Zavádění nových produktů na trh B2B Vypracoval: Vojtěch Ottomanský Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
Struktura práce, metody zpracování a použité prameny Úvod B2B Trh Uvedení přístroje PuraQleen na český trh Závěr Použité prameny Teorie Váňová, Tomek – Výrobek a jeho úspěch na trhu Kotler – Marketing management Jana Boučková a kolektiv – Marketing Praxe Interní materiály firmy Eastmop MB Vlastní zkušenosti
Teoretická část Segment B2B – čím se liší od ostatních segmentů trhu Typy nákupních situací Firemní nákupy na internetu Trhy vlád a institucí Zavádění výrobku na trh Z pohledu výrobce Z pohledu dovozce Marketingové strategie B2B
Praktická část - Firma Eastmop MB, produkt PuraQleen Založena roku 1993 Distributor produktů pro úklidové firmy Široký sortiment produktů Dovozce okenního systému Lewi a PuraQleen Velký důraz na komplexnost řešení potřeb zákazníků Výrobek německé společnosti K. H. Lehmann KG Průkopník v oboru čištění fasád a těžko dostupných ploch Filtrace vody pomocí Iontové výměny Využití nových technologií a materiálů – Carbon a Titan
Praktická část - Segment B2B - obor úklid Výrobce Distributor Úklidové firmy Firemní zákazníci úklidových firem Proč je funkce distributora nenahraditelná? Výrobce Úklidové firmy Firemní zákazníci úklidových firem
Praktická část - Výsledky rozboru a přínos práce Chyby Přínos práce Rozšíření odbornosti Nový pohled na celý proces Posílení zápalu k tomuto marketingovému procesu a motivace k budoucím akcím firmy
Praktická část - Závěr Úspěšnost zavedení produktu PuraQleen Inovace a nové technologie Fáze života produktu Zavádění -> Růst Zavádění Růst Zralost
Děkuji za pozornost!