Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Jitka Zajíčková NÁZEV: VY_52_INOVACE_03_PRV_31.
Advertisements

Soukromá hotelová škola Bukaschool s. r. o. Most Kmochova 1823, Most DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_12_INOVACE_ ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP.
Ekosystém okolí lidských obydlí Volně žijící živočichové Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Já a můj svět PRO ROČNÍK:
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Energetická hodnota potravin (EH)
PŘÍJMY A VÝDAJE DOMÁCNOSTÍ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ČISTOTA ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Člověk a jeho svět, 2 Název školy, adresa:
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, LOUNY PODĚBRADOVA 640, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE AUTOR: MGR. JANA ZELINKOVÁ.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka
Způsoby zápisu algoritmů
Stopy zvířat Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Společenstva polí Živočichové
Společenstva vod Rostlliny
Vytápění Tepelné ztráty
VY_52_INOVACE_13_Zvířata v zimě
Zvířata v zimě VY_52_INOVACE_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Algoritmizace - opakování
Digitální učební materiál
Karel IV. VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Předmět: prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Čas 1.část
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_10_HK ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ
VY_32_INOVACE_03_STRIDANI_ROCNICH_OBDOBI
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Ekosystém pole Savci Přírodověda 4. ročník
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Ovoce našich zahrádek VY_32_INOVACE_04_03
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Léto v přírodě VY_32_INOVACE_18_03
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Skupiny DĚ, TĚ, NĚ, BĚ, PĚ, VĚ, MĚ
Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm CZ.1.07/1.4.00/
Technické prostředky v požární ochraně
Ochrana lesa Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Slovní druhy - procvičování
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Společenstva lesů Rostliny
ROČNÍ OBDOBÍ JAKÉ ROČNÍ OBDOBÍ JE NA TOMTO OBRÁZKU?
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_20_VÁNOCE Mgr. Petra Kukuczková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_32_PTÁCI Mgr. Petra Kukuczková Prvouka
Žák ví,jak přispět k ochraně přírody
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Podzim čaruje … VY_32_INOVACE_02_03
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_32_INOVACE_02_Podzim Téma: Podzim
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Rok - Listopad VY_32_INOVACE_4A_11
Lidské svaly a kůže ČLOVĚK.
Transkript prezentace:

Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz, Kamenný Přívoz 53, Kamenný Přívoz 252 82 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3596 Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT (III/2) Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_1PRV.18 Název materiálu: LISTOPAD - lidé Předmět: Člověk a jeho svět, 1 Třída: I.(1.,2.) Autor/ověřující učitel: Hana Šmídová / Hana Šmídová Datum ověření: 8.11.2013 1 1

LISTOPAD Vrcholí všechny přípravy na zimu. Lidé oslavují Svátek všech svatých – „Dušičky“. Vzpomínají na své zesnulé příbuzné, známé. Zazimují se letní chaty. Kontrolují se a čistí komíny. Automobily už by měly mít zimní pneumatiky. Začíná období adventu příprav na Vánoce.

I v hospodářství probíhá příprava na zimu Na polích končí podzimní práce – orání, hnojení. Pořádá se výlov rybníků. Čistí se a ukládají stroje a nástroje, které již nebudou třeba. Hospodáři zazimovávají příbytky zvířat. V zahradách se shrabuje listí. Dělá se pořádek.

Péče o volně žijící zvířata Hajní, myslivci a někteří dobrovolníci Shromažďují podzimní plody k zimnímu přikrmování- jablka, mrkve, řepy atd., dále kaštany, žaludy. Uskladňují seno , pokud možno poblíž krmelců. Připravují zásoby krmné soli. Kontrolují stav krmelců a jiných budov.

Péče o přezimující ptáky Lidé připravují krmítka, kontrolují jejich stav, bezpečnost pro ptáky. Připravují vhodné krmivo – semínka, semínka zapracovaná v tuku, lůj a jiné dobroty.

KŘÍŽOVKA 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.

2. Dřevěná stavba pro krmení zvěře je …………………. 1. Vytrvalý pták, ……….. obecný. 2. Dřevěná stavba pro krmení zvěře je …………………. 3. Na poli probíhá na podzim ………… 4. ……………… se komíny. 5. Svátku zesnulých se říká …………… 6. Podzimní práce …………………….. 7. Sušená tráva je ……………………. 8. Na poli sklízíme cukrovou ………… 9. Na zahradách se shrabuje …………. 10. Konec polních ……………. 11. Auta musí mít …………… pneumatiky.

1. V R A B E C 2. K M L 3. O Á N Í 4. Č I S T 5. D U Š Y 6. 7. 8. Ř P 9. 10. 11. Z

Zdroje: http://office.microsoft.com/ vlastní fotografie autorky