Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávání seniorů není jen zájmové vzdělávání
Advertisements

Aplikační téma Výchova k sexuálnímu zdraví a zdravému životnímu stylu definice “Sexuálního zdraví“ (Světová zdravotnická organizace Kadaň 1974) "Sexuální.
Zákon o sociálních službách
PhDr. Věra Strnadová, Ph. D.
Motivace 1.úvodní pojmy 2. pracovní motivace 3. stimulace
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Sociálně-aktivizační služba pro rodiny s dětmi
Abraham Maslow zakladatel humanistické psychologie
AKTIVNÍ STÁRNUTÍ A MEZIGENERAČNÍ SOLIDARITA, ČILI JAK VŠTE VEDE STUDENTY K RESPEKTU A CHÁPÁNÍ STARŠÍCH OBČANŮ Mgr. Lenka Hrušková, Ph.D. VŠTE v Českých.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_PŘV.5.34 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Registrační číslo projektu: VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_14
TMG Radka Veselá IV/17 Stimulátory Motivátory Správné vedení firmy.
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Potřeby lidí 2.hodina.
Autory materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Ing. Dana Gebauerová a Ing. Romana Venclíková. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší.
Ing. Lucie Kratochvílová
3. srpna 2013VY_32_INOVACE_100202_Teorie_potreb_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
1 Anotace ICT 2 _ 1/48 Prezentace seznamuje žáky s pojmy rodina, funkce rodiny, reprodukční, ekonomická funkce, psychické a citové potřeby, rodokmen rodiny.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Výchova k občanství II. stupeň Název a číslo učebního materiálu.
Rodinné potřeby a ekonomika
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Ekonomika Ročník: 1.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
FUNKCE RODINY Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU-
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání -
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Výuková prezentace Předmět:
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název DUM: Funkce rodiny Číslo DUM: VY_52_INOVACE_66_96 Vzdělávací předmět: Rodinná výchova Tematická oblast:
Volitelný předmět 1287 Moderní ošetřovatelství.
Model transkulturní péče
Předškolní vzdělávání v Evropských školách PhDr. Dana Musilová Inspektorka pro předškolní a primární cyklus Evropských škol
Práva a povinnosti rodičů a dětí
Kupní chování a EU.
INTERVENČNÍ TÉMA – KVALITA ŽIVOTA Tipy a nástroje k vytváření a prezentacím snímků v širokoúhlých formátech.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZEK_706 Ročník: 2. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Potřeby Jméno autora: Ing.
VY_32_INOVACE_Luk_III_06 Drogy - účinky Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
HOSPODAŘENÍ DOMÁCNOSTI Domácnost a její potřeby. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická.
Bc. Anna Kasincová (Pacholíková) Mgr. Markéta Křivská.
Postižení mezi námi Název projektu: OP VK
Definice, základní pojmy
KONFERENCE OD ANALÝZ KE KOORDINACI SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V DĚČÍNĚ ING. RENÁTA GREŠÍKOVÁ Kvalita služeb a potřeby člověka.
Rodina a její funkce Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu:
VY_32_INOVACE_Luk_I_07 Rodina – domov, bydlení Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Osobní bezpečí. Sebepojetí Sebepojetí - znamená porozumět sám sobě, svému JÁ, svým náladám, chování Sebepojetí – zahrnuje sebepoznávání, sebehodnocení.
VY_32_INOVACE_Luk_II_08 Živiny Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení.
ČLOVĚK s mentálním postižením Společnost pro podporu lidí s mentálním postižením v České republice, o.s. Barbora Uhlířová.
Název projektu: Zlepšujeme a vzděláváme Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo výzvy: 34 Předmět: Občanská výchova Ročník:
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Majetek domácnosti, hospodaření.
Látky tvořící naše tělo Název projektu: OP VK
Ekonomika – základní pojmy.
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Vztahy a pravidla soužití - rodina
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Střední škola dopravy, obchodu a služeb
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Motivace. Motivace Podstata motivace Motivace je dána potřebami člověka. Tyto potřeby má každý člověk jiné. O vymezení lidských potřeb se pokusil americký.
Základní terminologie sociální politiky
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_Základní lidská práva TÉMA:
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
DUM - Digitální Učební Materiál
Transkript prezentace:

Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/21.2952 VY_32_INOVACE_Luk_I_10 Rodina-rozpočet-úvod Název projektu: OP VK 1.4.72038519 Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/21.2952 OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Autor materiálu: Karolína Lukešová

Ekonomika domácnosti Rodinný rozpočet

Ekonomické myšlení je nedílnou součástí lidského jednání ekonomickému myšlení se učíme po celý život hledáme takový systém hospodaření, který vyhovuje našemu životnímu stylu – našim potřebám a finančním prostředkům

RODINNÝ ROZPOČET v každé rodině jsou ekonomicky aktivní členové (rodiče) a ekonomicky pasivní členové (děti) každý člen hospodaří se svým „osobním“ i „rodinným“ majetkem každá rodina hospodaří v souladu se svými potřebami – životním stylem

Proč to všechno děláme? Potřeba – pociťovaný nedostatek, každý člověka a rodina má jiné potřeby Základní potřeby: Hmotné (fyzické) – jídlo,pití, oblečení, bydlení Nehmotné (duševní) – kulturní zážitek, přátelství, dobré vztahy ve třídě

Potřeby dle Maslowa Potřeba seberealizace Potřeba uznání, úcty Společenské potřeby Potřeba bezpečí a jistoty Základní, tělesné, fyziologické potřeby

Potřeby dle Maslowa Fyziologické – potřeby lidského těla - jídlo, pití, oblečení, bydlení Bezpečí a jistota – jistota zaměstnání, zákon, ochrana před nemocemi Společenské – vztahují se k osobnosti člověka – přátelství, kontakt s lidmi, láska, dobré vztahy ve třídě

Potřeby dle Maslowa Uznání, úcta – dosáhnutí úspěchu, respektu, samostatnost, sebedůvěra, pochvaly Seberealizace – realizuje svůj talent, schopnosti, chce být v roli, kterou si vybral úspěšný, zdatný

anotace Datum vytvoření: 29.10. Předmět: Výchova ke zdraví Ročník: osmý Anotace: po ověření prezentace budou žáci vědět co ovlivňuje tvorbu rodinného rozpočtu