Obsah :1. Historie projektu 2. Teorie duše 3. Teorie spánku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Energie na Zemi.
Advertisements

Cíle a postupy empirického výzkumu
Vzdělávání seniorů není jen zájmové vzdělávání
Dynamické systémy.
Úvod do médií PaedDr. Zdeněk Pejsar, Ph.D.. Při vytváření pojmu multimédia je vhodné vyjít ze syntaktického složení tohoto slova. Pod pojmem multi najdeme.
Přednáška č. 1 Úvod, Historie zpracování dat, Základní pojmy
Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb
Praktické poznámky Pro obchod a život. KAŽDÉ OBCHODNÍ JEDNÁNÍ JE CITOVÁ ZÁLEŽITOST Lidský mozek je tvořen „nižšími“ oblasty, které zpracovávaji přicházejicí.
Co a proč Radka Mužíková. Co stojí v centru mého zájmu? Co hýbe mým srdcem? To je tím CO, tím hlavním CO v mém životě: Život, bytí, existence Člověk jako.
Proč se učíme fyziku? O čem fyzika je?
Autor:Ing. Bronislav Sedláček Předmět/vzdělávací oblast:Telekomunikace Tematická oblast:Datová komunikace Téma:OSI - spojová vrstva I. Ročník:4. Datum.
SPÁNEK Šárka Blatná.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Lidská práva.
Předmět sociologie Věda společenská a behaviorální
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
17. století = tzv. Velké století = Revoluce ve vědě
Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě
CHOVÁNÍ = činnost, která spojuje člověka s prostředím.
Obsah: Proč 8. návyk Rámcové objasnění 8. návyku
1 K čemu ještě 8. návyk S.R. Covey „Od efektivnosti k velikosti, vyjímečnosti“ Obsah: 1.Proč 8. návyk 2.Rámcové objasnění 8. návyku 3.Úloha leadership.
Vznik lidského myšlení Filip Bordovský. Vznik lidského myšlení Rozum, neboli schopnost myslet se u lidí vyvinula na základě velkého množství faktorů:
1 Institucionalizace výzkumů veřejného mínění. 2 USA – 30. léta minulého století USA – 30. léta minulého století Evropa – po 2. světové válce Evropa –
Předpoklady a historické souvislosti
Pedagogicko-etická podstata morální kreativizace osobnosti
Filosofie úvod do problému....
Výchova jako součást duševního života Zuzana Svobodová.
BT502Z – TPP – Zvláštní část
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jaký je naše tělo Kontrola
Fotoelektrický jev Petr Okrajek Seminární práce. Stručný přehled historie fotoelektrického jevu 1888Hertz objev jevu 1887 → Hallwachs systematické studium.
© Institut biostatistiky a analýz INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ANALÝZA A KLASIFIKACE DAT prof. Ing. Jiří Holčík, CSc.
Kvantitativní metody výzkumu v praxi
Improvizace jako součást intermediálních aktivit v procesu sebepoznání a vztahové komunikaci Wanda Dobrovská Univerzita Palackého v Olomouci Katedra hudební.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ V. přednáška Doc. Ing. Růžena KRNINSKÁ, CSc. Zemědělská fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.
Základní pojmy v automatizační technice
Metodologie 2 Lekce 1 Lenka Slepičková.
Filosofie vědy Filosofie a teorie vědy, kritické myšlení Filosofie a teorie vědy, kritické myšlení.
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Spánek. Lehce z historie elektrické proudy v mozku pomocí galvanometru při pokusech se zvířaty 1929 v klinických podmínkách malé rozdíly potenciálů.
Ústav technických zařízení budov MĚŘENÍ A REGULACE Ing. Václav Rada, CSc. ZS – 2003/
Mgr. Karla Hrbáčková Metodologie pedagogického výzkumu
Skupinová dynamika.
6. Profesní kompetence jako pracovní způsobilost Dagmar Svobodová.
Analýza duchovní situace Duchovní postoj Dialog s Bohem Duchovní hloubka Poslání Vzájemné ovlivnění všech prvků.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 10: Personální řízení v MSP.
1 Životní scénář aneb Naučte se žít v přítomném okamžiku.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Přírodovědná gramotnost aktuální téma současnosti Ladislav Podroužek.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Psychické stavy Vytvořila Ing. Lenka Hřibová, Březen 2016.
Lidské tělo - kostra.
FILOsOFIE A VĚDA.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Název prezentace (DUMu): Vznik a vývoj života
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Smrt Vypracoval: Jakub Polášek Obor: Technické lyceum Třída: 1L
Pozornost a vědomí.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
GO XIV S. LEM LEM.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_13_20_životní prostředí.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Nevědomí.
POZNÁVÁNÍ MIKROSVĚTA.
Jádro jádro Studujeme srážky jader olova , které mají 82 protonů a 125 neutronů. Jádra o sebe mohou jen škrtnout nebo se opravdu dramaticky srazit s velkou.
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_ 5.ročník_ 08_Nervová soustava
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Budoucnost domácí péče
Transkript prezentace:

Obsah :1. Historie projektu 2. Teorie duše 3. Teorie spánku 4. Možnost projekce 5. Přenos duše ve spánku 6. Úkol projektu 7. Předpokládaný výsledek Ivory Grendin - Siste Utvei

