Jak získat a udržet zaměstnance v sociálních službách Daniela Lusková
Misky vah aneb není-li člověk není služba Počet klientů versus počet zaměstnanců Kvalita versus kapacita Odpovědnost za řešení aktuální situace Stát Zřizovatelé ředitelé
Co se děje aneb karavana táhne…. Platové podmínky Přesycený trh práce Frustrace z neřešené situace Únava z přesčasů Požadavky, které nelze splnit Kultura organizace opomíjející zaměstnance
Cílové skupiny organizace aneb kdo je vlastně důležitý Zřizovatel Správní rada sponzoři organizace Klienti Společnost Zaměstnanci
Cílové skupiny organizace aneb kdo je vlastně důležitý Zřizovatel Správní rada sponzoři organizace Klienti Společnost Zaměstnanci
Pečující služba aneb ředitel těžký chleba má Zaměstnanci Společnost Klienti Pečující organizace organizace
Firemní kultura aneb jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá
Firemní kultura aneb jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá Potřeba seberealizace Osobní rozvoj, vzdělávání, kariérní postup Potřeba uznání a ocenění Vedení, koučování, kompetence, klientská zpětná vazba Společenské potřeby Kolektiv Potřeba jistoty a bezpečí BOZP, forma pracovně právního vztahu, pracovní podmínky Fyziologické potřeby Plat, mzda, odměna
Důležití jsou všichni aneb lidské poklady Přeceňování ochrany klientů Podceňování ochrany zaměstnanců Bez lidí není služba
Děkuji za pozornost reditel@ddhk.cz https://www.facebook.com/LuskovaDaniela