Prezentace projektu Rozvoj PřF JU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Fakulta veterinární hygieny a ekologie
Advertisements

Příprava učitelů na Přírodovědecké fakultě UP v Olomouci
MINIMATURITY.
Zkušenosti s aplikací metody CLIL na SPSČH Brno
Measurement of electromagnetic oscillations of yeast cells in kHz and GHz region PhD student: Michal CIFRA Školitel: Jan VRBA Školitel specialista: Jiří.
Přírodovědecká fakulta UJEP
Fakulta ekonomická ZČU v Plzni Informace pro uchazeče:
Informace o studiu na KITTV 2011/2012
Studijní program Stavební inženýrství
Praktická cvičení – efektivní součást výuky, nebo luxus? Martin Vejražka Ústav lékařské biochemie 1. LF UK v Praze.
Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě (ESD)
Hodnocení UJEP AK ČR Závěry a doporučení. Personální zajištění posilovat kvalifikační strukturu pracovišť - vytvořit realistické a kontrolovatelné plány.
Workshop SFDP - Telč 2008 Fotogrammetrická dokumentace historických objektů - společná výuka pracovišť dvou fakult ČVUT Ing. Jindřich Hodač, Ph.D. Telč,
Institut environmentálního inženýrství 546
Představení VUT v Brně a FEKT
Exkurze na VFU Brno.
Den otevřených dveří PřF MU
Mik. Program :00Zahájení (doc. Mazal, prof. Potáček) 10:15Obsah projektu a výsledky jeho plnění v oblasti KA 01 Inovace základních kurzů.
KARIÉRNÍ SYSTÉM A PREGRADUÁLNÍ PŘÍPRAVA BUDOUCÍCH PEDAGOGŮ Mgr. Václav Víška, Ph.D.
současná medicína vyžaduje dokonalé technické zázemí,
Květen 2004Architektura knihoven1 Moravská zemská knihovna v Brně.
Vítáme Vás na Pedagogické fakultě
Reaktorová fyzika I pro 3. ročník zaměření TTJR, JEŽP a JZ
Popularizační a vzdělávací aktivity pro studenty a učitele středních a základních škol Oddělení obecné fyziky a didaktiky, Ústav fyzikální elektroniky.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Institut experimentálních.
Možnosti a meze masového vzdělávání (praktických předmětů) na Přírodovědecké fakultě MU Zdeněk Bochníček.
Vítejte na Přírodovědecké fakultě
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
Vítejte na Přírodovědecké fakultě
Pozemek před stavbou 5/2013 Poklepání základního kamene 6/2013 Hrubá stavba 1/2014.
Biology Park Brno a.s. Brno,
Akademický rok 2015/2016 Zápis ke studiu.
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
Rekonstrukce historického areálu FF MU Druhá etapa 2013 –
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Biology Park Brno a.s.. Brno – Bohunice, ulice Studentská 812/6 LOKALITA PROJEKTU.
Koncept CSR na ČZU. Představení členů týmu  Monika Hezinová (ČZU)  Denisa Sládková (ČZU)  Štěpán Pospíšil (ČZU)  Dominika Petrová ( VŠE)  Filip Simon.
Fakulta aplikované informatiky / Nad Stráněmi 4511 / Zlín 1.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky.
Masarykova univerzita - univerzita s budoucností1 VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ pro studenty a absolventy vysokých škol v Brně JOBCHALLENGE 2011 Šárka.
1. lékařská fakulta Univerzity Karlovy v Praze špičková, otevřená, přátelská.
Zemědělský odbor při České vysoké škole technické v Praze 1920Vysoká škola zemědělského a lesního inženýrství při ČVUT v Praze 1952Vysoká škola.
Akademický rok 2017/2018 Zápis ke studiu.
Vítáme vás na PřF JU Připravte si prosím: nový index + ostatní formuláře, psací potřeby; můžete začít vyplňovat osobní údaje v „Zápisovém listu“. Nezačínejte.
„Příroda“ v roce 2016.
TVIP 2017 Institut environmentálního inženýrství
Biology Park Brno a.s..
Polytechnické vzdělávání se zaměřením na tvorbu ŠAP/PA 22. března 2017
Rekonstrukce DMC Račetice Slavnostní otevření
Úvod do studia ekologické a evoluční biologie
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská ČVUT Nabízíme nové studijní zaměření Fyzika a technika termojaderné fúze Nové studijní zaměření, které FJFI ČVUT.
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Konzultační středisko pro fyziku Jan Šlégr
Cíle projektu Zkvalitnění spolupráce Jihočeské univerzity se středními školami při výuce přírodovědných a technických oborů. Zkvalitnění komunikace a spolupráce.
Inovace v rozvoji zahradnických oborů obor zahradnictví
Bezpečnost práce zážitkovou pedagogikou
Chemie Aneb: Proč se ji učíme?!.
Název: ADMINISTRATIVNÍ BUDOVA Vypracovala: Olga Merendová - VB 304
FAKULTA STROJNÍHO INŽENÝRSTVÍ UNIVERZITY JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Přírodovědecká fakulta UJEP
fonty, čitelnost barevných textů, zarovnání atd. bude upraveno
Středisko pro výuku jazyků Kožuszniková Eva
Nedostatek studentů na VŠ u technických oborů
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Projekt do Ateliérové tvorby I.
Úvod do studia ekologické a evoluční biologie V. Grulich, J. Schenková
Vítáme vás na PřF JU Připravte si prosím: nový index + ostatní formuláře, psací potřeby; můžete začít vyplňovat osobní údaje v „Zápisovém listu“. Nezačínejte.
Studijní obor Bc. Regenerace a výživa ve sportu NMgr
ATELIÉROVÁ TVORBA I. BYTOVÝ DŮM STUDIE
Aplikovaná elektronika
Transkript prezentace:

