Aneb, jak škola učí pro „život“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_03_M9_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Lomené výrazy Základní škola Libina, příspěvková.
Advertisements

ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_18_M8_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Statistika Základní škola Libina, příspěvková.
5. Klíčové kompetence a základní dovednosti Stanoviska sociálních partnerů.
Číslo projektu CZ.1.07/ / Název školy SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Matematické vzdělávání Předmět Matematika Tematický.
Chcete se něco dozvědět o naší škole? Potom …VstupteVstupte.
Základní škola a Mateřská škola, Osečná, okres Liberec, příspěvková organizace -základní škola žáků, 35 sociálně znevýhodnění žáků -mateřská škola.
Dějepis 6. ročníku.  Název: Dějepis 6.ročníku – Neolit  Šablona: III/2  Číslo: 68  Autor: Mgr. Soňa Blažková  ZŠ Choltice „ Učíme se pro život“ 
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Pracovní právo.
Představení výzkumného projektu Lenka Hloušková Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta MU Brno.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_15_M9_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Rovnice s neznámou ve jmenovateli Základní škola.
Anotace Prezentace je určena k seznámení a procvičování učiva „Trávicí soustava“. Žák má možnost názorně vidět systém této soustavy. Funkce jednotlivých.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
INDIVIDUALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ A ŠVP Vzdělávání ředitelů středních škol Kraje Vysočina Téma: Prezentuje: Ing. Josef Crha, ředitel SŠT Žďár nad.
Č ÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_04_M8_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Výrazy Základní škola Libina, p ř ísp ě vková.
SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast
Pravopisná cvičení 1 Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Věcné učení VY_32_INOVACE_06_11_smysly člověka (sluch 2)
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Název : VY_32_INOVACE_01_10_Zemětřesení
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_47_F6
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života – Půda I. Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
ZOOKURZ Sexta 2016/17.
Informatorium školy mateřské J. A. Komenský 3.část
ČÍM CHCI BÝT AŽ VYROSTU FILIP KUDLA.
Studentský klub obchodu a konkurenceschopnosti
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Bez vody není život AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Uhlovodíky s dvojnými vazbami.
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová
Příspěvek na konferenci
Soustava dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_20_20_zdravý životní styl.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_18_M7_Hanak TÉMA: Celá čísla
Konstantin a Metoděj v České republice.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola Uhřice, okres Hodonín
Nezmar a ploštěnka – pracovní list.
Několik rad, jak si udělat život krásnější …
Právo sociálního zabezpečení
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_01_M6_Hanak TÉMA: Dělitelnost
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Autor: Mgr. Vladimíra Dvořáková
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola, Teplice
Brána fantazii otevřená aneb o vnímání literatury
Etická výchova – cesta a naděje pro budoucí generace
Psychologie test.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_10_M7_Hanak
Pracovněprávní minimum…
Podpora začínajících učitelů Klíče k úspěchu začínajícího učitele
Digitální gramotnost Informatické myšlení
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_14_M9_Hanak
Právo sociálního zabezpečení
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_120_M6
Spolupráce s rodiči a komunitou
PŘEDZKOUŠKOVÁ PREZENTACE
10 pravidel, jak řídit správně e-shop
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_06_M9_Hanak TÉMA: Lomené výrazy
Slovní úlohy řešené rovnicemi nebo soustavami rovnic
Mgr. Jarmila Dvořáková, MBA
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_18_M8_Hanak TÉMA: Druhá mocnina a odmocnina
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Ustavující jednání Řídícího výboru MAP II, Praha 1
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_07_M7_Hanak
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Aneb, jak škola učí pro „život“ ŠKOLA „ŽIVOTA“ Aneb, jak škola učí pro „život“ Matěj Marek Studentská konference 2016 Vedoucí práce- Jarmila Kulíšková

Lidé studují to, co nepotřebují, do světa, který už dávno neexistuje. Robert Kyiosaki Školitel, milionář

Názorná ukázka Ivča a Albert Počítání Příroda Malování Příroda

A REAKCE DOMA? PRVNÍ STUPEŇ Matematika Albert- Ivča- Výtvarka Ivča-

REAKCE DOMA Ivča Albert „Pěkný obraz, ALE ta matika…?“ „Budeš počítat 10x příkladů denně!!!“ Albert „Matika chválím, ALE co to malování?“ Albert byl přihlášen do kurzu vyšívání

DRUHÝ STUPEŇ PŘÍRODOPIS Téma: Trávicí systém vlaštovky Ivča- Albert-

DRUHÝ STUPEŇ Chemie Téma: Takový ty divný těžký věci… Albert- Ivča-

STŘEDNÍ ŠKOLA TYJÁTR POKRAČUJE!!!

NEMĚLO BY SE TO ZMĚNIT? Trocha čísel… ztráta 90% kreativity 7/10 problému tvoří škola 6-7/10 středoškoláků nestuduje zájmový obor 10% času zaměřeno na vlastní potenciál NEMĚLO BY SE TO ZMĚNIT?

ŠKOLSTVÍ ZAMĚŘENÉ NA LIDSKÝ POTENCIÁL Řešení… ŠKOLSTVÍ ZAMĚŘENÉ NA LIDSKÝ POTENCIÁL

Příprava Změna je… UŽ TO NENÍ STEJNÝ! Testy osobnosti Zjednodušování PRACOVAT S TÍM! Zjednodušování Změna je… UŽ TO NENÍ STEJNÝ!

REPETE… Ivča a Albert Počítání Příroda Malování Příroda

PRVNÍ STUPEŇ Matematika Albert- Ivča- Výtvarka Ivča- Albert- REAKCE…

REAKCE Ivča Albert Příklady jen 3x denně Navýšené hodiny výtvarky Kurz malování Albert Navýšené hodiny matiky Matematický spolek Žádný kurz vyšívání

Druhý stupeň a střední škola Albert Dominance „počítacích“ předmětů Minimum nezájmových Ivča Dominance „nepočítacích“ předmětů A JAK TO DOPADLO?

Albert Špičkový matematik Doktorát z matematických oborů Práce která ho baví Je šťastný…

Ivča Světová malířka Autorka milionových obrazů Vystavuje po celém světě Je šťastná…

Kde se rozvíjet Cesta Úspěšných Ivo Toman „Googlit, Googlit a googlit“ Autor neznámí

Školitel, perzonalista Nebrečme nad tím, jak je svět špatný, ale dělejme denně něco pro to, aby byl lepší… Jan Mühlfeit Školitel, perzonalista

DĚKUJI ZA POZORNOST Don‘t cry, keep smile…

Zdroje Přednášky na Cestě Úspěšných Debaty s mým okolím Google obrázky

DĚKUJI ZA POZORNOST Don‘t cry, keep smile…