Poruchy v obvodech HV lokomotiv řady 162 163 Škrabal & Mazáč DKV Valašské Meziříčí
řešení
řešení
řešení
KONEC
Jistič F104
Tlakovzd. spínač
K106 obrázek
Pokusíme se zapnout HV z opačného stanoviště Pokusíme se zapnout HV z opačného stanoviště. Tím vyloučíme závadu na spínači řízení, nebo ovladači zapnutí HV.
Terčový návěstník
Vodiče 418 – 419 ve svorkovnici
Vodiče 418 – 419 u terčového návěstníku
Vypínací tlačítko
DOTO
K37
N =X6·X7·X8·X9 X6 - napájení RT z NK1 (U = 20V÷24V) X7 – povolená nesymetrie filtru C 05 X8 – Uf < 4,5 kV X9 – U0 < 5% (napětí na odporech R30 a R31 ROF je cca 0 V)
N signál Vložit fotografii
K 141
Zámek-magnet
K140
Zámek magnet
EPV HV
diody
K117
DOPM
Topení nadproud
Nadproud I. podvozek
Nadproud II. podvozek
Skluz I. podvozek
Skluz II. podvozek
Nadproud I. Podvozek brzda
Nadproud II. Podvozek
J-O-B
Doteky HV stromeček
Je li vadná dioda V 120 a není náhradní postupuj takto: 1) zapni HV a drž ovladač 2) zvedni sběrač 3) Po dosednutí sběrače k troleji uvolni ovladač 4) Při každém stažení sběrače HV vypne a musíš tento postup opakovat
Jsou li vadné doteky na přestavovači J-B-D postupuj takto: Sepni HV a drž ovladač sepnutý Zvedni sběrač a vyčkej jeho dosednutí k troleji Vyčkej nastartování UNIPULS Zařaď směr 5) Zadávací pákou najeď do výkonu 6) Po přestavení J-B-D do jízdy uvolni ovladač HV
Kontroluj diodu V 121 Není li náhradní použij diodu V 120 Při zapínání HV použij způsob, který byl popsán v předchozí části