Workshop k tvorbě produktu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Azylové domy. poskytují pobytové služby na přechodnou dobu osobám v nepříznivé sociální situaci spojené se ztrátou bydlení.
Advertisements

„ MNOHO LIDÍ SE DOSTALO D Á L, NEŽ MOHLI, PROTOŽE SI O NICH NĚKDO JINÝ MYSLEL, ŽE MOHOU.“ Centrum pro sluchově postižené Hodonínsko, o.p.s.
2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Spolupráce Odboru sociálně-právní ochrany dětí Magistrátu města Karviné s poskytovateli sociálních služeb.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD | Na padesátém 81, Praha 10 | ŽIVOTNÍ PODMÍNKY ČESKÝCH DOMÁCNOSTÍ Michaela Brázdilová Šárka Šustová Tisková konference,
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
PŮJČOVNA KOL A KOLOBĚŽEK Informační centrum města Kyjova Ing. Dita Hojačová Tel.:
Formy a druhy sociálních služeb. Sociální služby Činnost zajišťující pomoc a podporu osobám za účelem sociálního začlenění nebo v rámci prevence před.
Celostátní setkání pacientů 23. října 2015 LYMFOM HELP, o.s.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová Lutyně AUTOR: Mgr. Naděžda Tománková NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Nauka o slovní.
Senioři a sociální sítě. Kolik je ale na sociální síti vlastně českých seniorů? Je to asi 5% z 3,5 mil.
Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů Lublaňská 57/5 | Praha 2 | | T | F | |
Trh, ekonomika. ekonomická činnost výroba spotřeba obchod, směna.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_12.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_11.
Tvorba WWW stránek. Obsah Princip fungování WWW Současné trendy Zásady tvorby WWW stránek Netiketa.
SPOLUPRÁCE A SYNERGIE KOMERČNÍCH A NEKOMERČNÍCH SUBJEKTŮ PŮSOBÍCÍCH V CESTOVNÍM RUCHU Mgr. Miloš Krejčí, člen Rady Asociace TIC ČR a jako fyzická osoba.
MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 SOUTĚŽ PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL HZS Ústeckého kraje.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
2 Marketingové koncepce
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Worklife Balance ve společnosti HEINEKEN Česká republika
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Aktivity projektu OKO Novatech „ceskavedadosveta.cz“
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Seminář Evaluace poskytovatelů „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z.
MANUÁL VÝPOČTU JEDNOTKY SOCIÁLNÍ SLUŽBY pomocný materiál pro vyplnění
Internet.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Projekt 1 Databázové systémy I
PŘÍJMY – NEROVNOST, DISKRIMINACE, CHUDOBA
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, LOUNY PODĚBRADOVA 640
Tato prezentace byla vytvořena
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
ORGANIZACE DAT V POČÍTAČI
Techniky práce s mentálně postiženými
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Úvodní setkání s poskytovateli sociálních služeb –
Evaluační dotazník.
Ekonomika– národní hospodářství
Název projektu: Moderní škola
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Design služeb aneb jak dělat skvělé služby Martin Krčál
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
2. ROČNÍK KONFERENCE K RODINNÉ POLITICE MĚSTA OLOMOUCE,
NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_03_F9_Hanak TÉMA: Elektromagnetické jevy
Vliv reklamy na společnost
Finanční gramotnost Inflace ZŠ Hejnice Mgr. Jan Kašpar.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Odbor podpory projektů
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_CERTOVSKE_RYMOVANI Název materiálu:
Propagace FZS TUL a jejich stávajících i nově akreditovaných oborů
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Česká společnost pro jakost
ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR, z.s.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Celkový základ daně.
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Název projektu: ICT ve výuce
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Workshop k tvorbě produktu Hotel Studánka 22. 7. 2014 Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Letošní léto patří ženám Ženy jsou častěji závislé na nakupování!, v rámci rodiny jsou odpovědné za 80% nákupního rozhodování. Žena je flexibilní – orientuje se na mateřství, kariéru, podnikání. Žena se sdružuje a „šeptandou“ přenáší informace k dalším potenciálním klientům. Žena je příjemcem vybraných marketingových nástrojů – čtou life-style časopisy, používají internet a sociální sítě, chodí s dětmi do kina atd. Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka www.krasnadikyhoram.cz Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Marketingové nástroje Rádia – Express, Kiss Hady, Černá hora Tištěná – Deníky Metro Kina – Hradec a Pardubice Tramvaje – Brno Facebook, twitter Newslettery, turistické noviny, tiskové zprávy atd. Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka Trendy v poptávce CR Zkracování a opakování pobytů – 1 hlavní dovolená vs. prodloužené víkend Balíčky služeb za výhodné ceny First minute – především senioři, rezervace na pobočkách, tištěné mat. Last minute – ekonomicky aktivní obyvatelstvo, internet Aktivní program, zábava, přidaná hodnota produktu Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka Trendy v poptávce CR Individuální klientela, dvojíce, malé skupinky – vysoká flexibilita, celoroční, náročné na přidanou hodnotu Skupinová klientela – přání každého provozovatele, snižují se náklady, obsazuje celé kapacity, velmi příznivá pro přidanou hodnotu. Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Praktická část Tvoříme produkt pro individuální klienty a skupiny Cílová skupina: skupina žen, rodina 2 + 2, autobus seniorek Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka Kontakt Orlické hory a Podorlicko Panská 1492, 516 01 Rychnov nad Kněžnou Tel.: +420 774 125 014, e-mail: info@dsohp.cz www.krasnadikyhoram.cz Realizováno v rámci projektu Téma roku Orlických hor a Podorlicka