s. ,vzdělávací oblast- Člověk a jeho svět Klíč k zápisu sady Předmět-ročník-pořad. Číslo DUM.autor DŮM, vzděl. oblast DUM vypracován dne:  25.10.2012 Ověřeno ve výuce dne:  29.10.2012

POTRAVNÍ VAZBY ANOTACE Prezentace seznamuje žáky s potravními vazbami hub, rostlin a živočichů. Materiál je určen pro interaktivní výuku. DATUM  29.10.2012 AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Získání znalostí o potravních vazbách mezi živými organizmy. SPECIÁLNÍ VZDĚLÁVACÍ POTŘEBY  - KLÍČOVÁ SLOVA  houba,masožravci,býložravci,všežravci,rostliny,potravní vazby DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU Prezentace DRUH INTERAKTIVITY  Aktivita CÍLOVÁ SKUPINA Žák STUPEŇ A TYP VZDĚLÁVÁNÍ Základní vzdělávání- první stupeň TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA  8-11 let CELKOVÁ VELIKOST 14,2 MB

POTRAVNÍ VAZBY Tereza Skálová

JAK TO JE ? ROSTLINY VŠEŽRAVCI BÝLOŽRAVCI VŠEŽRAVCI MASOŽRAVCI HOUBY

Živé organizmy jsou propojeny zejména potravními vazbami. ZELENÉ ROSTLINY Za pomoci fotosyntézy tvoří látky, kterými se živí býložravci.

BÝLOŽRAVCI Živí se rostlinami. žirafa jelen koza

VŠEŽRAVCI Živí se rostlinami i živočichy. šimpanz lemur prase člověk

MASOŽRAVCI Živí se masem jiných živočichů. Psi Kočky Lvi Orli Žáby

Některé organizmy se živí rozkladem odumřelých rostlin a živočichů. houby

Umíte ? Přiřaďte pomocí pera z prezentace. MASOŽRAVCI VŠEŽRAVCI BÝLOŽRAVCI

Umíte? Přiřaďte pomocí pera z prezentace. Živí se odumřelými těly rostlin a živočichů. Živí se masem jiných živočichů. Živí se rostlinami. Nepohrdne rostlinami ani živočichy.

Použitý materiál: Foto-autor Galerie KLIPART Microsoft Office