একটু মদ চশমা, একটি বৃহৎ জ্ঞান পান. 1882 – „Society for Psychical Research“ Londýn Výzkum záhadných spiritistických jevů První odborné kroky – Rejdák 1967 „Základy psychotroniky“ Distanční interakce mezi živými organismy a jejich prostředím a s nimi spojené energetické a informační projevy. 1985 Ganzfeld experiment – Bem, Honorton Experiment o 835 experimentech ( světelný, šumový, jasnovidecký, parapsychologický, telepaticky, …. ) 2010 Siste Utvei Nalezení Datacronu a výzkum přenosu 1. Historie projektu 2. Teorie duše 3. Teorie spánku 4. Možnost projekce 5. Přenos duše ve spánku 6. Úkol projektu 7. Předpokládaný výsledek Ivory Grendin - Siste Utvei

যুব জীবন কিন্তু একটি মানসিক রাষ্ট্র একটি সময় নয় . René Descartes „všechno, co jest, je buďto „věc myslící“ (res cogitans), kam patří také (bezrozměrná) duše, anebo „věc rozlehlá“ (res extensa)“ I. Kanto „ sice otázku duše nelze empiricky rozhodnout, protože však na pojmu duše závisí představa lidské svobody a odpovědnosti, je třeba ji přijmout jako postulát praktického rozumu“ 2014 – S. Hameroff a R. Penrose „Součástí našich mozkových buněk jsou mikrotubuly. V okamžiku kdy umíráme, ztrácejí mikrotubuly kvantový stav, ale ne informace v nich uložené. Řekněme, že srdce přestane bít, pacient umírá. Avšak kvantové informace v mikrotubulech nejsou zničeny. Ty se rozptylují ve vesmíru.  tyto kvantové informace zůstávají žít mimo tělo a stanou se součástí další formy. Jinak řečeno duše opustí tělo a je připravena k reinkarnaci.“ 1. Historie projektu 2. Teorie duše 3. Teorie spánku 4. Možnost projekce 5. Přenos duše ve spánku 6. Úkol projektu 7. Předpokládaný výsledek Ivory Grendin - Siste Utvei

সকাল সন্ধ্যা থেকে বেশি জ্ঞানী . Spánek: útlumově-relaxační fáze organismu, při níž dochází ke změně mozku doprovázené ztrátou vědomí. Dělení: Hypnagogium NREM (4 stádia – delta spánek) REM Delta spánek : Uvolňování podvědomí : Možné zapojení mikrotubulů : 2015 - Možnost úpravy vzpomínek ve spánku 1. Historie projektu 2. Teorie duše 3. Teorie spánku 4. Možnost projekce 5. Přenos duše ve spánku 6. Úkol projektu 7. Předpokládaný výsledek Ivory Grendin - Siste Utvei

যদি আপনি কোন ভুল করেছি যখন বুঝতে পারি যে , অবিলম্বে পরিস্থিতি ত্রুটিমুক্ত করার জন্য পদক্ষেপ নিতে . 1. Historie projektu 2. Teorie duše 3. Teorie spánku 4. Možnost projekce 5. Přenos duše ve spánku 6. Úkol projektu 7. Předpokládaný výsledek Astrální projekce : pojem zaveden 1943 G.N.M Tyrrell : Předpoklad možnosti duální existence astrálního těla s možností oddělení od fyzického, definováno 1987 – Muldoon, Carrington a Roge Astrální cestování : neomezená forma cestování v nefyzickém světě R. Monro : Popisuje zážitek, kdy ho energetický signál dovedl k ženě z pravěku, která již byla mrtvá. F. Demarco : Popis možnosti cestování na konceptu vlnové frekvence Ivory Grendin - Siste Utvei

ঘুম আত্মা মধ্যে একটি উইন্ডো।. 1. Historie projektu 2. Teorie duše 3. Teorie spánku 4. Možnost projekce 5. Přenos duše ve spánku 6. Úkol projektu 7. Předpokládaný výsledek Koncept propojení duše, astrální projekce, spánku. Možnost řízení cíle projekce. Možnost ovlivnění toho co bylo. Ivory Grendin - Siste Utvei

এমনকি একটি প্রজাপতি এর উইংস একটি ছোট ঢেউ ঝড় সৃষ্টি করতে পারে।. 1. Historie projektu 2. Teorie duše 3. Teorie spánku 4. Možnost projekce 5. Přenos duše ve spánku 6. Úkol projektu 7. Předpokládaný výsledek Prozkoumání možností nalezeného artefaktu Najít další možné Zjistit jejich původ Ivory Grendin - Siste Utvei

ছোট যুদ্ধ বৃহত্তর শান্তি অর্জন করা উপযোগী হতে পারে।. 1. Historie projektu 2. Teorie duše 3. Teorie spánku 4. Možnost projekce 5. Přenos duše ve spánku 6. Úkol projektu 7. Předpokládaný výsledek Poznání neznámých stránek historie Účast při významných milnících historie Využití technologie pro budoucnost Ivory Grendin - Siste Utvei

https://www.youtube.com/watch?v=Nk2ldtCFCKc https://www.youtube.com/watch?v=5X0EKbpLuRc Ivory Grendin - Siste Utvei