Komunikace jako nástroj propagace dodržování zákonů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tvorba OP pro programovací období Kontext a vazby OP •EU jako ek. nejrozvinutější společenství na světě – charakterzované sociálním smírem.
Advertisements

Projekt č. 4 Mediální a osvětové nástroje kultivace lidských zdrojů
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro místní rozvoj, ČR Odbor evropských fondů Výroční zpráva Rámce podpory Společenství.
1 Mgr. Dana Krouželová, hlavní metodička a supervizorka projektu Mediální výchova na gymnáziích.
Geografie cestovního ruchu
Správní právo Pojem správního práva.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
PUBLICITA Informační a propagační aktivity v rámci OP VK Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany Aktivita 05 projektu „Efektivní vnitřní kontrola v rezortu Ministerstva obrany“
Výzkumný záměr VÚBP, prosinec 2006 Výzkumný záměr 2004 – 2010 BOZP – zdroj zvyšování kvality života, práce a podnikatelské kultury.
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Soubor vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot Kompetence potřebuje každý jedinec pro své osobní naplnění a rozvoj, pro.
Pravidla publicity projektu
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
STRATEGIE KOMORY PODNIKŮ KOMERČNÍ BEZPEČNOSTI ČR 2014/2015.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Mechanismy evaluace kulturních služeb
Tento produkt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Environmentální Vzdělávání a výchova.
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
Obecně  Dělí se na objektivní a subjektivní  Objektivní – politické ekonomické demografické urbanizační ekologické Subjektivní –sociální skupina, znalost.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
VÝZNAM A FORMY MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
9.Komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
1 Institucionalizace výzkumů veřejného mínění. 2 USA – 30. léta minulého století USA – 30. léta minulého století Evropa – po 2. světové válce Evropa –
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Marketingové prostředí
Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_PODNIKATELSKÁ.
Komunikace se členskými organizacemi Kateřina Vondrášová pro
OEF/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor evropských fondů.
INTERNET VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ 2008 © Copyright IBM Corporation 2008 Správa obsahu v podání IBM 7. – 8. dubna 2008 ibm.com/cz/public Daniel Beneš.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Regionální inovační struktura Karlovarského kraje Brno URBIS 2010.
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
KOMUNIKAČNÍ AKČNÍ PLÁN RPS POVINNOST VYPLÝAJÍCÍ Z NAŘÍZENÍ EK 1159/2000 RÁMEC PRO ZAJIŠTĚNÍ TRANSPARENTNOSTI A PUBLICITY POMOCI ZE SF EU VÝCHODISKA:
1 Operační program Výzkum a vývoj pro inovace Programovací období
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Technologické Inovační Centrum Akční plán RIS ZK – aktivity TIC Lenka Kostelníková Seminář „Inovace a technologie v rozvoji regionů“, Brno
Administrativní nástroje, integrovaná prevence, sankční nástroje 11. března 2009.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
Zpětná vazba k přípravě zákonů a povolování Gustaaf Biezeveld Státní zástupce v oblasti životního prostředí The Hague,
STRATEGIE ČIŽP Rob Bakx
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Postavení PS ve struktuře orgánů Rady vlády pro udržitelný rozvoj
TVORBA STRATEGIE HARM BORGERS
Elektronický obchod z pohledu České republiky
Osobní management – modul č.4
Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany
INSPEKČNÍ A PROSAZOVACÍ PŘÍSTUP
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Výzva k předkládání žádostí
Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany
Osobnost supervizora Jitka Navrátilová
REGIONÁLNÍ STÁLÁ KONFERENCE
Transkript prezentace:

Komunikace jako nástroj propagace dodržování zákonů Notes

Druhy nástrojů

Komunikace V rámci inspekce S ostatními inspekčními orgány S ostatními autoritami S průmyslem S veřejností

KOMUNIKACE OVLIVŇUJE CHOVÁNÍ Pět úrovní: Pozornost Vědomosti Postoj Záměr Chování

KOMUNIKACE A PROSAZOVÁNÍ Ovlivňování vnímání Objektivní a subjektivní možnost dopadení KOMUNIKACE Objektivní možnost Subjektivní možnost

Ovlivňování vnímání (subjektivní možnosti dopadení) Zviditelnění činnosti prostřednictvím publicity, dopisy firmám, atd. Oznámení opatření v médiích (sankcionování) Publikování výsledků prosazovacích opatření v médiích Publikování nařízených opatření

‘Loupací model’ 6. Výchova ke komunikaci 1. Prosazovací činnost 2. Prosazovací signály 3. Komunikace o prosazovací činnosti 1 2 3 4 5 6. Výchova ke komunikaci 7. Tématická komunikace 4. Všeobecná prosazovací komunikace 5. Komunikace o předpisech 6 7

KOMUNIKAČNÍ AKTIVITY Publicita - tiskové zprávy Osobní - školení/kurzy - televizní spoty - časopisy - spoty v rádiu Osobní - školení/kurzy komunikace - lobování - osobní setkání - skupinová setkání Psaná a - brožury, letáky audio-vizuální - dopis, e-mail komunikace - internet - video

Vytváření nátlaku na pachatele prostřed-nictvím výtek sazování 1 Systém 10 dodrž. kontrol Monitorování dodržování 30 Propagace dodržování 40 Praktické hodnocení předpisů Dodržovací strategie 60 Zablokovat únikové cesty Propagace implementace ve veřej- 80 ných a regulačních orgánech Rozšiřování předpisů všem stranám 100 Státní publikace Tisk Vytváření nátlaku na pachatele prostřed-nictvím výtek Vytváření tlaku na dodržování předpisů % nedodržování

PROPAGACE DODRŽOVÁNÍ Nabídka vzdělání a informací o zákonech (a předpisech) Propagace technologického vývoje a hodnocení Podporovaní přenosu informací/technologií Připomínkování upravovaných a nově vznikajících předpisů Vytváření environmentálních kodexů a návodů Propagace environmentálních auditů