VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Past simple & past continuous
Advertisements

Question tags Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tázací dovětky – 8. ročník ZŠ
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Question tags VY_22_INOVACE_17 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_428_Minulý čas slovesa TO BE AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Přítomné časy – 7.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Short answer VY_22_INOVACE_26 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Present continuous - negative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_369, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaAnglický jazyk NázevSubject.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple – to be (negative) Název sady: Project 2 Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Since, for Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: Present Simple Tense Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Continuous Tense Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_01_16_Present simple I. (be, have) Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got- question Název sady: Project 1 Číslo projektu:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present perfect - negative Název sady: Project 3 Číslo projektu:
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_07_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:přítomné časy.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What will you be able to do tonight? We will be able to dance tonight!
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_18.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_10_.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ The passive voice Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple, Past continuous Název sady: Project 3 Číslo.
Anotace Question tags Intonace Tvoření tázacích dovětků Věty na procvičení této gramatiky Test.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What are you doing now?
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Simple Tense Název sady: Přítomný čas prostý Číslo.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous Název sady: Project 1.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Going to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_Inovace_ Have got-negative Project1
VY_32_Inovace_ Future simple Project 3
VY_32_Inovace_ Some and any Project 2
VY_32_Inovace_ Can, can´t Project 1
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
VY_32_Inovace_ Present simple - question
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Název školy: Autor: Mgr. Věra Tománková
PRESENT CONTINUOUS aneb přítomný čas průběhový
VY_32_ Present simple - negative Project 1
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
VY_32_Inovace_ Sloveso „být“ (to be)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 3
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
VY_32_Inovace_ Past simple – to be Project 2
VY_32_Inovace_ Present perfect Project 3
VY_32_Inovace_ Past continuous - negative Project 3
VY_32_INOVACE_222_Časy sloves
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
VY_32_Inovace_ To be – zápor Project 1
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_Sei_III_13 Question tags
TÁZACÍ DOVĚTKY - QUESTION TAGS
Present tenses Mgr. Lucia Púčková VY_32_Inovace_19 PL-3
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

VY_32_Inovace_14.3.14 So x Neither Project 3 Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_14.3.14 So x Neither Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3577 Anotace: Materiál je určen pro žáky 8. či 9. ročníku. Slouží spíše k rozšíření základního učiva. Prezentace je vhodná pro použití na interaktivní tabuli.

So x Neither

pomocné sloveso odpovídající rodu, osobě, číslu a času Krátké kladné konstatování "Já také" se v angličtině vyjadřuje vazbou pomocné sloveso odpovídající rodu, osobě, číslu a času podmět (kdo také) SO

So I am happy. John must study hard. Jane can play the piano. They have a new car. She is watching TV. Mandy often goes to the cinema. They went to London. He was ill yesterday. They had a date. So am I. So must I. So can I. So have I. So do I. So did I. So was I. So had I.

pomocné sloveso odpovídající rodu, osobě, číslu a času Neither Krátké záporné konstatování "Já také ne" se v angličtině vyjadřuje vazbou pomocné sloveso odpovídající rodu, osobě, číslu a času podmět (kdo také ne) neither

Neither Pomocné sloveso je tu vždy v kladném tvaru, protože zápor je obsažen v záporné částici NEITHER. Místo NEITHER je možné použít i tvar NOR.

Neither I am not happy. John mustn´t smoke. Jane can´t play the drums. They haven´t a new house. She isn´t sleeping. Mandy never goes to the ZOO. They didn´t study English. He wasn´t at home. Neither am I. Neither may I. Neither can I. Neither have I. Neither do I. Neither did I. Neither was I.

So x Neither I have a new bike. So has Peter. Tyto vazby můžeme použít i pro jiné osoby a to vždy s příslušným tvarem pomocného slovesa za SO, NEITHER. I have a new bike. So has Peter. Tom is clever. So is Jane. I wasn´t in Prague yesterday. Neither were we.

Complete I don´t like shopping. he Neither does he.

Complete Ben can speak English. we So can we.

Complete She has got two brothers. I So have I.

Complete They didn´t go to the cinema yesterday. she Neither did she.

Complete I´m studying for an English test. they So they are.

Complete She won´t be at Cindy´s party. he Neither will he.

Complete I want to be a teacher. I So do I.

Complete They were playing tennis yesterday. we So were we.

Complete Peter won´t go shopping. you Neither will you.

Complete He isn´t smoking. Jade Neither is Jade.

Použité zdroje HUTCHINSON, Tom. Project 4: Pracovní sešit. Oxford: Oxford University Press, 2010. ISBN 978-0-19-436548-2. Škola Amoskadan [online]. 2013 [cit. 2013-05-28]. Dostupné z: http://skola.amoskadan.cz/s_aj/AJpdf/agpdf/ag11h01.pdf