Prezentace projektu Rozvoj PřF JU u příležitosti slavnostního poklepání základního kamene 3. 11. 2011

Obsah Cíle a přínosy projektu Situace Předmět projektu – stavba Aktuální informace

Cíle a přínosy projektu pro PřF JU Pracoviště a katedry budou umístěny ve vlastních prostorách, nikoliv v pronájmu, jak tomu bylo doposud. Nové prostory pokryjí nároky na přednáškové sály a seminární místnosti, praktika a studentské laboratoře, které vznikly zavedením nových studijních oborů (chemie, fyziky, matematiky a informatiky, technické obory) a rozvojem biologických oborů (experimentální biologie, krajinné a polární ekologie aj.).

Cíle a přínosy projektu pro PřF JU MINULOST Vliv na studijní obory: V roce 2007 (vznik PřF) – 6 Bc/9 Mgr/9 PhD studijních oborů Vliv na počet studentů: V roce 2007 (vznik PřF) – 730 studentů/170 absolventů V roce 2010 (podání projektu) – 1059 studentů/198 absolventů BUDOUCNOST Vliv na studijní obory: V roce 2013 (dokončení stavby) ~ 15 Bc/15 Mgr/11 PhD studijních oborů Vliv na počet studentů: V roce 2013 (dokončení stavby) ~ 1220 studentů/300 absolventů

Cíle a přínosy projektu pro PřF JU Realizací projektu získáme: Přednáškový sál a posluchárny, Seminární místnosti, praktikové místnosti chemie, fyziky a elektrotechniky, Děkanát PřF JU, Ústav chemie a biochemie PřF JU, Ústav fyziky a biofyziky PřF JU, Laboratoře medicínské a infekční biologie ve speciálním režimu BSL2, Studovna – prostor pro studenty.

Situace H

Předmět projektu – stavba 1. podzemní podlaží

Předmět projektu – stavba 1. nadzemní podlaží

Předmět projektu – stavba 2. nadzemní podlaží

Předmět projektu – stavba 3. nadzemní podlaží

Předmět projektu - stavba

Aktuální informace Http://www.jcu.cz/centrum_strategickych_projektu/strategicke-projekty-ju

Děkujeme za pozornost! © CSP 2011